Spring naar inhoud

- - - - -

An apple a day keeps the vet away - Yeowww

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#16 Geplaatst 27 oktober 2009 - 08:54

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr doet mijn bank rekening dus ik ben gaan shoppen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#17 Geplaatst 27 oktober 2009 - 09:19

:) helemaal goedgekeurd!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 27 oktober 2009 - 11:21

:LOL: :LOL: :LOL: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 27 oktober 2009 - 16:11

:LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 01 november 2009 - 13:50

is besteld :engel:

Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#21 Geplaatst 02 november 2009 - 00:13

ik wil die banaaaaaaaaaaaaaaaaan :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 04 november 2009 - 19:02

:help: :help: :help: :help: ja 4 keer  :help: . Ik heb dus 1 appeltje gekocht enne ze zijn er alle vier gek van. Maar... en nu komt het: Gabriêl verandert erdoor in een kattenmonster: hij zoekt ruzie met Finn en Zita. Zita maakt zich uit de voeten maar Finn wil toch een beetje spelen met Gabriël met als resultaat: Gabriël zijn ogen staan "stoned", hij maakt zich groot en gaat Finn echt uitdagen :help: en zoekt dus echt ruzie en ons klein Finneke, ocharme dat manneke kruipt dan volledig onder de kast en maakt zich zo klein mogelijk. :cry: :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 04 november 2009 - 19:05

Joloka zei:

:help: :help: :help: :help: ja 4 keer :help: . Ik heb dus 1 appeltje gekocht enne ze zijn er alle vier gek van. Maar... en nu komt het: Gabriêl verandert erdoor in een kattenmonster: hij zoekt ruzie met Finn en Zita. Zita maakt zich uit de voeten maar Finn wil toch een beetje spelen met Gabriël met als resultaat: Gabriël zijn ogen staan "stoned", hij maakt zich groot en gaat Finn echt uitdagen :help: en zoekt dus echt ruzie en ons klein Finneke, ocharme dat manneke kruipt dan volledig onder de kast en maakt zich zo klein mogelijk. :cry: :cry: :cry:

Ja dat zullen er minstens 2 worden he :p
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 04 november 2009 - 19:19

Spanishke zei:

Ja dat zullen er minstens 2 worden he :p

Nee, het appeltje wordt even aan de kant gelegd. :cry: Het is echt door de geur dat dat ding verspreidt.

Bewerkt door Joloka, 04 november 2009 - 19:20.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 04 november 2009 - 19:57

Joloka zei:

:help: :help: :help: :help: ja 4 keer  :help: . Ik heb dus 1 appeltje gekocht enne ze zijn er alle vier gek van. Maar... en nu komt het: Gabriêl verandert erdoor in een kattenmonster: hij zoekt ruzie met Finn en Zita. Zita maakt zich uit de voeten maar Finn wil toch een beetje spelen met Gabriël met als resultaat: Gabriël zijn ogen staan "stoned", hij maakt zich groot en gaat Finn echt uitdagen :help: en zoekt dus echt ruzie en ons klein Finneke, ocharme dat manneke kruipt dan volledig onder de kast en maakt zich zo klein mogelijk. :cry: :cry: :cry:

:ha :ha :ha :ha :ha :ha ! Datzelfde gebeurt hier met Santos. Die kan dan ook zo eventjes "stoned" zijn, net een halve wilde, en hij zou Boris er ook voor uit de weg duwen. Na enkele dagen is de geur al minder hoor.

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 05 november 2009 - 12:19

:LOL: Die appeltjes zijn echt super!

En wat ziet mijn oog daar... Is Zwartje met een appeltje aan het spelen? :LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#27 Geplaatst 08 november 2009 - 20:28

Allemaal verslaafd! :LOL:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#28 Geplaatst 08 november 2009 - 20:54

mag... geen... kattenspeelgoed... meer... kopen... mag... geen... kattenspeelgoed... meer... kopen...
is het binnenkort geen sinterklaas? De poezels geloven daar nog steenvast in dus het zou gemeen zijn hun geloof te verpesten door niets te kopen :engel: