Spring naar inhoud

- - - - -

kusjes van de kat???????????????

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 31 oktober 2009 - 16:31

als ik g kijken waar ze slapen elke keer bij het langsgaan kus en knuffel ik ze een tydje ,maar stevie gooit echt z,n mond met geweld op mijn neus of mond en begint te likken ,elke keer als ik overloop van liefde voor hun tydens het knuffelen hihihi hup kus z,n neus en hij gooit z,n bek omhoog en likken ,wassen wat is dat is dt een teken van genegenheid ?moet hem soms wegduwen omdat pijn doet

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#2 Geplaatst 31 oktober 2009 - 16:54

Hij is verliefd op je.
Hij vind je ongelooflijk lief.
Als je partner je een kus wil geven duw je hem of haar toch ook niet weg?
Ja oke een kat heeft nu eenmaal een ruw tongetje, maar gun hem toch ook zijn liefde.
Ik heb hier ook 1 die me elke morgen en avond een liefdeskus geeft.
Hij wil me zelfs af en toe met 2 pootjes ook nog beetpakken dan.
Ik laat hem gaan, hij bedoelt het goed.
En als hij uitgekust is, krijgt ie nog een extra kus van mij terug.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 31 oktober 2009 - 17:35

:LOL: :LOL: :LOL: , zo lief toch hé. Ik krijg ook altijd een kusje van Daisy, maar zo heel subtiel :love:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Peggie_*
Guest_Peggie_*

#4 Geplaatst 31 oktober 2009 - 18:01

Ik vind ze zeer lief, maar ik kan het niet helpen : ik vraag me toch altijd af wat ze allemaal al gewassen hebben met dat tongetje... :catlick

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#5 Geplaatst 31 oktober 2009 - 18:47

Peggie zei:

Ik vind ze zeer lief, maar ik kan het niet helpen : ik vraag me toch altijd af wat ze allemaal al gewassen hebben met dat tongetje... :catlick

Daar moet je juist niet bij nadenken :d

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 31 oktober 2009 - 19:32

Inty wast me ook elke dag , elke moment hij kan :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 31 oktober 2009 - 20:04

zo lieffff!! :hart: :love2: :hart:

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 31 oktober 2009 - 20:29

:oops: vannacht mocht Indyke bij mij slapen voor de eerste keer... omdat mijn man ziek was en de sofa waar zij altijd ligt te slapen had ingepalmd.... midden in de nacht voelde ik ineens een likje op mijn mond en kroop ze langs mijn hoofdkussen naar de andere kant...... toch schattig die kusjes

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#9 Geplaatst 31 oktober 2009 - 20:49

Onze Milo die likt heel je handen af als je hem laat doen, lijkt wel een hond als hij dat doet... :)

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 31 oktober 2009 - 21:24

Adam likt ook mijn handen.

Als ik thuis kom doen we wel eens neuzeneuze.
En dan begint hij soms mijn voorhoofd te likken.
Hij is echt dol op mij! :heart:

Hoewel ik denk dat hij dat eigenlijk doet omdat ik dan met de fiets gereden heb en hij het zoute van het zweet lekker vindt... :LOL:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 31 oktober 2009 - 21:27

Babet likt altijd aan mijn handen en armen :) :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

tineke
tineke
  • 242 berichten

#12 Geplaatst 01 november 2009 - 02:25

jubikelcats zei:

Hij is verliefd op je.
Hij vind je ongelooflijk lief.
Als je partner je een kus wil geven duw je hem of haar toch ook niet weg?
Ja oke een kat heeft nu eenmaal een ruw tongetje, maar gun hem toch ook zijn liefde.
Ik heb hier ook 1 die me elke morgen en avond een liefdeskus geeft.
Hij wil me zelfs af en toe met 2 pootjes ook nog beetpakken dan.
Ik laat hem gaan, hij bedoelt het goed.
En als hij uitgekust is, krijgt ie nog een extra kus van mij terug.
heb geen partner hahahaha vind het heel lief dat stevie dat doet maar is schuurpapier

tineke
tineke
  • 242 berichten

#13 Geplaatst 01 november 2009 - 02:27

Peggie zei:

hahahaha de kont van de andere kat zag ik maar idd daar moet je maar niet over nadenken,carlos die van stevie maar krijg heel soms van carlos ook een kusje

Bewerkt door tineke, 01 november 2009 - 02:28.

tineke
tineke
  • 242 berichten

#14 Geplaatst 01 november 2009 - 02:30

Alicia zei:

Adam likt ook mijn handen.

Als ik thuis kom doen we wel eens neuzeneuze.
En dan begint hij soms mijn voorhoofd te likken.
Hij is echt dol op mij! :heart:

Hoewel ik denk dat hij dat eigenlijk doet omdat ik dan met de fiets gereden heb en hij het zoute van het zweet lekker vindt... :LOL:
lief he denk echt dat het een teken van genegenheid is hij doet hetzelfde met carlos is een soort wassen denk ik dus ik hoor erbij denk ik dan maar ben niet alleen maar goed voor het eten ik ben ook aardig

tineke
tineke
  • 242 berichten

#15 Geplaatst 01 november 2009 - 02:33

miranda zei:

:oops: vannacht mocht Indyke bij mij slapen voor de eerste keer... omdat mijn man ziek was en de sofa waar zij altijd ligt te slapen had ingepalmd.... midden in de nacht voelde ik ineens een likje op mijn mond en kroop ze langs mijn hoofdkussen naar de andere kant...... toch schattig die kusjes
ja een kat laat net als een hond merken dat hij of zij je lief vind int weekend mogen ze wel eens bij me op bed en dan heb ik soms aan beide oren gespin en gelik hahahaha word er helemaal kriebelig van en wakker altyd ,vandaar het weekend alleen plus ze zijn s,nachts erg actief en als m,n wekker s,morgens om kwart over 6 gaat dan wil ik rust en ze slapen op de gang en hun kamer ook graag