Amaaaaai wat een groot verblijf !!! Prachtig !!
Spijtig genoeg hebben wij niet zo'n grote tuin
Wij kozen voor een stenen huis vanwege de sproeiselgeur, ons vorig verblijf was in hout en met de tijd (7 jaar) hing er wel een geurtje aan dat we er niet meer uit kregen. En in een kleine tuin, stoort dat nogal snel, vooral in de zomer.
We moeten hier zelfs de voegen van de tegels aan de wanden jaarlijks behandelen met een waterafstotend produkt of de geur trekt in de voegen. (zeker in de zomer zou het toch ruiken anders) Het houten slaaphok is er ook inmiddels uit, daar schuurden ze hun vacht teveel tegen en ook dat hout vond ik ruiken.
Nu is hun huis helemaal geurvrij (als er geen poes bij zit). Daar ben ik zeeeeeer gelukkig mee, want aan sproeiselgeur heb ik een echte hekel. Dat blijft overal heeeeeel lang inhangen...Nu is het dagelijks eens dweilen en klaar, alles proper en geurvrij.
Hier merk ik toch ook niet dat de katers ongelukkig zijn in hun eigen verblijf. Een krabpaal voor hen alleen, eigen kattenbak, eten en drinken exclusief voor hen. Ze hoeven niet te delen hé ? Ze hebben een huis voor hen alleen.