Spring naar inhoud

- - - - -

vraagje in verband met sterilisatie en dergelijke

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 oktober 2009 - 17:37

Is er na een sterilisatie nog een manier om te zien of een poes al zwanger geweest is of poging tot dekken geweest is? Want vermoeden dat van Zita maar zijn het niet zeker. Ze heeft wel aan haar buik veel los vel maar dat kan van sterilisatie zijn zeker? Als het niet goed staat, verzet het maar.
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 25 oktober 2009 - 20:05

Of er een mogelijk is om dat te zien, daar heb ik geen idee van.  Mijn poes is ook gestereliseerd en ze heeft ook wel veel los vel aan haar buik.  Ze is nooit gedekt geweest en heeft nooit een nestje gehad.  Ik vermoed dat dit een stuk eigen aan poezen.

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 26 oktober 2009 - 10:46

Veel katten hebben zo precies een zak tussen de achterpoten.Soms krijgen ze dat na een bevalling soms hebben ze dat gewoon.Onze Patchwork had dat eigenlijk al vanaf ze klein was zo'n flubberbuikje.Ander poezen hebben het zelfs na drie nesten nog niet.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 27 oktober 2009 - 12:28

Hie hebben Daisy en Simba het ook hoor. Angel heeft een voller buikje, dus zij heeft dit niet :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#5 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:51

De DA kan bij een castratie zien aan de baarmoeder of die al "gebruikt" geweest is.
Maar ja, dat is nu te laat wellicht

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 27 oktober 2009 - 15:47

Hier hebben de katten dat ook zo van dat loshangend vel aan hun buikje. Ik denk niet dat dit een bewijs is van mogelijke zwangerschap. Veel katers of poezen hebben dat hoor.  

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:50

was da van vorige eigenaar dat sterilisatie gedaan heeft en fokker zal 't mij wel niet zeggen of 't wel of niet zo is
Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#8 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:51

hier hebben ze allemaal zo'n hangend buikje
en zelfs de katers hebben dat hier