Spring naar inhoud

- - - - -

katten uit gordijnen houden

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#16 Geplaatst 03 maart 2009 - 17:06

Wij hebben alleen gordijnen in de slaapkamer. Hier kruipen ze er ook gewoon achter om buiten te kunnen kijken. Enkel het grote gordijn dat in de kamer voor de deur van het terras hangt daar spelen ze wel eens mee maar ze hangen er niet in. In de living hebben wij rolgordijnen hangen en die kunnen we lekker omhoog trekken maar ze komen er nooit aan hoor als ze naar omlaag hangen. De koortjes van de rolgordijnen daartegen, die bengelen altijd zo leuk he en dan wil Hayko zijn poot er wel eens naar grijpen O:) Maar dan knoopt het vrouwtje die op zodat hij er toch niet meer aan kan :p
Kan je misschien geen rolgordijnen hangen?

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#17 Geplaatst 03 maart 2009 - 17:47

We hebben geen glasgordijnen dus geen probleem mee en de overgordijnen laten ze meestal gerust.
Die trapeze heb ik ook al gezien..vind ik wel interessant.

Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 03 maart 2009 - 17:53

Aangezien ik toch wel een serieus bedrag heb neergeteld voor al mijn gordijnen, is ze vervangen door iets anders momenteel niet echt een optie.

Alicia zei:

:ha :ha Sorry, zooo grappig.

Karolientje zei:

:LOL: :LOL: Sorry, moet er ook wel een beetje om lachen... :LOL: :LOL:

:) Tja, ik ben toevallig stapelgek op mijn poezels, zoals de meesten hier dol zijn op hun kattenbeestjes :love3: en dus vind ik dat ik er beter mee kan lachen. Ze hoeven mij maar aan te kijken of ik ben verloren en ik vergeef ze alles :LOL: :LOL: :LOL:

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#19 Geplaatst 03 maart 2009 - 17:56

Picasso zei:

Aangezien ik toch wel een serieus bedrag heb neergeteld voor al mijn gordijnen, is ze vervangen door iets anders momenteel niet echt een optie.

:) Tja, ik ben toevallig stapelgek op mijn poezels, zoals de meesten hier dol zijn op hun kattenbeestjes :love3: en dus vind ik dat ik er beter mee kan lachen. Ze hoeven mij maar aan te kijken of ik ben verloren en ik vergeef ze alles :LOL: :LOL: :LOL:

I know the feeling!.. :d

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#20 Geplaatst 03 maart 2009 - 19:59

Wij hebben gewoon geen gordijnen :mrgreen: De kattentrapeze is hier ook een succes.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 04 maart 2009 - 14:38

O NEE Waarom laten jullie hier nu die kattentrapeze zien!?! :catcurs :catcurs :catcurs
Nu wil ik er ook een! :wall:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 04 maart 2009 - 14:39

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#23 Geplaatst 04 maart 2009 - 14:40

mobius zei:

O NEE Waarom laten jullie hier nu die kattentrapeze zien!?! :catcurs :catcurs :catcurs
Nu wil ik er ook een! :wall:

Sorry :oops: :oops: :oops:

Guest_Mac Patrick_*
Guest_Mac Patrick_*

#24 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:28

wij kennen hier ook het probleem, de gordijnen zien er niet meer uit en van buiten gezien lijkt het een beetje op een huis van marginalen ;-)

We denken er aan om een glasfolie te voorzien, deze is bij sommige firma's te verkrijgen in grote formaten en zelfs met eventuele 'tekening ' die je zelf wenst.
Die trapeze zien we ook wel zitten, enkel de vraag waar we deze moeten hangen in de living.