Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakmatjes

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:05

ik heb een veger en blik :ha

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:20

sneeuwwitje zei:

ik heb een veger en blik :ha

:LOL: Ik heb ook een veger en blik.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:50

Wij hebben er een aantal van de Colruyt gekocht en zijn nog het beste van al en het goedkoopste, veel goedkoper dan die andere die zogezegd zoveel beter zouden zijn en die er dan speciaal voor gemaakt zijn.
Ik ben helemaal niet tevreden van die Step 'n Go, vind ik echt zijn geld niet waard, hij is veel te klein, de katten springen er allen zeer makkelijk over en ik vind de vorm ook niet handig.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#19 Geplaatst 29 oktober 2009 - 15:11

Die vuilvangmatten, dat klinkt goed en ik heb de poetsvrouw hier die matten ook al zien kuisen met heel veel water.
Een goede tip voor een volgende keer.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#20 Geplaatst 29 oktober 2009 - 15:17

Ik heb ook die tweede, maar de kattenbak staat zo gepositioneerd dat er toch nog atlijd korrels langs liggen hoor... Kruimeldief en stofzuiger :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 08 november 2009 - 14:06

Ik ben momenteel weer allerlei matjes aan het uittesten.
Momenteel gebruiken we badmatjes en deurmatjes van de Ikea. Moet zeggen dat ik hier wel redelijk tevreden van ben. Uitloop is er nog altijd -we gebruiken Okoplus Cats best en dat zijn heel lichte houtkorrels- maar toch een stuk minder. Met de kruimeldief ga ik elke dag nog ettelijke keren rond de kattenbakken en over de matjes en stofzuigen dat gebeurt hier toch ook 2 keer per dag, maar dat is normaal met katten in huis denk ik.

Om de twee dagen worden de matjes vervangen en gewassen. Persoonlijk vind ik het handig dat het gewoon in het wasmachine kan (op het etiketje staat van niet, maar ik doe het toch en ze komen er goed uit ;) )

Bijgevoegde thumbnails

• 38257_PE130146_S4.jpg
  • 69555_PE184682_S4.jpg

Bewerkt door Smitten Kitten, 08 november 2009 - 14:07.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 08 november 2009 - 14:20

Lijkt mij inderdaad ook gemakkelijker als je de matjes kunt wassen, misschien dat ik mij ook zo één gaan aanschaffen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#23 Geplaatst 08 november 2009 - 14:36

Solotje zei:

Lijkt mij inderdaad ook gemakkelijker als je de matjes kunt wassen, misschien dat ik mij ook zo één gaan aanschaffen.

Ze zijn ook heel goedkoop. Die witte zijn 1,5 euro en de bruine zijn 2 euro. Ik heb er een heleboel gekocht, dus als de ene helft in de wasmachine zit, kan de andere helft gebruikt worden om voor de kattenbakken te leggen. Onderaan is er antislip, dus ze blijven ook mooi op hun plek liggen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 08 november 2009 - 14:59

Smitten Kitten zei:

Ze zijn ook heel goedkoop. Die witte zijn 1,5 euro en de bruine zijn 2 euro. Ik heb er een heleboel gekocht, dus als de ene helft in de wasmachine zit, kan de andere helft gebruikt worden om voor de kattenbakken te leggen. Onderaan is er antislip, dus ze blijven ook mooi op hun plek liggen.

Oh amai dat is echt wel heel goedkoop, nu moet ik daar alleen nog geraken :ha , dat is bij mij altijd een ramp :oops: .

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 09 november 2009 - 14:19

catherine zei:

:LOL: Ik heb ook een veger en blik.

Ik gebruik de veger + kruimeldief

Geplaatste afbeelding