Spring naar inhoud

- - - - -

klacht indienen

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 27 oktober 2009 - 17:55

Wij hebben nieuwe ramen besteld begin dit jaar.
Ondertussen hebben ze die van onze achtergevel al komen plaatsen maar nog niet afgewerkt. :( Telkens is er wel iets dat niet bijgeleverd is of fout gezaagd :evil:

Ook de dingen die afgewerkt zijn is precies door een KIND gedaan.
Ondertussen hebben ik al een aangetekende brief verzonden waarin ik mijn ongenoegen in vrij deftige geleerde woorden heb omschreven.

Nu (ja ik ben vooruit kijkend) zou ik wel eens willen weten waar ik elders nog een klacht tegen die firma kan doen moesten ze niet op mijn brief reageren???

achterdeur afwerking.jpg
Hoe plak ik een afgestoten hoekje er weer aan!
PA260062.JPG
PA270074.JPG

Bewerkt door dorien_951, 27 oktober 2009 - 17:56.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 27 oktober 2009 - 18:06

Je moet eens kijken of je een ombudsdienst vindt voor dit soort problemen.
Volgens mij is er wel zo iets.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#3 Geplaatst 27 oktober 2009 - 18:56

Jeetje wat enorm slordig afgewerkt.
Daar zou ik idd geen genoegen mee nemen.
Is het complete bedrag al betaald?

Ik weet niet waar je in Belgiƫ hiervoor kan wezen.
In Nederland is het de consumentenbond en ook de ombudsman.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#4 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:02

FOD Economie ofzo, een of ander FOD denk ik toch in elk geval.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:49

Oei als mijn man dit ziet ontploft hij gewoon, hoe onprofessioneel dit zijn echte prutsers. Mijn man heeft jaren ramen en deuren geplaats en dit is te mottig voor woorden.
Je kan ook zeggen dat je dit gaat publiceren op het internet of in de krant met de naam van de firma erbij, dreigen werkt meestal wel.
Je moet zeker en vast eisen dat ze het te goei komen afwerken en een prijsvermindering vragen voor al die ellende. :evil:
Je kan mss eens bellen naar het nr 1700 die kunnen je mss verder vertellen bij welke ombudsdienst je moet aankloppen.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 27 oktober 2009 - 21:05

zeker niet het volledige bedrag betalen voor het in orde is

Guest_anneke_*
Guest_anneke_*

#7 Geplaatst 27 oktober 2009 - 21:20

Is dit misschien geplaatst door 'Ruma'? Die zijn van jullie kanten, geloof ik.
Die hebben bij ons ook zo'n kwalitatief werk geleverd :d
Op die moment hebben we die blijven bellen om de problemen te komen oplossen, maar zijn daar uiteindelijk mee gestopt omdat er steeds meer problemen bij kwamen... Spijtig genoeg hadden we alles al betaald, maar ik geef je een goede raad, betaal niets meer, tot alles perfect in orde is.
De ramen die al geplaatst zijn, moeten ze maar terug komen halen!

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 28 oktober 2009 - 06:55

anneke zei:

Is dit misschien geplaatst door 'Ruma'? Die zijn van jullie kanten, geloof ik.
Die hebben bij ons ook zo'n kwalitatief werk geleverd :d
Op die moment hebben we die blijven bellen om de problemen te komen oplossen, maar zijn daar uiteindelijk mee gestopt omdat er steeds meer problemen bij kwamen... Spijtig genoeg hadden we alles al betaald, maar ik geef je een goede raad, betaal niets meer, tot alles perfect in orde is.
De ramen die al geplaatst zijn, moeten ze maar terug komen halen!

Nee vakwerk van KwadrO

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 28 oktober 2009 - 10:38

Ik hoop dat je ergens terecht kan. Bij ons was het plaatsen van de ramen ook rampzalig, alsook de afwerking. Wij wilden ook de laatste 10% van het bedrag niet betalen, maar uiteindleijk zijn we toch moeten buigen hoor, ze zouden er een rechtzaak van maken e.d. Als gewone werkmens kan je daar meestal toch niet halen. Ik moet wel zeggen dat uiteindelijk, nadat we het laatste bedrag betaald hadden, de fabrikant mensen gestuurd heeft om alles in orde te brengen, in de mate dat dit nog kon uiteraard.
Ben na 10 jaar nog steeds niet tevreden over onze ramen, en die firma die onze ramen plaatste, die mensen durven ons zelf niet meer aankijken als we ze tegen komen.
Ik wens je veel geluk, en hoop dat uiteindelijk alles in orde geraakt. :geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 29 oktober 2009 - 07:05

die met dat stukje er weer aan geplakt die konden ze bij mij terug afbreken dat pikte ik zeker niet , van de rest maar te zwijgen :o
ik zou zeker eens bij de onbudsman gaan horen :geluk:
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#11 Geplaatst 29 oktober 2009 - 07:52

1) Als je test aankoop hebt daar al een detail brief met foto naar toe zenden
2) nog een aan getekende brief zenden om hen in gebreken testellen en hopelijk heb je nog niet alles betaald want dit mag je maar doen bij oplevering van het einde werk en meld je dit ook in de brief dat als de werken rond zijn en afgewerkt zoals het hoort de laatste betaling zult doen .
3) als je test aankoop lid bent bel al naar de firma om temelden dat je alles zal door zenden naar hen dat doet ook al wonderen .

Ik hoop dat alles in orde komt
Groetjes
Chantal

Umbaba
Umbaba
  • 343 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 29 oktober 2009 - 09:31

Wij hebben ook pas nieuwe vensters laten plaatsen, het is niet zo erg als bij jullie, maar echt blij zijn we ook niet. Het is blijkbaar niet evident om goede vakmannen te vinden.
Geplaatste afbeelding

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#13 Geplaatst 29 oktober 2009 - 09:45

volgens mij moeten ze je bij TEST AANKOOP kunnen verder helpen!
succes!!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#14 Geplaatst 29 oktober 2009 - 09:49

Volgens mij ben je voor zo'n dingen beter geholpen door een kleinere zelfstandige. Het is wat duurder en je moet langer wachten voor ze langs kunnen komen. Maar zij zijn niet zo commercieel ingesteld als die grote firma's en gaan dan ook de tijd nemen om het goed af te werken.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#15 Geplaatst 07 november 2009 - 11:53

Oei, da's inderdaad niet zo proper afgewerkt..wat jammer zeg.
Hopelijk krijg je toch nog iets gedaan...