Spring naar inhoud

- - - - -

Angstig gewoon...........

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#1 Geplaatst 30 oktober 2009 - 23:19

Mijn man komt rond 21.15 thuis, en er wonen veel collega's van hem hier in de buurt, nu is er van donderdag op vrijdag nacht op 8 plaatsen ingebroken hier in de buurt.......... Allé, kanten Arbeiderstraat, zelfs bij mensen (kassierster) die een mechelse herder hebben, een reu, waakzaam, redelijk dominant, het diertje zat gewoonweg te bibberen dat ze deze morgend beneden kwamen en had heel de zetel onder geplast, heeft zelfs niet geblaft, dus wat ze hebben gedaan raar.......... Ze zijn zelfs in de slaapkamer geweest om de juwelen te stelen, zijn dus echt stil............ wel angstig pff, ben er niet goed van ergens.  Nu politie beweerd dat het professioneels zijn, en dat ze nooit in dezelfde buurt blijven, maar toch heb ik het er niet mee, akelig  gewoonweg.......oja, ze raden de mensen nu ook aan om sleutel op de deur te laten zitten, zouden ze niet zo makkelijk binnen geraken, maar toch, als ze al binnen geraken waar een hond zit, vind het gewoonweg eng, heb zelfs schrik !

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 30 oktober 2009 - 23:24

Heb zelf al een inbraak meegemaakt (wel nog bij mijn ouders) en dat is niet plezant.  Heb er nog enkele nachten moeilijk van geslapen.  Het zou me nu inderdaad wel verbazen dat ze enkele nachten na één in dezelfde buurt blijven.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 30 oktober 2009 - 23:47

He bah ,kan me voorstellen dat je wat angstig ben zeg,ik zou me er ook niet prettig bij voelen,misschien wat extra sloten op de deuren en ramen..
Geplaatste afbeelding

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#4 Geplaatst 30 oktober 2009 - 23:50

Het angstige van al vind ik wat ze met die hond hebben gedaan, dat die heel de dag blijft bibberen , ze gingen er in de namiddag mee naar de DA, maar ze moeten dan toch wel wat raars gebruiken, en dan heb ik zoiets, jongens, liever niet, maar neem alles wat je vind, maar kom niet aan m'n dieren !

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 30 oktober 2009 - 23:50

Overal rolluiken plaatsen dat hebben wij ook gedaan, hier hebben ze ook eens ingebroken alles overhoop gegooid en wat geld (zo'n 300Bfr toen) meegenomen, gelukkig had ik toen niet meer in huis. Als ze teveel moeite moeten doen om binnen te geraken dan laten ze het meestal zo.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#6 Geplaatst 31 oktober 2009 - 00:16

hier is vorige week ook ingebroken op de 1ste verdieping.wij wonen op de 2de verdieping.hier enkele appartementen voorbij ook op het 1ste verdiep & 3de verdiep.
ik vind dit erg.nen mens zit niet meer gerust in je eigen omgeving.ik vind dat erg dat een wildvreemde alles komt overhoop halen en steeld.ik vind dat je van iemand anders zijn spullen moet blijven.ik vind dat erg.dan spaart ge heel hard voor iets dat je al lang heel graag hebt en dan is dat ineens verdwenen of kapot gemaakt.hier op het 1ste verdiep ook.gans de deur kapot.klink,slot & deurstijl.de feestdagen zijn in aantocht he.dan hoor je der meer van.ik vind blijf met je poten van anders mans spullen :censored:

Bewerkt door desorayo, 31 oktober 2009 - 00:17.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#7 Geplaatst 31 oktober 2009 - 03:54

Voor mij mogen de straffen voor inbrekers wel eens wat hoger, dat zou misschien al helpen. Zou het ook doodeng vinden, ik doe ook altijd mijn slaapkamerdeur op slot, al zal dat misschien niet veel helpen.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#8 Geplaatst 31 oktober 2009 - 07:05

Hiernaast hebben ze ook willen inbreken hun hond loopt los en mijne,
ze zijn willen over de ppord kruipen en mijne is beginnen reageren ,
toen zijn ze niet verder gegaan,
hunne niet misschien kende die hond hun wel!
tis weer de tijd van het jaar he en snel donker!

je kunt altijd iets spuiten hoor,
of vlees geven met middel in,
mijne is getraind neemt niets aan en is op burger getraind,
ik hoop dat haar nooit iets overkomt,
maar ik weet wel die valt liever dood dan af te geven.

Het is erg als dat gebeurd en vreemden in je huis zijn geweest brrr
zelf gehoord terwijl mensen sliepen,iets gespoten!

bangelijk.

Snow :trance:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#9 Geplaatst 31 oktober 2009 - 07:38

Dat is gewoon bangelijk in onze buurt is dit ook met vlagen dat ze de huizen binnen dringen :censored: :censored: :censored: :censored:

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#10 Geplaatst 31 oktober 2009 - 08:07

Jaren geleden hebben we in de wijk waar ik toen woonde ook een golf van inbreken gehad. Het is heel eng he. Het was ook zo dat toen nog "groot huisvuil" ophaling bestond en als de spullen buiten stonden zag je groepjes mensen rondkuieren om te zien wat ze nog konden gebruiken. Daar is niks mis mee natuurlijk, maar iemand betrapte zo'n persoon die een spliksplinternieuwe fiets die tegen de gevel stond wou meenemen, hij dacht dat die ook voor de vuilnis was, yeah right!
Hier hebben ze eens de aanhangwagen van mijn buurman gepikt en mijn honden hebben ook geen alarm geslagen wat heel vreemd is.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 31 oktober 2009 - 09:54

Ik vind het ook een erg eng gevoel  
ben alleen en bang dat er iets met mijn schatjes zou gebeuren
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#12 Geplaatst 31 oktober 2009 - 10:16

ik ben er eigenlijk redelijk gerust op... hier valt toch niets te rapen. Er staat een mooie tv en een laptop ja. Maar zoooooveel hebben ze daar niet aan hé. En cash, als ik 30 euro heb dan zal het veel zijn. Dus ik maak me er niet al te veel zorgen om. Het zal nog wel een keer gebeuren. Zolang ze mij en de poezel maar laten...

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 31 oktober 2009 - 10:22

bah vreselijk... Een paar weken geleden hebben ze ook bij mijn schoonouders ingebroken. Veel is er daar nu ook niet bepaald te rapen, maar toch moesten ze er om een of andere reden binnen zijn blijkbaar. Schoonvader is thuis gekomen toen ze nog in huis waren en dan zijn ze gaan lopen. t Is nog niet alleen het feit dat er dingen weg zijn, maar dat gevoel van niet veilig te zijn in je eigen huis... dat is nog het allerergste. :(

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 31 oktober 2009 - 10:24

Hier kunnen ze ook niet veel rapen maar ik heb vooral schrik dat de katjes buiten zouden kunnen op dat moment. Mag er niet aan denken.
Ik denk dat ze inderdaad gewoon iets spuiten waardoor je in slaap valt en niets hoort.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 31 oktober 2009 - 10:52

Ik heb ook altijd het meeste bang dat ze de poezen en honden iets aandoen, daar zou mijn hart echt kapot van zijn :( . Verder mogen ze van mij alles meenemen, zolang ze maar verder niets stuk doen :evil: :evil: :evil: , ik begrijp niet dat ze altijd alles in je huis moeten vernietigen waarmee ze niets zijn.
Bij onze overburen hebben ze ook eens ingebroken, ze hadden er zelfs hun danskostuums mee genomen :onzeker: .
Ons huis is volledig omringd met muren van een hoogte van 2 meter, ook om aan de voordeur te geraken moet je eerst over een omheining van 2 meter. Ik hoop dat dat ons toch wat veiligheid biedt.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag