Spring naar inhoud

- - - - -

katjes trainen met deurtje kattenbak

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 27 oktober 2009 - 20:12

Omdat er af en toe file stond aan de grote kattenbak heb ik er vandaag nog eentje bij gekocht en er naast gezet. Nu hebben we in totaal 4 kattenbakken: eentje in de ren (maar daar kunnen ze enkel aan als ik ze in de ren zet), eentje boven (voor als ze meegaan naar boven), een grote maxi bella in de keuken en ernaast nu eentje vanuit Tom&Co. Het probleem is dat de filter er langs boven vrij op ligt en dat ons Zita blijkbaar graag filters lust :louche: . Ik heb er nu een papier boven gekleefd.Geplaatste afbeelding

In de Maxi Bella zit nog Pet Plus (ben ik beginnen gebruiken toen ons Nellemieke stinkiewinkie was) en in de andere Best Plus Oko. Zodra de Pet Plus op is, gaat er ook terug Best Plus Oko in.
Voorlopig zijn ze zo koppig om de Maxi Bella te blijven gebruiken (soms gaan ze met twee op de bak).
Maar wat heb ik nog gedaan: ik heb er terug de deurtjes aan gehangen. Finn en Flanelle zijn er al mee weg. Maar Zita weet dus echt niet hoe ze zo een deurtje moet gebruiken. Ze bekijkt de kattenbak nu langs alle kanten :oops: . Ik help haar er dan in en dan zit ze te wachten om eruit gelaten te worden. Daarnet heb ik haar gewoon laten zitten en ze kwam er na een tijdje dan toch uit :engel: .
Duimen jullie mee dat het lukt?

Bijgevoegde thumbnails

• 12684bac.jpg

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 28 oktober 2009 - 10:21

Blijkbaar is het deze nacht goed gelukt. Maar ze verkiezen nog steeds hun eerste bak (zal misschien veranderen als er daar ook hetzelfde kattenbakzand in zit).

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 29 oktober 2009 - 13:15

:geluk: :geluk: :geluk: :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 29 oktober 2009 - 17:35

Die tweede bak wordt dus helemaal niet gebruikt :oops: (moet je Dirk nu zien kijken naar mij: jij met je tweede bak. Zie je wel dat ze dat niet nodig hadden).

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 29 oktober 2009 - 18:52

:ha :ha :ha Als de nood hoog is zullen ze hem mss wel gebruiken.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 30 oktober 2009 - 14:35

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 01 november 2009 - 09:39

katten zijn rare wezens :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding