Spring naar inhoud

- - - - -

Chocolade, chocolade, chocolade!!!

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#16 Geplaatst 19 november 2009 - 19:55

oeps, dat is bij Riemst, dat is ver ja.
Ik woon niet zo ver van Leopoldsburg, twee lange straten maar eigenlijk, moet positief denken he :LOL:
Maar tis echt waar, ik rij een stukje naar de markt van Balen en dan eeuwig rechtdoor tot in Leopoldsburg, is amper 10 min denk ik

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 19 november 2009 - 20:01

PB tje voor Fairy.
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 19 november 2009 - 20:29

Ik kom ook :cheer: . Was heel leuk de laatste keer dat ik geweest ben (in 2007).

Chocolate-addicts: wees gerust, je kan niet onbeperkt eten. Iedereen krijgt zijn deeltje :) .

We moeten echt afspreken allemaal hè... hoe gaan we dat doen? Om hoe laat spreken we waar af?

@Fairy: ben nog altijd benieuwd naar je problemen met catshelter, gewoon uit nieuwsgierigheid... dus als je een pb wil sturen? Of ik stuur er jou wel eens eentje als ik meer tijd heb.

@Wendy: je moet wel komen hoor!

En Zoë komt normaal ook nog.

Bewerkt door Nathalie, 19 november 2009 - 20:29.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#19 Geplaatst 19 november 2009 - 20:47

nathalie, ik wil wel afspreken en dan alles uitleggen, Lies weet het allemaal al lang.
Iedereen maakt fouten, ook kattenopvangcentra en dus beginnen we met een schone lei.
Moet ik mij nog op voorhand inschrijven dan, dan kan ik dat beter zo snel mogelijk doen he

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#20 Geplaatst 19 november 2009 - 20:55

Fairy zei:

nathalie, ik wil wel afspreken en dan alles uitleggen, Lies weet het allemaal al lang.
Iedereen maakt fouten, ook kattenopvangcentra en dus beginnen we met een schone lei.
Moet ik mij nog op voorhand inschrijven dan, dan kan ik dat beter zo snel mogelijk doen he

De inschrijving liepen maar tot dinsdag.

Dit topic heb ik bewust laten afzakken omdat de eerste reactie zo negatief was, ik wou niet dat mensen daar meer mee bezig waren dan met het feit dat er een heel leuke en gezellige activiteit georganiseerd wordt.
Anders had ik iedereen nog verwittigd toen de inschrijvingen ten einde liepen.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 19 november 2009 - 21:07

Ai ja... de inschrijvingen zijn al afgelopen... denk niet dat het dan nog lukt om te komen...

Toen ik vorige keer ging waren er ook nog mensen die spontaan kwamen kijken om mee te doen, maar dat ging niet meer...

Nu Lies, ik denk niet dat we problemen gaan maken in dit topic hoor ;) . Ik was gewoon nieuwsgierig en Fairy kan een negatieve ervaring gehad hebben. Dat kan overal gebeuren en dat is altijd spijtig. Een discussie is niet de bedoeling, meer informatieverwerving ;) .

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#22 Geplaatst 20 november 2009 - 07:17

nee ik zal niet gaan komen
:) een ander keertj misschien

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#23 Geplaatst 20 november 2009 - 09:15

Annelies, vriend en ik komen helpen. Jij ook, zag ik op de werklijst. Leuk, zien we elkaar nog eens :LOL:

Ik kan er moeilijk niet op ingaan. Vind het jammer dat zo'n prachtige organisatie als Catshelter in een slecht daglicht wordt gezet met zo'n halve opmerking.... Wat er ook gebeurd is, ze helpen 100-en katjes per jaar met hart en ziel. En in mijn ogen op een schitterende manier.
Vind het raar te zeggen dat ze er gelegen hebben.

V

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#24 Geplaatst 20 november 2009 - 09:23

rocket_queen zei:

Annelies, vriend en ik komen helpen. Jij ook, zag ik op de werklijst. Leuk, zien we elkaar nog eens :LOL:

Ik kan er moeilijk niet op ingaan. Vind het jammer dat zo'n prachtige organisatie als Catshelter in een slecht daglicht wordt gezet met zo'n halve opmerking.... Wat er ook gebeurd is, ze helpen 100-en katjes per jaar met hart en ziel. En in mijn ogen op een schitterende manier.

V

niet oordelen als je nergens van af weet.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#25 Geplaatst 20 november 2009 - 09:30

Ja en ik ben nog altijd ziek dus ik vrees ervoor :(

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#26 Geplaatst 20 november 2009 - 09:40

rocket_queen zei:

V

Nog eentje van Diest :goofy:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 20 november 2009 - 09:49

rocket_queen zei:

V

Oordelen doen we niet hoor mits we niet weten waarover het gaat.
Maar het is toch normaal dat men zich vragen stelt als:waarom heeft Catshelter er "gelegen"?
Het is zoals A zeggen en dan toch weer terugtrekken om die B uit te spreken. Zoiets typen is niet bevorderlijk voor een organisatie die zich dag in dag uit jaar in jaar uit voor al die sukkeltjes inzet.
Mss heb je een mindere ervaring met hun maar ik vind dat je niet mag veralgemenen.
Als er al iets geweest is zal het wel in het voordeel van het katje zijn en niet omgekeerd.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#28 Geplaatst 20 november 2009 - 18:16

voor mij heeft catshelter er NIET gelegen en ik denk voor velen niet , ze hebben heel goed gezorgd voor charlie en casper zonder hen waren ze misschien er niet meer geweest
ik ben hun heel dankbaar en ik vind het eigelijk onbeleefd om hier die reactie te plaatsen maarja wie ben ik ... ?

Guest_Alette_*
Guest_Alette_*

#29 Geplaatst 21 november 2009 - 21:57

Er kan zeker ter plaatse nog ingeschreven worden.
We houden rekening met mensen die spontaan komen. Dus zeker naar Heppen afzakken!

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#30 Geplaatst 21 november 2009 - 22:01

Ik ga niet komen aangezien ik nog altijd ziek ben en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik half Heppen aansteek :)