Spring naar inhoud

- - - - -

Tepeltje

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 oktober 2009 - 01:15

Noppes heeft een tepeltje dat wat harder aanvoelt dan haar andere tepeljes, alsof er een korstje op zit of iets dergelijks. Het is niet opgezwollen of roder dan de andere tepeltjes maar als ik haar buikje kriebel valt het me wel op. Ze heeft er geen problemen me dat ik er aan zit en het zal dus ook wel geen pijn doen. Is dit iets om me zorgen om te maken? Zou ze een tepelkloofje hebben of zo?
Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 26 oktober 2009 - 10:20

niemand?
Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 26 oktober 2009 - 10:29

Als het niet superhard en extra warm aanvoelt is er waarschijnlijk niets aan de hand. Je bent toch zeker dat ze niet zwanger is?? Als ze dat niet kan zijn dan is dat vaak wat verdroogd vocht dat uit de tepel komt. Maar als ze precies een borstje heeft en het voelt heel warm en heel hard aan dan zou ze een ontsteking kunnen hebben en dan moet je naar de dierenarts voor antibiotica want daar kunnen ze goed ziek van zijn.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 oktober 2009 - 10:37

Nee ze kan zeker niet zwanger zijn en het voelt niet warm aan. Ik zal het en tijdje in de gaten houden dan, zodat ik zeker weet dat het geen ontsteking wordt.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 27 oktober 2009 - 12:29

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag