Spring naar inhoud

- - - - -

voorkeur nieuwe kattenbak

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 28 oktober 2009 - 18:15

nu ik een klein kattenbakje erbij heb gehaald gaan ze nauwelijks nog op de jumbobak,wat ze eerder wel deden en zelfs wel met z,n tween,gek ik dacht hebben ze er een standaart maatje bij in hun kamer zeg maar,de jumbo staat in de gang vinden ze die kleine nu fijner of vinden ze het prettiger iets meer prive????vind het geen probleem maar snap het niet de grote lijkt me comfortabeler

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 28 oktober 2009 - 20:44

Katten doen soms raar he. Hier is het juist omgekeerd: de kleine (alle gewone) kattenbak staat hier te staan en mijn man kijkt me meewarig aan. Zo van: ja, jij moest perse er een kattenbak bij hebben he :louche:

Geplaatste afbeelding

Guest_tinne68_*
Guest_tinne68_*

#3 Geplaatst 06 november 2009 - 11:19

heb het hier ook ...
had al een kattenbak en daar gingen er twee altijd op.
nu hebben we drie poezen en koop ik er een kattenbak bij en nu ga ze met z'n drieen enkel nog op die nieuwe kattenbak ...
raar vond ik dat, dus even de twee kattenbakken van plaats veranderd ...
en wat nu ? nu zijn ze gewoon mee verhuisd en gaan de drie katten nog steeds enkel en alleen op die nieuwe bak ...
rare dieren die poezen ;-)

tineke
tineke
  • 242 berichten

#4 Geplaatst 06 november 2009 - 18:39

tinne68 zei:

heb het hier ook ...
had al een kattenbak en daar gingen er twee altijd op.
nu hebben we drie poezen en koop ik er een kattenbak bij en nu ga ze met z'n drieen enkel nog op die nieuwe kattenbak ...
raar vond ik dat, dus even de twee kattenbakken van plaats veranderd ...
en wat nu ? nu zijn ze gewoon mee verhuisd en gaan de drie katten nog steeds enkel en alleen op die nieuwe bak ...
rare dieren die poezen ;-)
ja voor de gek houden werkt beter bij honden,doe de kleine bij grofvuil en koop er z,n jumbo bij denk ikm

Bewerkt door tineke, 06 november 2009 - 18:40.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 06 november 2009 - 18:40

Het zijn toch speciale beestjes hé.. :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 07 november 2009 - 08:21

Hier is het ondertussen veranderd: de meeste plasjes liggen in de kleine bak en de kakjes in de grote bak :LOL:

Geplaatste afbeelding