Spring naar inhoud

- - - - -

Met Beau naar de DA en wat er toen gebeurde....

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_shivers_*
Guest_shivers_*

#1 Geplaatst 29 oktober 2009 - 11:48

Beau had al een paar dagen last van overdreven slikken en verslikken. Dus een afspraak gemaakt bij de DA om maar eens te laten kijken wat er aan de hand was.
Om half 7 gisteravond konden we even langs komen dus ik en mijn man stappen 's avonds in de auto met Beau en zien midden op de weg een oud, strompelend vrouwtje lopen. Ik had gelijk het gevoel dat er iets niet klopte daar wij midden in de polder wonen en het buiten al pikdonker was.
Dus maar even uitgestapt en gevraagd waar ze dan wel naar op zoek of op weg was. Er kwam wat gestommel uit en ze vertelde dat ze op weg naar huis was. Dit kon onmogelijk, daar ze zo slecht ter been was en het dichtstbijzijnde huis in de richting dat ze aan het lopen was een kilometer of 5 verderop is.

We besloten dus dat mijn man alleen op weg ging naar de DA met Beau en ik heb het oude dametje bij mij in de auto gezet, want ik kon haar daar natuurlijk onmogelijk achterlaten.

Toen begon natuurlijk de zoektocht waar dit lieve dametje dan toch wel thuis zou horen. Ik had vrij snel door dat ze totaal dementerend was en alleen maar over vroeger praatte. Om een lang verhaal kort te maken ben ik er dan toch met wat praten met haar en wat hulp van mensen uit het dorp erachter gekomen waar ze woonde en ik heb haar gelukkig na een uurtje weer veilig thuis kunnen brengen.
Ze woont nog steeds samen met haar man, maar die was in slaap gevallen voor de tv en had de deuren niet op slot gedaan en het dametje had besloten naar "huis" te gaan, wat voor haar haar ouderlijk huis in Maldegem was (12 km verderop!!).
Ik heb haar nog op het hart gedrukt dat ze echt niet meer 's avonds in het donker mocht gaan wandelen, maar dat is ze waarschijnlijk ook alweer vergeten Geplaatste afbeelding

Ik ben dus opgelucht dat ze weer veilig thuis was ook weer naar huis gereden, waar mijn man ook net thuis kwam met Beau. Beau bleek een lichte keelontsteking te hebben en we hebben een pasta meegekregen voor 5 dagen, waarvan ze weer vlug zou moeten opknappen.

Ik heb echter heel de avond nog met kippenvel en trillende handen op de bank gezeten met de gedachte wat er gebeurd zou kunnen zijn als het dametje al 100 meter verder was gelopen, totaal zonder verlichting de wijde, koude polder in.....

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 29 oktober 2009 - 11:52

Jeetje wat een verhaal zeg!! Gelukkig zijn jullie haar tegengekomen en hebben jullie haar weer thuis kunnen brengen... Je mag er inderdaad niet aan denken wat er anders zou zijn gebeurd.
Enne, beterschap voor Beau he! ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 29 oktober 2009 - 12:32

Wow... wat een verhaal sech... goed van jouw dat je haar zo hebt geholpen en inderdaad wat zou er gebeurd zijn als je haar niet had opgepikt :( .

Veel beterschap gewenst voor Beau!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 29 oktober 2009 - 12:35

veel beterschap voor Beau :duim: :duim: :duim:

Gelukkig hebben jullie het vrouwtje geholpen :thumb: :thumb: , ze zou anders zeker een onderkoeling opgelopen hebben
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#5 Geplaatst 29 oktober 2009 - 13:12

Goed van je dat je je over dit vrouwtje hebt ontfermd, wie weet wat er had kunnen gebeuren..brrr.
Veel beterschap voor Beau. :hug:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 29 oktober 2009 - 13:45

De juiste mensen op de juiste plaats op het juiste moment. Super wat jullie gedaan hebben. Veel mensen zouden verder gereden zijn.

Veel beterschap voor Beau :hug:

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#7 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:06

Je mag er zeker van zijn dat je dit oude vrouwtje het leven gered hebt. Een hele dikke pluim voor jou is nog te weinig. :hug:

Veel beterschap voor Beau :geluk:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:12

Wat een geluk dat jullie daar voorbij kwamen, god weet wat er anders zou gebeurd zijn! Zo'n mensen zouden altijd een ketting moeten dragen met een medaillon met telefoon nummer erin.
Veel beterschap voor Beau. :rub:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 30 oktober 2009 - 10:58

Wat een geluk dat jullie die vrouw gezien hebben :thumb:
Veel beterschap voor Beau

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 30 oktober 2009 - 11:50

amai , gelukig waren jullie er ,
veel beterschap m Beau
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Dré_*
Guest_Dré_*

#11 Geplaatst 30 oktober 2009 - 15:42

Misschien had Beau zijn zesde zintuig in zijn keel. Jullie waren gelukkig op het juiste moment ter plaatse en niet te onverschillig om door te rijden en hulp te bieden. Toppie :duim: en een knuffel voor Beau

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#12 Geplaatst 30 oktober 2009 - 15:54

Fijn dat het goed afgelopen is :thumb: