Spring naar inhoud

- - - - -

Help,hoe kan dit

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#1 Geplaatst 01 november 2009 - 12:44

Ik ben een leek en een site bouwen was een sprong in het onbekende :LOL:
Nadat het min of meer gelukt was gebeurde het volgende.

Vrijdag de laatste maal op de sitebuilder geweest om Panda te herdenken. :cry:

Zaterdag niet op de site builder geweest maar wel de site zelf geopend voor bezoek. Alles staat en stond zoals het behoorde te zijn.

Vandaag open ik de site en de foto op de homepage is onvindbaar????? Ze is gewoon weg. Ook op de linkpagina waren er twee banners verdwenen. :trance:
Eentje heb ik er terug opgezet, de andere geuploaded maar die komt niet meer zichtbaar???? :o

Ik heb ondertussen niets veranderd gehad, niks gedeleted of wat dan ook?Hoe kan dit? Weet iemand wat er gebeurt zou kunnen zijn? :catscratchhead :o

Het ergste is deze foto had ik al van iemand teruggekregen omdat ik na de crash van m'n computer en harde schijf slechts enkele foto's had die ook op het ibookje stonden. Al de rest is helaas weg. Deze foto was dus ook weg. Ik heb ze nu van photobucket gehaald maar kan ze niet vergroten anders zijn het pixeltjes ipv foto's :trance:
Ik heb idd een spookcomputer en blijkbaar ook een spooksite :trance: :o

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#2 Geplaatst 02 november 2009 - 11:52

Niemand? :catnoknow

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 02 november 2009 - 11:54

ik kan je er ni mee helpen,ben zelf een grote leek in dat soort dingen
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#4 Geplaatst 02 november 2009 - 12:02

ik ken daar ook niks van ... sorry!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#5 Geplaatst 02 november 2009 - 13:08

Mail eens naar de beheerders van die site builder website he, als er zomaar dingen verdwijnen en jij het niet geweest bent zal de fout bij hen liggen he. Tenzij je toch iets hebt gedaan zonder het te beseffen natuurlijk :)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#6 Geplaatst 02 november 2009 - 13:48

stuur de vraag eens naar akke misschien kan hij je helpen

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#7 Geplaatst 02 november 2009 - 18:32

ik sluit me volledig aan bij MissKitty :d

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#8 Geplaatst 02 november 2009 - 18:35

MissKitty zei:

Mail eens naar de beheerders van die site builder website he, als er zomaar dingen verdwijnen en jij het niet geweest bent zal de fout bij hen liggen he. Tenzij je toch iets hebt gedaan zonder het te beseffen natuurlijk :)

Tja, maar in denk niet dat ze daar iets gaan begrijpen van m'n engels,heu.........koeterwaals :catscratchhead En Nederlands zullen zij daar dan weer niet begrijpen vrees ik. :x

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#9 Geplaatst 02 november 2009 - 18:41

Kan ik je ook niet mee helpen...

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#10 Geplaatst 02 november 2009 - 18:46

Misschien je vraag hier in het nederlands eventjes verwoorden en dan zal toch wel iemand het naar verstaanbaar engels kunnen vertalen zeker :)

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#11 Geplaatst 02 november 2009 - 19:46

Stuur me een mailtje waarin je het schrijft zoals je het naar hen zou uitleggen, ik zal het snel vertalen voor je.

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#12 Geplaatst 02 november 2009 - 20:15

Ingrid zei:

Stuur me een mailtje waarin je het schrijft zoals je het naar hen zou uitleggen, ik zal het snel vertalen voor je.

Alvasst bedankt Ingrid :b
Je hebt bp :d

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 02 november 2009 - 20:17

:geluk: