Schokkende foto's -> Ach Nee , het valt wel mee.Ik denk dat je niet hypocriet mag zijn als je een "kleine!!" tijger is huis haalt...Het is de kringloop van het leven ( en dit komt uit een mond van iemand die vroeger slakken van de baan opzij ging zetten;-) Ik hou maw van elk dier bijna [ behalve muggen en bepaalde andere insecten:-p )Je kan niet verwachten dat ze hun instinct verleren ! Dan haal de een konijn in huis hé ! en ook deze hebben bepaalde instincten...Je weet waar je aan begint ^^ Ik zou het zelf niet kunnen aanzien om een beestje te zien sterven in de pooten van men kat(maar dat ben ik :-p Een beetje laf eingelijk,maar ik zou zelfs in oorlog geen dier kunnen vermoorden) maar dood is dood...een kipfilet in de winkel heeft niet meer afgezien...
Maar neen, het is ook niets voor mij...Ik kan het toch ook niet goed aanzien,ook al is het diertje al dood...
Prachtige foto's , en wat een mooie tekening :heart: Als ik een kasteel had, dan zou ik nog een paar rassen bijnemen :love3: [ waaronder deze] (maar de waarheid is hard

ik heb geen kasteel

haha ! )
Bewerkt door Serenity, 01 november 2009 - 19:41.