Spring naar inhoud

- - - - -

Kittens Phoebe (7 wkn) aan de kuikens! SCHOKKENDE FOTO'S!

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 7 katten

#31 Geplaatst 30 oktober 2009 - 07:08

ik zie dit nu pas!!!!! pc was binnen voor herstel ........
Ik vind het in elk geval fantastisch! Het leunt enorm tegen de natuur aan hé.
Trouwens, als fokker is het in elk geval een groot pluspunt dat je de kittens aan een variatie van voeding laat wennen, zo kunnen de nieuwe eigenaars er zelf over beslissen wat ze ermee aanvangen
Ons fara heeft hier nooit iets anders gekregen in de cattery dan brokvoeding en daar draag ik nu de gevolgen van
Dus :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: . SUPER!!!!!!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#32 Geplaatst 30 oktober 2009 - 16:00

tash zei:

ik zie dit nu pas!!!!! pc was binnen voor herstel .......

En de hersteller was... Vincent :lachen:

tash
tash
  • 7 katten

#33 Geplaatst 30 oktober 2009 - 18:57

Pixel zei:

En de hersteller was... Vincent :lachen:

PARDON???????  graag een woordje uitleg nu sara :trance: :trance: :trance: :o :o :o

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#34 Geplaatst 30 oktober 2009 - 19:12

Afluisterapparaat....

Nee hoor, gewoon een goeie gok :twisted: O:) :mrgreen:

tash
tash
  • 7 katten

#35 Geplaatst 30 oktober 2009 - 19:34

Pixel zei:

Afluisterapparaat....

Nee hoor, gewoon een goeie gok :twisted: O:) :mrgreen:

:lachen: :lachen: jaja, tintin een goeie gok............
Allee shoot!!!!!!!!!!!!

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#36 Geplaatst 30 oktober 2009 - 19:46

Vincent is een vriend van Andy ;)

tash
tash
  • 7 katten

#37 Geplaatst 30 oktober 2009 - 20:48

Pixel zei:

Vincent is een vriend van Andy ;)

AHA!!!!!!!!!! Dus geroddeld achter mijn gat ja! ;)

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 31 oktober 2009 - 13:51

Deze foto's vind ik echt super! Ze zijn helemaal in hun element, mooi om te zien!!

Ik hoop dat de mensen die "moord en brand" roepen over deze foto's allemaal veganist zijn. Zonee, dan zijn al deze mensen net zo "schuldig" aan het feit dat deze kuikens zo jong worden gedood.

Kuikens zijn simpelweg een restproduct van de bio-industrie. Mensen die dus taart eten, mayonaise, fritessaus, eieren, toetjes, koekjes (alles waarin eieren verwerkt zijn) houden dit in stand. In mijn ogen alleen maar "mooi" dat deze kuikens nu nog "nut" hebben.
Dat mensen het geen prettig gezicht vind kan ik me goed voorstellen. Maar roepen dat je "het niet vindt kunnen" dat vind ik vreemd. ;)

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 31 oktober 2009 - 17:40

Heb je dan een aparte ruimte waar je de kittens de kuikens laat opeten ? Want ik zie me dit toch zeker niet zomaar in huis doen hoor :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Benzaiten_*
Guest_Benzaiten_*

#40 Geplaatst 31 oktober 2009 - 17:45

Ze mochten de kuikens alleen op de keukenvloer opeten en daarna moet je inderdaad wel even dweilen. ;)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#41 Geplaatst 01 november 2009 - 03:11

eikes!!! ik vond het al erg om een muis te voederen toen ik nog slangen had... :misselijk:

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 01 november 2009 - 04:59

Schokkende foto's -> Ach Nee , het valt wel mee.Ik denk dat je niet hypocriet mag zijn als je een "kleine!!" tijger is huis haalt...Het is de kringloop van het leven ( en dit komt uit een mond van iemand die vroeger slakken van de baan opzij ging zetten;-) Ik hou maw van elk dier bijna [ behalve muggen en bepaalde andere insecten:-p )Je kan niet verwachten dat ze hun instinct verleren ! Dan haal de een konijn in huis hé ! en ook deze hebben bepaalde instincten...Je weet waar je aan begint ^^ Ik zou het zelf niet kunnen aanzien om een beestje te zien sterven in de pooten van men kat(maar dat ben ik :-p Een beetje laf eingelijk,maar ik zou zelfs in oorlog geen dier kunnen vermoorden) maar dood is dood...een kipfilet in de winkel heeft niet meer afgezien...

Maar neen, het is ook niets voor mij...Ik kan het toch ook niet goed aanzien,ook al is het diertje al dood...

Prachtige foto's , en wat een mooie tekening :heart: Als ik een kasteel had, dan zou ik nog een paar rassen bijnemen :love3: [ waaronder deze] (maar de waarheid is hard :LOL: ik heb geen kasteel :cry: haha ! )

Bewerkt door Serenity, 01 november 2009 - 19:41.

Geplaatste afbeelding

Guest_blisspoes_*
Guest_blisspoes_*

#43 Geplaatst 01 november 2009 - 12:29

Ho voor mij hoeft dit ook niet, zoals men zegt dan liever carnibest geven voor de kittens mms wel leuk en lekker.
Voor een wilde kat in de natuur ok maar voor huiskatten????? :misselijk:

BlackRose
BlackRose
  • 534 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 01 november 2009 - 12:57

Huiskatten zijn in hun wezen nog altijd een beetje wild. Dus ik vind het wel leuk dat mensen dat doen. Geen idee of ik het ooit zou doen. Niet met deze katten, mijn moeder zou heel de wijk bijeen krijsen. Het is wel een hele stap om volledige prooien te geven denk ik. Maar eenmaal je erover gezet hebt moet het wel lukken ;)

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 01 november 2009 - 14:51

blisspoes zei:

Voor een wilde kat in de natuur ok maar voor huiskatten????? :misselijk:

Onze huiskat heeft anatomisch en mentaal gezien nog steeds dezelfde behoeften: een kat is een carnivoor in hart en nieren.

Ik voer mijn katten ook konijnen, kwartels, duiven, cavia's, hamsters, gerbils etc. (daar plaats ik op dit forum dan ook geen foto's van) Die hebben een beter leven gehad dan de dieren waarvan het vlees, in welk merk brok/blik dan ook, gebruikt is.

Bewerkt door Ester, 01 november 2009 - 14:51.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding