Spring naar inhoud

- - - - -

Grrr - onvoorstelbaar!!! MensDOM

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:00

Man man, weer zo één van die artikels die ik liever niet was tegengekomen... Oh, zo een onmensen... en dat heeft dan waarschijnlijk kinderen en kleinkinderen he... en oh ja, ook niet te vergeten: aardbeien :s

HLN Bizar - Vrouw doodt katten van de buren met antivries (1022593)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:02

Bij het lezen van zulke artikels, ben ik altijd blij dat die van mij niet in de tuin van de buren kunnen komen. ;)
Vreselijk waar mensen toe in staat zijn. Ze zouden haar zelf tonijn moeten laten eten die in antivries is gemarineerd. Eens zien wat zij ervan vindt! :censored:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:09

:LOL: Ha Lizke wij zijn van dezelfde mening, zal mijn gedacht dan hier maar neerzetten.
Zoals eerder gezegd ze moesten die vrouw hetzelfde aandoen als wat ze aan die katten heeft gedaan.Ze kon toch ook gewoon een net over haar groenten kunnen spannen zodat katten er niet bij konden. Dit is weeral eens het bewijs dat sommige mensen niet erg slim zijn. :evil: :censored: :catcurs
Gewoon wat motteballen neerleggen daar houden katten ook niet van want het stinkt enorm, er zijn mogelijkheden genoeg.

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#4 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:15

Grrrrr die vrouw komt in haar volgend leven terug als muis!!
:censored: :censored: :censored:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:19

ja das waar, of mss eerst eens gaan zeggen tegen die buren zat ze hun katten binnen moeten houden, of klacht neerleggen op de gemeente. Aangezien je verantwoordelijk bent voor je huisdier kunnen ze wel ingrijpen als het huisdier overlast veroorzaakt, en dat begrijp ik ook. (sommige mensen hebben nu eenmaal geen behoefte aan huisdieren en ja, investeringen in een tuin kosten veel geld, kan ik allemaal nog inkomen)

Maar ze zomaar gaan vergiftigen zonder boe of ba dat vind ik erover :gek:

Wij zijn bezig met een plan om een ren te voorzien hoor, of om onze tuin te omheinen (dan is er geen discussie meer mogelijk!)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:23

Bah, weeral zo een schandelijke daad, dat zulke mensen geen zwaardere straf krijgen!!!!!!! Ze zouden haar nog 10 jaar lang de kattenbakken in de asielen moeten laten opkuisen.  En haar tuin helemaal besproeien met Round-up :censored: :censored: :censored:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:26

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#8 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:28

Weer een slecht punt voor de mens. De dieren hebben ondertussen een grote voorstand.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#9 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:28

Schandalig zon mensen!! :r

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 29 oktober 2009 - 19:16

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 30 oktober 2009 - 10:15

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 30 oktober 2009 - 10:45

:evil: :evil: :evil: :censored: :censored: :censored:
Fientje en Chopin blijven mooi binnen!  Ik zou het niet anders meer willen, daar heb ik meer dan mijn redenen voor.  

Ook hier in onze buurt zitten enkele kattenhaters.  M'n vorige kater is op een dag naar huis gekomen, hij rook verschrikkelijk naar een chemisch goedje en hij heeft meer dan een jaar lopen afzien door de vreselijke wonde die dit product had veroorzaakt in z'n nekje.  Meer dan een jaar aan een stuk hebben we zijn wonde (overigens met veel liefde) dagelijks verzorgd.  Ondertussen ook nog eens nierproblemen gekregen (blaasgruis).  Toen hij eindelijk begon te genezen van vanalles en nog wat werd hij overreden.  :evil: :censored: Dat beestje heeft echt niet veel geluk gehad in z'n leven wat zijn gezondheid betreft.  

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#13 Geplaatst 07 november 2009 - 21:59

Verschrikkelijk...

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#14 Geplaatst 07 november 2009 - 22:05

pfff... en dan komt ze er nog met zo'n lichte straf vanaf... waarschijnlijk omdat het 'maar' katten waren :r :r
Het kan er allemaal niet in bij mij hoe gruwelijk mensen kunnen zijn... en dan snappen ze maar niet waarom ik zo verzot op dieren hecht... 'je vind dieren precies meerderwaardig dan mensen' zeggen ze dan vaak tegen mij, maar hoe zou het komen denk je dan...
Ik wordt echt triest van deze mensheid :(

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#15 Geplaatst 07 november 2009 - 22:10

Dit is zo'n reden waarom mijn poesjes binnen blijven. De wereld zit vol van onmensen :evil: Het gebeurd zoveel...
Steeds meer en meer begin ik te denken dat katten buitenshuis bijna niet meer thuishoren, met al die gevaren...
Arme dutskes. :evil: De straf is inderdaad te mild vind ik (: