Spring naar inhoud

- - - - -

lekker ruikende kattenbakken

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#16 Geplaatst 01 november 2009 - 13:05

Elfonia zei:

gewoon babypoeder? :goofy: En dan ruikt de kattenbak lekker ofzo?
ja kreeg die tip hier wanneer ze een beetje ruiken na alles eruit scheppen babypoeder en weer door elkaar mengen ruikt lekker en m,n katten gaan meteen de bak in ,als ik de bakken helemaal schoonmaak doe ik er een orginele deopoeder in

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#17 Geplaatst 01 november 2009 - 17:52

fijn, ik ga ook babypoeder proberen :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 01 november 2009 - 17:55

Elfonia zei:

fijn, ik ga ook babypoeder proberen :thumb:

Helpt echt goed hoor :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_tinne68_*
Guest_tinne68_*

#19 Geplaatst 06 november 2009 - 11:17

handige tip, ga ik zeker eens proberen ...
want ik ruik dagelijks ' kattenbak'
heb mijn eerste bak ondoordacht gekocht : een gesloten bak, maar met een opening bovenaan .... en telkens er eentje in geweest is, verspreid de geur zich ...
de tweede kattenbak heeft wel een filter en die ruik je enkel als je de bak opent bij het proper maken ...

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 07 november 2009 - 08:22

tinne68 zei:

handige tip, ga ik zeker eens proberen ...
want ik ruik dagelijks ' kattenbak'
heb mijn eerste bak ondoordacht gekocht : een gesloten bak, maar met een opening bovenaan .... en telkens er eentje in geweest is, verspreid de geur zich ...
de tweede kattenbak heeft wel een filter en die ruik je enkel als je de bak opent bij het proper maken ...

Regelmatig filter vervangen he ofwel de filter gewoon verwijderen. :thumb:

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 07 november 2009 - 08:44

Ik ben nog altijd super tevreden van mijn bak. Ook een gesloten bak (overal) met filter. Je ruikt er niets van, enkel wanneer je met je neus voor het venstertje gaat hangen :oops: . Ik gebruikte ook Extreme Classic met babypoeder, maar deze verkopen ze niet meer bij Zoomart :cry: . Gebruik nu even een andere met babypoeder en kattendeo, maar vindt deze niet zo goed (vulling). De tip met het babypoeder ga ik zeker proberen!

Is het dan gewoon van Zwitsal??

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 07 november 2009 - 09:48

dolfjeweerwolfje zei:

Ik ben nog altijd super tevreden van mijn bak. Ook een gesloten bak (overal) met filter. Je ruikt er niets van, enkel wanneer je met je neus voor het venstertje gaat hangen :oops: . Ik gebruikte ook Extreme Classic met babypoeder, maar deze verkopen ze niet meer bij Zoomart :cry: . Gebruik nu even een andere met babypoeder en kattendeo, maar vindt deze niet zo goed (vulling). De tip met het babypoeder ga ik zeker proberen!

Is het dan gewoon van Zwitsal??

Probeer eens de Petplus met babypoedergeur. Je hebt echt geen kattendeo meer nodig. Die kan je vinden in Tom&Co, Zooplus....
En het is inderdaad die van Zwitsal. :jump:

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 07 november 2009 - 10:21

Oh, straks van de winkel meebrengen dan! :goofy:
Ik bestel liever geen kattenbakvullig meer bij Zooplus. Een keertje gedaan, maar de zak was open :s . Voor de rest wel tevreden van Zooplus hoor.
Volgende keer de PetPlus maar eens proberen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 07 november 2009 - 10:25

dolfjeweerwolfje zei:

Oh, straks van de winkel meebrengen dan! :goofy:
Ik bestel liever geen kattenbakvullig meer bij Zooplus. Een keertje gedaan, maar de zak was open :s . Voor de rest wel tevreden van Zooplus hoor.
Volgende keer de PetPlus maar eens proberen.

Ik heb deze week 4 zakken kattenbakzand laten komen van Zooplus en geen enkel probleem. Ik merk wel dat de verpakkingen steviger geworden zijn (en de katjes spelen nu met de doos :dancer: ).

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 07 november 2009 - 14:06

Ik gebruik ook petplus met babypoeder en ben daar heel tevreden van , en de poezels ruiken nog lekker ook :) :dancer: :cheer:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag