Spring naar inhoud

- - - - -

Gordijnen kapot

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#1 Geplaatst 01 november 2009 - 22:10

Het heeft lang geduurd maar 'eindelijk' is het zover.
Trixx is er namelijk in geslaagd om de gordijnen kapot te maken! :louche: Hij had namelijk bedacht dat hij nog nooit in die toffe gordijntjes had geklommen, dus moest hij dit maar meteen eens proberen.
Gevolg: een volledig doorgescheurd gordijn en nu zitten we dus zonder gordijnen hé! :louche:
Trixx is een held in spullen kapot maken. Hoe groter hij wordt, hoe meer hij kapot maakt. Waar gaat dat nu naartoe ?! :onzeker:

Help!

Wat hij tegenwoordig ook doet is prinskoeken eten... Niet met toestemming van zijn wanhopige baasjes natuurlijk (wij zouden nooit zulke dierbare koekjes zomaar afstaan :d ) maar gewoon omdat ie er zelf zin in heeft. Telkens slaagt hij erin de koekjes te bemachtigen en begint ze gewoon op te eten. 8)
Gisteren hebben we 8 koeken waar aan gebeten was, in de vuilbak moeten smijten, maar ik moet wel toegeven... Een kat is echt niet dom! Als die iets wilt zal hij het krijgen, en amai... :goofy: Het begint hier wel de spuitgaten uit te lopen :o

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 01 november 2009 - 22:20

Das allemaal nog niks :ha

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#3 Geplaatst 02 november 2009 - 00:07

Hahaha Sokkie heeft tegenwoordig zijn kuren ook weer :) Mijn gordijn heeft er ook al aan moeten geloven, net zoals mijn plantjes of wat er nog van rest :p

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 02 november 2009 - 00:26

Geen gordijnen meer hangen maar lamellen. En de koekjes in de doos steken. :ha :ha

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 02 november 2009 - 05:48

voldoende kattenspullen in huis zetten zou een oplossing kunnen zijn zodat hij zich bezig kan houden daarmee. En natuurlijk koekjes in een doos leggen en geen gordijnen meer hangen ;)
Hier hangen ook geen gordijnen omdat ik weet dat het anders dezelfde historie is als bij jullie........
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#6 Geplaatst 02 november 2009 - 07:13

:o maar wel een goede rede om naar ikea te gaan shoppen ;)

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 02 november 2009 - 09:36

Shiva begon op een leeftijd van 5 maanden ook in de gordijnen te kruipen, maar nu heeft hij er geen aandacht meer voor.
Hij is ondertussen gecastreerd (op 6 maanden) en heeft een grote nieuwe krabpaal gekregen (die hoger reikt dan de gordijnstokken).
Je kan ook eens proberen om Keep-off spray op je gordijnen te spuiten.
Ik heb ook veel kattenspeelgoed liggen en wissel vaak af.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 02 november 2009 - 10:07

Toen onze vorige gordijnen op de slaapkamer hingen, zijn Finn en Zita erin geslaagd om ze te "vernietigen": ze waren dan ook al een aantal jaren oud. Dus... nieuwe in de Ikea (niet te duur maar toch deftig). Finn en Zita zijn er niet meer aan geweest. Maar ons eekhoorntje springt en klimt erin tot boven en nu hebben we een gordijn met gaatjes (zo hier en daar) en dat noemen we nu: home-made design :heart: . Onze zetels staan vol met gaatjes en krabjes van hun nageltjes als ze erover krossen en Finn vindt niets leuker dan langs de rug van de zetel omhoog te klimmen: erg? God ja, je kan er boos en verdrietig om worden maar voorlopig liggen er doeken op en eenmaal de katjes wat ouder worden (en we wat gespaard hebben) zal er wel een nieuwe zetel komen. Zo kan je tenminste afwisselen in je interieur :thumb:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 03 november 2009 - 13:00

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 03 november 2009 - 13:05

Bij ons zijn het enkel de gordijnen in de slaapkamer die eraan zijn moeten geloven. Maar die zijn eigenlijk nog van de vorige huurders, en dus vinden we dat niet zo erg. ;) Al moet ik zeggen dat de katten nu ze wat ouder zijn, de gordijnen eigenlijk met rust laten. Buiten een occasioneel accident als er een vlieg in huis zit, kijken ze er niet naar om. Alleen Axxes heeft toen hij hier pas was een keer in de gordijnen gehangen (ook in de slaapkamer). Maar is er toen uitgevallen (en niet zo mals, want hij had toen een flinke kneuzing aan zijn heup daaraan overgehouden) en sindsdien heeft hij het toch niet meer opnieuw geprobeerd. :p
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 05 november 2009 - 19:38

Hier blijven ze er gelukkig uit. In de zomer gebeurde het wel eens een keertje dat ze er tegen sprongen tijdens jacht op een vlieg, maar nooit hebben ze er ingehangen. Ze sprongen er meer tegen (tegen de vlieg eigenlijk).
Zouden er poezenvriendelijke 'gordijnen' bestaan???

Guest_Dré_*
Guest_Dré_*

#12 Geplaatst 05 november 2009 - 19:42

Hopen speeltjes maar de gordijnen zijn hier toch favoriet ... ze zijn dus al goed getatoeëerd. Die van de slaapkamer waar ik zo verlliefd op was (chintz) die hoef ik niet meer open te doen om te weten welk weer het buiten is, ze lijken ondertussen op een vergiet met al die minuscule gaatjes .... zucht

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#13 Geplaatst 05 november 2009 - 22:51

Dré zei:

Hopen speeltjes maar de gordijnen zijn hier toch favoriet ... ze zijn dus al goed getatoeëerd. Die van de slaapkamer waar ik zo verlliefd op was (chintz) die hoef ik niet meer open te doen om te weten welk weer het buiten is, ze lijken ondertussen op een vergiet met al die minuscule gaatjes .... zucht

Dat is toch ook leuk? Zo een origineel gordijn?! Je hebt een uniek exemplaar met een personal touch erbij ook nog! Wat wilt een mens nog meer :d

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#14 Geplaatst 05 november 2009 - 22:52

dolfjeweerwolfje zei:

Hier blijven ze er gelukkig uit. In de zomer gebeurde het wel eens een keertje dat ze er tegen sprongen tijdens jacht op een vlieg, maar nooit hebben ze er ingehangen. Ze sprongen er meer tegen (tegen de vlieg eigenlijk).
Zouden er poezenvriendelijke 'gordijnen' bestaan???

Ja hoor, geen gordijnen zijn zeer poesvriendelijk :goofy: Hier hangt nog altijd geen gordijn, en geloof me, ze blijven er echt af! :d

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 06 november 2009 - 08:53

Marii. zei:

Ja hoor, geen gordijnen zijn zeer poesvriendelijk :goofy: Hier hangt nog altijd geen gordijn, en geloof me, ze blijven er echt af! :d

:ha :ha :ha