Spring naar inhoud

- - - - -

wil iedereen hier even bedanken

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 01 november 2009 - 03:15

ik was tyden voor ik de katjes kreeg erg nerveus en blij en wou van alles weten van jullie ,nu ik ze heb blijf ik ook erg blij met deze site leer veel en doe veel ideen op .erg fijn dat ik hier zo m,n ei kwijt kan en zoveel leuke dingen lees over onze diertjes .echt top alle reactie,s zolang ik hier ben al en nog ,kon bij niemand anders m,n verhaal en vragen kwijt want de enige die ik ken met katten heb ik geen contact meer mee en ze is ook niet goed voor haar dieren ,moet er wel bij zeggen dat het 4 hele lieve knuffelkatten zijn maar gezond en moi zien ze er niet uit ook maar 1 kattenbak die niet schoon is ,heb haar nog nooit zien uitscheppen bv worden niet ingeent ,niet gesteraliseert enz enz ze knuffeld wel met ze maar das niet zoals het hoord he ?heb bijna de neiging elke keer als ik naar de wc moet hun bakken ook ff te checken ,zie daar ook geen speelgoed helemaal niks ,die van mij hebben teveel denk ik en er zijn maar een paar favo speeltjes de tunnels bv ,dus het hoeft ook nog eens niet duur te zijn ze een beetje te vermaken ,maak me weer kwaad waar het om gaat is dat ik haar geen dingen kan vragen meer ,en had ik nog contact zou ik er gezeik mee krijgen omdat ik ze nu zelf heb en er zo goed mogelijk voor wil zijn ,ik vind het heerlijk de bakken schoon te maken en te zoeken naar wat ze lekker vinden en met ze spelen enz enz ik kom hier echt aan m,n trekken dank jullie allemaal

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 01 november 2009 - 06:56

:thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 01 november 2009 - 07:26

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 01 november 2009 - 08:50

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 01 november 2009 - 09:57

Daar is het forum voor Tineke ... om mensen bij te staan met raad en daad zowel op dierenvlak als privevlak.... en dat is het fijne van dit forum. :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 01 november 2009 - 10:06

:LOL: :LOL: :LOL:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#7 Geplaatst 01 november 2009 - 10:15

:thumb: :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 01 november 2009 - 10:20

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#9 Geplaatst 01 november 2009 - 10:23

:) :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 04 november 2009 - 11:11

:LOL: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag