Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe was ik een sphynx

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#1 Geplaatst 27 oktober 2009 - 17:30

Na allerlei leuke verhalen gehoord te hebben over sphynxen die mee onder de douche gaan, lekker rondzwemmen in bad ,met water spelen ,had ik me toendertijd verheugt op het wassen van mijn eerste, Noukie. :d
Viel me dat even tegen, water :trance: whaaaaaa dat is nat zenne :o . enfin je begrijpt het al ,het badje is nooit een succes geweest. Nu zijn we al zo ver dat madame zich laat wassen,lees ondergaat als het geen twee minuten duurt en ze niet eens een grote teen in het water hoeft te steken. :catscratchhead
dus wassen,in vliegende haast, afspoelen,dan wringt ons Noukie al tegen ,afdrogen en verder oren en nagels verzorgen in ijltempo. :trance:
Fee is van het zelfde laken een broek, wassen ,zolang het in vliegende haast gebeurd en er geen teen in het water moet. Oren en nageltjes laat ze gelukkig beter doen dan Noukie. :)

Maar nu komt het mijn liefste knuffelige schouder en nekzittende en spinnende schat van een kittenkater ,Adonis veranderd in een gevaarlijke briesende wilde,moegetergde en alle andere nog aan te vullen superlatieven van een leeuw als ie water ziet, laat staan een nat washandje voelt. :o
hij wordt gewoon gek. :o en jullie raden het al, zijn zachte rose velletje word zeer snel vuil en vies. :o
De schram op mijn arm van de laatste wasbeurt schrijnt na een week nog vreselijk na en dat was dan met geknipte nageltjes uiteraard. :evil:
Oren en nagels verzorgen lokt trouwens ook het nodige,nijdige gegrom en geblaas uit. :cry:

Wie o wie heeft er een tip om deze schone jongeling ook schoon te krijgen en te houden zonder gevaar voor eigen leven. :catscratchhead

Alvast bedankt :d

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#2 Geplaatst 27 oktober 2009 - 18:21

ik wil gerust eens langskomen.om eens een badje te geven.

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#3 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:05

desorayo zei:

Kom ik het filmen.............31ste oktober, ineens leuk filmpje voor halloween, hoe krijg je sommige sphynxen boos, je zet ze in een lekker badje......

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#4 Geplaatst 27 oktober 2009 - 20:03

desorayo zei:

Flashemieke zei:

Kom ik het filmen.............31ste oktober, ineens leuk filmpje voor halloween, hoe krijg je sommige sphynxen boos, je zet ze in een lekker badje......

Leuk, Er valt echt niet te lachen met die Bengel hoor. :oops:
Moet ik me misschien eerst nog een verzekering voor gebeurlijke ongevallen bij derden verzekeren? :catscratchhead :ha

Altijd welkom hoor :d

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#5 Geplaatst 27 oktober 2009 - 20:13

Okedo, kzal zien of ik aan zo'n aanvalspakken geraak, die ze op hondenscholen voor politie honden gebruiken............

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#6 Geplaatst 27 oktober 2009 - 20:13

Flashemieke zei:

Okedo, kzal zien of ik aan zo'n aanvalspakken geraak, die ze op hondenscholen voor politie honden gebruiken............

:ha :ha :ha :ha :ha

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#7 Geplaatst 27 oktober 2009 - 20:18

zeg maar wanneer ik eens moet langskomen :d

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#8 Geplaatst 27 oktober 2009 - 20:56

Uitgezonderd donderdagochtend kan ik me volledig naar jouw agenda schikken Chris,dus zeg maar :d

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#9 Geplaatst 27 oktober 2009 - 21:27

ik laat wel iets weten.in de week werk ik.

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#10 Geplaatst 27 oktober 2009 - 21:32

desorayo zei:

ik laat wel iets weten.in de week werk ik.

Ik hoor het wel :d
Heb al een eerste mailtje gehad ivm de inschrijving
:d

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#11 Geplaatst 28 oktober 2009 - 09:42

Ik maak de kittens het hier snel gewoon rond 4 à 5 weken gaan ze hier het badje al in.
Probeer ik dan wel elke week te doen dat ze het goed gewend raken.
Ik doe het eerst in de lavabo met het washandje.
En als ze groter zijn naar het groot bad wel met het washandje.
En dat gaat heel goed vind ik.
En dan kan je meer en meer gaan aan leren.
Veel succes

Bewerkt door alturas, 28 oktober 2009 - 09:42.

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#12 Geplaatst 28 oktober 2009 - 12:47

alturas zei:

Ik maak de kittens het hier snel gewoon rond 4 à 5 weken gaan ze hier het badje al in.
Probeer ik dan wel elke week te doen dat ze het goed gewend raken.
Ik doe het eerst in de lavabo met het washandje.
En als ze groter zijn naar het groot bad wel met het washandje.
En dat gaat heel goed vind ik.
En dan kan je meer en meer gaan aan leren.
Veel succes

Ik heb de kleintjes ook voor de eerste maal gewassen op vijf weken. :d En zo klein ze waren was Amaranthos al hoogst verontwaardigd :ha De anderen dat ging redelijk :d

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 01 november 2009 - 09:42

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding