Spring naar inhoud

- - - - -

kusjes van de kat???????????????

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Garfield_*
Guest_Garfield_*

#31 Geplaatst 29 november 2009 - 21:17

Peggie zei:

Stinkende adem? :-k Hoe komt het dan dat zijn adem stinkt? Mijn katten hebben geen stinkende adem. Nou ja, tenzij ze net een blikje hebben leeggegeten :)

Mijne Garfield in het begin ook heel erg last van stinkende adem...bleek dat ie heel erge tandsteen had...hebben toen een arm en een been achter gelaten bij de da, maar was de moeite waard!  Nu heeft onze Garfield weer plezier in z'n eten en drinken...en dat is het belangrijkste eh!

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 30 november 2009 - 17:22

Is toch superlief dat jouw katje dat doet?  

Zelf vind ik het heerlijk als ons Fientje 's morgens aan mijn haar begint te likken, soms wat op m'n voorhoofd :love3:  Echt zalig vind ik dat!  Onze Chopin die doet zoiets niet, spijtig, hij is liever wat meer op z'n eigen.

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 01 december 2009 - 16:43

Shiva doet neuzeneuze en geeft likjes, maar enkel als hij het wil. Soms mag ik een hele avond zeuren voor een 'neusje' en krijg ik niks en soms moet ik hem echt van mij wegduwen.
Vorige week kwam ik rond half zes 's ochtends weer thuis (had een wachtoproep gekregen) en ik wilde nog een uurtje slapen/rusten om dan weer te gaan werken. Shiva was veel te snel en stond al in mijn slaapkamer (=normaal verboden terrein). Hij heeft rustig naast me gelegen tot mijn wekker afliep en begon toen likjes te geven en aan mijn haar te trekken!!! Shattig hé :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#34 Geplaatst 04 december 2009 - 15:58

Grietje doet dat ook.  Wanneer ze mij 's morgens ziet dan komt ze bij mij en maakt ze het lekker gezellig en nadien begint ze mij te likken.
Of als we de deur van onze slaapkamer niet goed hebben gesloten, dan duwt ze die 's morgens open en dan springt ze op het bed, loopt ze richting mij (ze slaat mijn vriend steeds over :p )  en dan begint ze mij in mijn gezicht te lekken.  'k vind het keilief als ze dat doet, alleen om 3 uur 's nachts kan ik het niet zo apprecieren. :)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#35 Geplaatst 04 december 2009 - 17:17

Ons Orlike geeft ook veel kusjes :love3: als ik ze aai of een kusje geef als ze slaapt begint ze direct non-stop te likken :love3: :love3: soms is het zelfs zo erg dat ze je met haar pootjes vastpakt en begint aan te vallen als je je wilt wegtrekken, en vanaf je je stilhoudt beging ze weer heel lief kusjes te geven :love3: :love3:

Guest_catlili_*
Guest_catlili_*

#36 Geplaatst 04 december 2009 - 22:32

Mijn dochter heeft ook een zeer lieve kater. Telkens als we ergens gaan zitten op een stoel, komt hij op je schootje zitten en dan begint de verwen-kuur. Kusjes, lekjes, kopjes... echt een super schatje :heart: :heart: maar soms is dat ook zeer ruw met zijn tongetje :catlick

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 06 december 2009 - 19:45

Sam zijn adem stinkt ook omdat hij tandvlees- en tandproblemen heeft. Is nu allemaal onder controle, maar zijn adem zal nooit naar roosjes ruiken ;) .

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#38 Geplaatst 09 december 2009 - 21:27

Ik krijg likjes op mijn neus :d

Guest__Anneke__*
Guest__Anneke__*

#39 Geplaatst 09 december 2009 - 22:20

Mila & Maya doen dit ook :LOL:
Vind superlief !! s morgensvroeg voel ik eerst iets kriebelen in mijn gezicht...
Maya vind het blijkbaar leuk om mij eerst aan te staren en als ze wat te dicht komt dan kriebelen haar snorharen in mn gezicht.. En als ze eens merkt dat ik wakker ben dan is het miaauuuww mammiee opstaan... Komt Milapoes er ook bij en dan is het om beurt voorhoofd/handen wassen... :heart: :heart:

S avonds liggen ze hier meestal knock out in de zetel en als ik me 'genegeerd' voel :LOL: dan durf ik al eens een vinger voor hun muiltje te houden en krijg ik ook van die mega lieve kusjes... :love3: ... alleen zijn ze dan wat pinniger.. 'mammie; waarom stoor je ons'' hihi

Love them sooo !! :love3: