Spring naar inhoud

- - - - -

lekker ruikende kattenbakken

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 25 oktober 2009 - 18:15

heb het filter vervangen van de grote bak en er een standaardmaat kattenbak bij gekocht ,ook een bus kattenbakverfrisser gekocht van discus en ik kan niet anders zeggen het ruikt echt lekker fris toch maar eens kijken of het nu wel twee weken probleemloos mee gaat.gebruik nog wel steeds de bio kat classic,die is bijna op en ga dan over op een aanrader van m,n dierenwinkel(extreem classic met babypoeder)klonterd beter dan de biokat volgens hem .ben wel blij met m,n kleine bakje erbij maar nu gaan ze dus nog zelden op de grote en word de kleine gebruikt hahahahahahaha katten ze blijven onvoorstelbaar,de deo kan ik iedereen aanraden ruikt erg lekker beetje op de bodem en het grind eroverheen ,ben helemaal blij en de katjes ook gelukkig

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2 Geplaatst 25 oktober 2009 - 18:21

Ja die extreme classic is echt goed! Die heb ik ook, ruikt lekker naar babypoeder als ze uit de bak komen en slorpt heel goed geurtjes op... :)
Is wel kostelijk maar je komt er lang mee toe!

tineke
tineke
  • 242 berichten

#3 Geplaatst 25 oktober 2009 - 19:02

sneeuwwitje zei:

Ja die extreme classic is echt goed! Die heb ik ook, ruikt lekker naar babypoeder als ze uit de bak komen en slorpt heel goed geurtjes op... :)
Is wel kostelijk maar je komt er lang mee toe!
ja is geloof ik 13 euro nogwat voor 16 kilo ,heb nu 20 kilo voor 10 nogwat ,maar als de bakken het twee weken redden voor het helemaal schoonmaken is het voor mij wel zeker de moeite waard .het schoonmaken vind ik geen enkel probleem maar heb maar 1 container en volgens velen is eens per drie weken zelfs goed maar dat vind ik te weinig had 1 jumbo bak voor twee katten en er nu 1 bijgekocht(een normale maat)gek he ineens vind ik daar veel meer in dan in de grote bak .schep elke dag drie keer de klompjes en drolletjes eruit en vul indien nodig bij

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 25 oktober 2009 - 19:35

Ik heb ook eventjes de Classic gebruikt maar ben toch overgestapt op de Pet Plus babypoeder. Die ruikt nog beter en klontert ook veel beter. Op dit moment zit hij reeds 4 weken in de kattenbak: dagelijks hoopjes eruit (ongeveer 3 keer per dag) en wekelijks uitwassen met bleekwater. Kattenbakzand er terug in en aanvullen met een beetje nieuw kattenbakzand. En dat met 4 poezels!!!

Geplaatste afbeelding

tineke
tineke
  • 242 berichten

#5 Geplaatst 25 oktober 2009 - 19:47

Joloka zei:

Ik heb ook eventjes de Classic gebruikt maar ben toch overgestapt op de Pet Plus babypoeder. Die ruikt nog beter en klontert ook veel beter. Op dit moment zit hij reeds 4 weken in de kattenbak: dagelijks hoopjes eruit (ongeveer 3 keer per dag) en wekelijks uitwassen met bleekwater. Kattenbakzand er terug in en aanvullen met een beetje nieuw kattenbakzand. En dat met 4 poezels!!!
ik gooi alles weg na twee weken ,maar mischien als ik een ander merk gebruik dat dat wel kan  heb er nu ook een kleinere bak bijgehaald dus moet lukken.vind ineens een ander merk wel eng maar dat vond ik ook ff met die verfrisser ,maar ze waren niet uit de bak te slaan bijna hihihi ik vind veel drolletjes in de nieuwe kleinere bak dus het kan maar zo klopen dat ze liever op de 1 poepen en op de ander plassen al vind ik in elke bak wel plasjes en poepjes maar in de nieuwe valt op meer drolletjes

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 27 oktober 2009 - 11:05

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:44

Als verfrisser kan je ook gewoon babypoeder gebruiken.

Geplaatste afbeelding

tineke
tineke
  • 242 berichten

#8 Geplaatst 28 oktober 2009 - 18:11

Joloka zei:

is dat echt zo??????gewoon hetzelfde gebruiken onder in de bak strooien ?????stuift dat niet teveel voor ze en word dat vaker gedaan?neem aan dat in de zakken die je kopt ook gewone babypoeder word gebruikt ,vind die bus van 8 euro wel erg lekker ruiken maar als de babypoeder net zo lekker ruikt en blijf je dat ook zo lang ruiken als een speciaal verfrisser?veel vragen

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 28 oktober 2009 - 20:47

tineke zei:

is dat echt zo??????gewoon hetzelfde gebruiken onder in de bak strooien ?????stuift dat niet teveel voor ze en word dat vaker gedaan?neem aan dat in de zakken die je kopt ook gewone babypoeder word gebruikt ,vind die bus van 8 euro wel erg lekker ruiken maar als de babypoeder net zo lekker ruikt en blijf je dat ook zo lang ruiken als een speciaal verfrisser?veel vragen

Ik heb gisteren dus zo een bus babypoeder (zo een die echt naar babypoeder ruikt he) gekocht en er gewoon wat van over het kattenbakzand gestrooid en dan eens goed met mijn handen door het kattenbakzand gemengd (heb ze daarna goed gewassen hoor :engel: ). En nu ruikt het precies naar vers kattenbakzand met babypoedergeur. Ik had de tip al eens ergens gelezen dus ik wou het ook eens uitproberen.

Bewerkt door Joloka, 28 oktober 2009 - 20:48.

Geplaatste afbeelding

tineke
tineke
  • 242 berichten

#10 Geplaatst 28 oktober 2009 - 21:40

Joloka zei:

Ik heb gisteren dus zo een bus babypoeder (zo een die echt naar babypoeder ruikt he) gekocht en er gewoon wat van over het kattenbakzand gestrooid en dan eens goed met mijn handen door het kattenbakzand gemengd (heb ze daarna goed gewassen hoor :engel: ). En nu ruikt het precies naar vers kattenbakzand met babypoedergeur. Ik had de tip al eens ergens gelezen dus ik wou het ook eens uitproberen.
ik ook met de handen dus zo schoon zijn ze ook gewassen

tineke
tineke
  • 242 berichten

#11 Geplaatst 28 oktober 2009 - 21:52

Joloka zei:

en de kiatten zijn gek op de bak???

tineke
tineke
  • 242 berichten

#12 Geplaatst 28 oktober 2009 - 21:55

Joloka zei:

1 bak mwt v

ier poezels

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 29 oktober 2009 - 06:46

tineke zei:

1 bak mwt v

ier poezels

Een maxi Bella met 4 poezels. En nu staat er dus een gewone naast en die gebruiken ze dus niet. Ze gaan nog liever met 2 of drie op de maxi bella :LOL:

Geplaatste afbeelding

tineke
tineke
  • 242 berichten

#14 Geplaatst 01 november 2009 - 02:53

Joloka zei:

ik moet zeggen de babypoeder werkt ook goed voor tussendoor als ik ze helemaal verschoon toch die orginele ,maar na een dag of 8 elke dag uitscheppen en beetje bijvullen en wat babypoeder ze gaan er daarna gewoon snel op dus ze vinden het ook wel lekker ruiken denk ik

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#15 Geplaatst 01 november 2009 - 10:25

gewoon babypoeder? :goofy: En dan ruikt de kattenbak lekker ofzo?