Spring naar inhoud

- - - - -

Oproep: zoektocht Cattery Van 't Koningshof

• Log in om te reageren
106 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 28 oktober 2009 - 12:24

Ik vrees dat het moeilijk gaat worden om deze cattery terug te vinden, het is nl niet zo moeilijk om zoveel mogelijk sporen te wissen. Natuurlijk zijn er nog mensen met kittens van bij hun (jammer genoeg), maar het grote nadeel (volgens mij) is ook dat deze vnl verkocht worden als gezelschapdier en ik neem aan dat er niet veel zijn die de hele stamboomnaam online gaan plaatsen als ze geen cattery hebben...

Ik hoop toch dat je mag vinden waar naar je op zoek bent.

Erg spijtig dat er weer zo'n jong schatje is moeten bezwijken aan Fip
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_dante64_*
Guest_dante64_*

#17 Geplaatst 28 oktober 2009 - 12:29

Weet jij welke cattery's dat zijn. Dat zou me misschien een stapje verder helpen.

Thanks !! :LOL:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#18 Geplaatst 28 oktober 2009 - 12:44

:hi:

veel sterkte met het verlies. Ik ben niet thuis in de catterywereld dus ik kan je ook jammer genoeg niet helpen :(

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 28 oktober 2009 - 12:51

dante64 zei:

Weet jij welke cattery's dat zijn. Dat zou me misschien een stapje verder helpen.

Thanks !! :LOL:

Als je het tegen mij hebt, ... Ik heb er spijtig genoeg geen flauw idee van. Er zijn zoveel catterynamen waar de naam "hof" in voorkomt. Mocht ik het weten, wou ik je zeker verderhelpen, maar helaas... deze cattery komt me ook niet bekend voor en ik ben helemaal niet vertrouwd met de Brits korthaar wereld
Geplaatste afbeelding

Guest_dante64_*
Guest_dante64_*

#20 Geplaatst 28 oktober 2009 - 12:59

Geplaatste afbeelding

Benji kleintjes O:)
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

1 week voor hij is gestorven. Heel ziek maar nog steeds nieuwsgierig. Ook heel fel vermagerd. Een schatje :love3:

Bijgevoegde thumbnails

• 2004-05-21_04.JPG
  • PICT1288.JPG
  • PICT1497.JPG

Guest_dante64_*
Guest_dante64_*

#21 Geplaatst 28 oktober 2009 - 13:02

Spanishke zei:

Als je het tegen mij hebt, ... Ik heb er spijtig genoeg geen flauw idee van. Er zijn zoveel catterynamen waar de naam "hof" in voorkomt. Mocht ik het weten, wou ik je zeker verderhelpen, maar helaas... deze cattery komt me ook niet bekend voor en ik ben helemaal niet vertrouwd met de Brits korthaar wereld

Neen, berichtje was aan Guschi gericht aangezien zij blijkbaar cattery's wist die fokten met Van 't Koningshof.

Greetz

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#22 Geplaatst 28 oktober 2009 - 13:03

dante64 zei:

Geplaatste afbeelding

Benji kleintjes O:)
Geplaatste afbeelding

1 week voor hij is gestorven. Heel ziek maar nog steeds nieuwsgierig. Ook heel fel vermagerd. Een schatje :love3:

Zo spijtig, wat een lief ventje!

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#23 Geplaatst 28 oktober 2009 - 13:12

Wat jammer, ik kan je helaas niet helpen met de cattery.
Misschien een kleine troost, ik weet wat je doormaakt.
Mijn raskatje is ook gestorven aan FIP (Heilige Birmaan), het is een verschrikkelijke ziekte maar je kan er helaas niet veel tegen doen.
Ons flessekitten (door de kinderen gevonden in het bos begin juni) is er 3 weken geleden ook aan gestorven, dus één van onze twee katten (ook Birmanen) is gezonde drager.

Veel sterkte ...

Guest_dante64_*
Guest_dante64_*

#24 Geplaatst 28 oktober 2009 - 13:23

Foto van Benji samen met Mulan. Benji was toen nog heel klein en wou overal bij zijn. Echte vrienden zijn het nooit geworden. Waarschijnlijk was Mulan al te oud om er nog eentje in haar omgeving te aanvaarden.

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 28 oktober 2009 - 13:54

Heel veel sterkte

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 28 oktober 2009 - 14:00

dante64 zei:

Neen, berichtje was aan Guschi gericht aangezien zij blijkbaar cattery's wist die fokten met Van 't Koningshof.

Greetz

Oh sorry. Ik denk er plots aan... Kan het niet gewoon zijn dat ze van naam veranderd zijn? Ben je zeker dat ze naar Spanje zijn gaan wonen? Lijkt me nl makkelijk smoesje om een nieuwe naam te gebruiken, er zijn wel meerdere cattery's met meerdere namen
Geplaatste afbeelding

Guest_dante64_*
Guest_dante64_*

#27 Geplaatst 28 oktober 2009 - 16:16

Spanishke zei:

Oh sorry. Ik denk er plots aan... Kan het niet gewoon zijn dat ze van naam veranderd zijn? Ben je zeker dat ze naar Spanje zijn gaan wonen? Lijkt me nl makkelijk smoesje om een nieuwe naam te gebruiken, er zijn wel meerdere cattery's met meerdere namen

In het Universitair dierenziekenhuis te Merelbeke heeft een personeelslid ons verteld dat er nog gevallen waren en dat ze het niet te nauw namen met fokken. Cattery plots gesloten en verhuisd naar Spanje. Toen zijn wij beginnen zoeken en inderdaad, geen spoor meer terug te vinden. Er was vroeger ook regelmatig contact en er werden ook regelmatig foto's van Benji doorgestuurd. Op hun website stonden ook de eigenaars die bij hun een kat hadden gekocht, met naam vermeld.
De website en alle links bleken toen te zijn verdwenen. Wij hebben toen de stamboom eens uitgepluisd en daar keren nogal wat bloedlijnen terug !
Maar wat jij zegt, kan natuurlijk altijd. Vraag is, hoe vind ik ze? Heb al verschillende trefwoorden geprobeerd bij Google en ... niets bruikbaar.
Tips zijn altijd welkom.

Thanks

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 28 oktober 2009 - 16:28

Veel sterkte

en succes met de zoektocht

Guest_angela1983_*
Guest_angela1983_*

#29 Geplaatst 28 oktober 2009 - 18:03

welkom!!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 28 oktober 2009 - 18:17

Zoiets is wel niet erg simpel om terug te vinden. Via de vereniging eventueel proberen en inderdaad hopen dat hier mensen op het forum zitten die ze ook gekend hebben, maar zo lijkt het niet. Ok niet iedereen heeft al zijn mening gezegd natuurlijk en zal dit topic al gelezen hebben. Anders kan je eventueel je begintitel aanpassen waarin de naam van die verdoemde cattery staat, zodanig dat er een belletje zou kunnen rinkelen bij iemand? (hopelijk) Je titel aanpassen kan je doen bij je eerste bericht, meer opties en daar kan je dan de titel wijzigen ;)

Bewerkt door Spanishke, 28 oktober 2009 - 18:18.

Geplaatste afbeelding