Spring naar inhoud

- - - - -

castratie

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#1 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:47

Dimph is zojuist terug van de dierenarts en zei vertelde me dat hij niet mocht springen omdat ie nog suf was...
Nou ik krijg het beestje dus echt niet om de grond gehouden (ook niet als ik een bedje voor `m op ed grond maak) Ook is hij constant en de wond het likken. Kan dit kwaad?? Hoelang blijven katers suf???

groetjes Debbie

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:51

tsja... Je kunt ze moeilijk vastbinden ook he... Probeer hem toch zo rustig mogelijk te houden in ieder geval. Al kon ik ze toch ook niet tegenhouden om dezelfde dag nog in en uit de krabpaal te jumpen hoor.
Nu de laatste keer met Axxes, was de castratie om 9u gepland; ik had hem ook meteen weer mee naar huis; en hij is nog tot een stukje in de namiddag suf geweest - hij heeft de hele tijd op mijn schoot zijn roes liggen uitsnurken. ;)
Daarna werd hij wakker en liep in een rechte lijn (niet meer "dronken" ;) ) en dan ging het wel weer hoor.
Geplaatste afbeelding

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#3 Geplaatst 29 oktober 2009 - 14:51

mijn kater is maandag gecastreerd, om 14u mocht ik hem terughalen en toen is hij nog suf geweest tot een uur of 5-6 savonds..

eenmaal de sufheid wat voorbij was probeerde hij toch ook te springen hoor
je kan hem moeilijk in een bench steken tot hij terug bij zijn positieve is.. (vind ik)

aan de wonde likken lijkt me normaal gedrag, als wij een wondje hebben of een korstje zitten we er ook aan te krabben (ik in ieder geval :LOL: )

deovolens
deovolens
  • 81 berichten

#4 Geplaatst 29 oktober 2009 - 15:32

de onze gaat om 9 uren binnen om 14 uren terug halen (vrijdag) dus baasje heeft stress

Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#5 Geplaatst 29 oktober 2009 - 15:34

Nou,ik heb ook stress want meneer vindt het klauteren en klimmen net zo geweldig als van te voren..... Succes ermee, deovolens ;)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 29 oktober 2009 - 16:08

Bij ons ventje is het voor volgende week.. en ik heb ook al stress :) . Het kan dus geen kwaad als ze aan het wondje likken?

Geplaatste afbeelding

Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#7 Geplaatst 29 oktober 2009 - 16:09

Dimph is net zelf gestopt om eraan te likken :d gelukkig maar. Hij is nu weer lekker `t snurken

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 30 oktober 2009 - 14:48

Zolang hij de draadjes niet uittrekt kan het likken op zich geen kwaad hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

deovolens
deovolens
  • 81 berichten

#9 Geplaatst 30 oktober 2009 - 15:15

Minos is terug en likt mooi aan zijn handtasje.Men gebruikt nu geen draadjes meer, nog wat suf, de chow bewaakt hem nu extreem en wijkt geen milimeter af.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 30 oktober 2009 - 17:07

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#11 Geplaatst 30 oktober 2009 - 17:14

Ben je nog met je meidje naar de d.a. geweest?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

deovolens
deovolens
  • 81 berichten

#12 Geplaatst 30 oktober 2009 - 17:30

laatste update: hij vangt al vliegen en zoekt naar het verdwenen waterbakje, straks enkele druppels op een telloortje

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 30 oktober 2009 - 18:00

:thumb: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 30 oktober 2009 - 18:47

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding