Spring naar inhoud

- - - - -

Morgen gaat Minneke naar de regenboogbrug

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#16 Geplaatst 31 oktober 2009 - 00:31

Ook van mij: heel veel sterkte

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 31 oktober 2009 - 00:36

Heel veel sterkte gewenst ik heb ook eentje van 18j en half hier en ik hoop dat hij nog vele jaren bij ons mag zijn. Na zoveel jaren samen zijn is het afscheid nemen heel zwaar. Ik ga morgen voor jullie een kaarsje branden om kracht te sturen in deze moeilijke dagen. :hug: :hug: :hug:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 31 oktober 2009 - 03:50

Heel veel sterkte met het afscheid. Ze heeft een heel mooi en lang leven mogen hebben dankzij jullie..

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 31 oktober 2009 - 05:18

heel veel sterkte gewenst! Ze heeft bij jullie een mooi leven gehad en jullie hebben haar een gouden mandje weten te geven. Daar zal ze je zeker enorm dankbaar voor zijn.
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#20 Geplaatst 31 oktober 2009 - 07:08

heel veel sterkte meid,
is altijd moeilijk al is het beter zo, veel sterkte vandaag,
Snow :onzeker:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#21 Geplaatst 31 oktober 2009 - 07:26

Heel veel sterkte gewenst! :hug: :hug:

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#22 Geplaatst 31 oktober 2009 - 07:32

Heel veel sterkte toegewenst bij deze moeilijke beslissing :cry: :hug:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#23 Geplaatst 31 oktober 2009 - 07:52

Heel veel sterkte :hug:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 31 oktober 2009 - 08:16

Heel erg veel sterkte vandaag! Het zal geen makkelijke beslissing geweest zijn, maar troost je met de gedachte dat ze een héél mooie leeftijd heeft bereikt en dat ze bij jullie een superleventje heeft gehad! :hug:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 31 oktober 2009 - 09:39

Heel veel sterkte bij deze hele moeilijke beslissing.
:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 31 oktober 2009 - 10:11

veel sterkte met deze moeilijke beslissing maar troost U 20,5jaar is een hele mooie leeftijd voor jouw lieveling en het moet nog beetje leefbaar zijn voor personeel en poes

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 31 oktober 2009 - 10:14

Heel veel sterkte gewenst :hug:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 31 oktober 2009 - 10:42

erg veel sterkte!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 31 oktober 2009 - 11:40

heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing en bij het afscheid nemen van jullie lieveling :( :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 31 oktober 2009 - 12:09

veerlevs zei:

Na 20,5 jaar zullen we morgen met z'n allen naar de DA gaan en ons minneke laten inslapen. We hebben alles gedaan wat in onze mogelijkheden ligt, maar we denken dat nu de tijd er is om haar te laten gaan. Ze is doof, blind, heeft ernstige artrose en valt regelmatig omver. Nu lijkt het echt genoeg geweest. We dragen haar sind juli van dit jaar van haar kussen naar de kattenbak, van de kattenbak naar haar eten enz. Niet dat ze niet meer kon lopen, maar ook nog eens blind en doof zijn... Het is een moeilijke beslissing, maar zowel wij als de kinderen staan er achter en onze DA ook. Ik loop mezelf al een hele week moed in te spreken, te zoeken naar redenen om de beslissing te verrechtvaardigen. We hebben haar sinds we getrouwd zijn. Ik ga haar verschrikkelijk missen! Ze liep de hele tijd achter me aan en nu ...
Sorry voor mijn gezeur, maar ik dacht ... als ik het ergens kwijt kan dan zal het hier wel zijn, bij gelijkgestemde zielen. :(

Het is voorbij!  Onze DA heeft haar zacht laten inslapen.  Ze heeft ze nog heel mooi opgekamd en had een bloemetje klaarliggen.  We hebben haar mogen meenemen en begraven in onze tuin.  We zijn er helemaal kapot van, maar de DA zei ook dat het tijd was.  Toch was ze nog redelijk sterk, maar ze had pijn in al haar pootjes door artrose.  Ze lag er heel vredig bij en nu kan ik er wel een beetje vrede mee nemen.  Dank voor de vele lieve woorden.  Dat helpt wel.  Merci allemaal!!!!! :( :cry: