Spring naar inhoud

- - - - -

Gordijnen kapot

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#16 Geplaatst 06 november 2009 - 09:16

wauw, ik heb echt wel een braaf poezeltje :a .
Phoebe heeft nog geen 1keer naar de gordijnen omgekeken. Die van mij hangen onderaan alleen vol met zwartje haartjes omdat ze eronder kruipt om naar buiten te kijken, maar erin hangen, nog nooit!! :a

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#17 Geplaatst 06 november 2009 - 10:57

Lisje zei:

Phoebe heeft nog geen 1keer naar de gordijnen omgekeken. Die van mij hangen onderaan alleen vol met zwartje haartjes omdat ze eronder kruipt om naar buiten te kijken, maar erin hangen, nog nooit!! :a

Wacht maar! Dat komt nog wel! :x Trixx was ook nooit geïnteresseerd tot die ene keer dan... Eén keertje en alles kapot! Dus niet te vroeg juichen gij :x

Guest_Olivia_*
Guest_Olivia_*

#18 Geplaatst 07 november 2009 - 20:47

Lisje zei:

Die van mij zijn ook voorbeeldige katten, alleen dat de planten hier kaalgevreten worden :d

Bewerkt door Olivia, 07 november 2009 - 20:47.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 07 november 2009 - 23:30

Sheela hing ook altijd in de gordijnen ,maar sinds ze minoes heeft doet ze het niet meer ,en prinskoeken die heb ik nooit dus haha dat kent ze niet ,maar moet zeggen je kat heb wel smaak want wees eerlijk prins koeken zijn wel heerlijk haha..
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 08 november 2009 - 10:36

hier idem twee heleeeeeeeeee brave poezels...ze hangen nooit in de gordijnen met uitz. als ze voor het terrasvenster zitten te kijken en ervan onder willen komen om eens te krabben aan hun krabpaal toevallig de gordijn eens meehebben met een klauwke maar ik mag niet klagen...

planten.. die laten ze heel.... vroeger had ik een grote hoge plant in een hele grote pot staan die keisha wel durfde te gebruiken als kattenbak maar daar heb ik dan horregaas in gelegd opgespannen op de grond en keisha bleef eraf.(kon niet meer graven)

breken? ik zou niet kunnen zeggen dat één van beiden iets gebroken hebben noch ons indyke die hier iets meer dan een jaar is.... alleen keisha als ie heel jong was durfde wel eens op de vensterbank springen en nam de verkeerde waar bijna al de orchideeën staan.. dan kon het gebeuren dat ie wel eens een pot afsmeet... nu staat de ene nog vol met orchideeën en de andere half zodat ze plaats hebben om voor het venster te kijken...

een oplossing voor vensters ipv gordijnen te hangen is zo een matte kleefband (met of zonder motief) te plakken zodat passerende mensen toch niet direkt binnenkijken maar de poezels wel kunnen kijken onderaan..

ik mag eerlijk zeggen het zijn twee brave lieve schatten hier...

Isha (kitten van mijn ouders) das andere koek.... die hebben ook een leder salon en hebben er doeken moeten overhangen waar nu alle haakjes inzitten... ook sprong ze onlangs met alle 4 de pootjes in de overgorijnen waar ze eraan bleef hangen.... ze smijt dingen af omdat ze op bepaalde momenten heeeeeeeeeel wild is.... :catscratchhead
ze spring van de ene keukenkast naar de overkant op mama's rug(als ze aant koken is) om zo verder tot op haar schouder te klimmen want ze wil dus ALLES zien....
één bepaalde plant is gesneuvelt omdat ze er konstant takken aftrekt... en deze bij men ouders brengt om op hun beurt dn weg te gooien zodat ze het kan terugbrengen... dit kitten is meer pup dan kitten.. :x

gewoon geen normale kat..

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 08 november 2009 - 11:51

Heb inderdaad ook de ervaring dat bijna alleen kittens gordijnen willen beklimmen en grote katten niet meer. Ik heb geen gordijnen meer enkel nog draperies van goed stevig katoen( lang leve de Ikea) die ik zelf kan wassen. Ze strijken wel moeilijk omdat het zo'n zware katoen is maar daardoor zijn ze ook stevig.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#22 Geplaatst 08 november 2009 - 12:52

Gooh als ik een lijstje moet maken met wat onze Milo al vernield heeft...
Hij is mijn eerste kat, en soms denk dan meteen ook de laatste hahahaha :d

De gordijnen, alle stoelen die net nieuw waren, mijn matten kapot geplast, een heleboel kussens, evenals slaapmandjes, mijn planten heeft hij allemaal vermoord, ik gok op een 10tal vazen gebroken, en dan lekker de decoratie vanuit diezelfde vazen (als we dan toch bezig zijn :louche: ), behangpapier, mijn mooie rieten mandjes onder de tafel :onzeker: en ik vermoed dat ik nog dingen vergeet hoor, en hij is nog maar een dik jaar bij ons haha, wat ziet de toekomst er rooskleurig uit voor mijn spullen... :LOL:

Maaaar dan komt hij eens lief kopjes geven en kijk ik in die mooie blauwe kijkers en ben ik het alweer vergeten hé :love:

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#23 Geplaatst 08 november 2009 - 14:15

Marii. zei:

Dat is toch ook leuk? Zo een origineel gordijn?! Je hebt een uniek exemplaar met een personal touch erbij ook nog! Wat wilt een mens nog meer :d

Zo heb ik veel originele spullen van MiReSe Design. :ha

- Origineel behang - vooral de bovenkanten dicht bij het plafond zien er uniek uit, die stukken vallen dan ook het meest op. :trance:
- Origineel beddengoed - prachtige gaten in lakens en overtrekken, uniek patroon, vooral lekker voor in de zomer. :onzeker:
- Origineel traptapijt - schitterend gerafeld vooral aan 1 kant en precies in het midden van de trap zodat het extra opvalt. :goofy:
- Originele meubels - werkelijk uniek kraspatroon die je nergens anders ziet.
- Diverse draden met origineel putjesdesign. :oops:

Ik ben er nog een paar vergeten denk ik.

Je begrijpt, deze spullen zijn meer dan goud waard, mijn deur gaat dan ook 's nachts stevig op slot. :)

Bewerkt door DenizMehtap, 08 november 2009 - 14:16.

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#24 Geplaatst 08 november 2009 - 14:21

DenizMehtap zei:

Zo heb ik veel originele spullen van MiReSe Design. :ha

- Origineel behang - vooral de bovenkanten dicht bij het plafond zien er uniek uit, die stukken vallen dan ook het meest op. :trance:
- Origineel beddengoed - prachtige gaten in lakens en overtrekken, uniek patroon, vooral lekker voor in de zomer. :onzeker:
- Origineel traptapijt - schitterend gerafeld vooral aan 1 kant en precies in het midden van de trap zodat het extra opvalt. :goofy:
- Originele meubels - werkelijk uniek kraspatroon die je nergens anders ziet.
- Diverse draden met origineel putjesdesign. :oops:

Ik ben er nog een paar vergeten denk ik.

Je begrijpt, deze spullen zijn meer dan goud waard, mijn deur gaat dan ook 's nachts stevig op slot. :)

:ha :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 08 november 2009 - 22:50

Lisje zei:

wauw, ik heb echt wel een braaf poezeltje .
Phoebe heeft nog geen 1keer naar de gordijnen omgekeken. Die van mij hangen onderaan alleen vol met zwartje haartjes omdat ze eronder kruipt om naar buiten te kijken, maar erin hangen, nog nooit!!

Raar maar waar: ook geen énkele van mijn 4 poezels is geïnteresseerd in onze gordijnen, en ook niet onze vorige poes Sydney!! Ze hangen inderdaad OOK vol met haren onderaan, want ze verstoppen zich wel héél graag achter die gordijen ;) !! Maar erin klimmen? Nee!! In de planten kruipen ze ook al niet, en ik kan élk jaar een mooi versierde boom in onze living zetten!!
Wat een lieverds heb ik toch hee!!!  :cattailwag :catscratch :catwalk :catwalk2

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 09 november 2009 - 11:08

Hier hangen veel gordijnen (zelfs midden in de huiskamer om die in twee te kunnen delen, doen we nooit maar staat wel leuk) maar Noppes heeft er nooit naar om gekeken. Ze woont hier nog geen jaar dus kan nog komen natuurlijk maar ze heeft speelgoed genoeg dus heeft ze er nog niet aan gedacht denk ik.

wat hier wel absoluut gesloopt wordt zijn vazen. Ik kan dus echt geen bloemen neerzetten want ja die gaan met vaas en al tegen de vloer. Heb geen vaas meer over. Er staat hier alleen 1 grote cilindervaas omdat die te zwaar is om om te duwen en te hoog voor noppes zodat ze meteen niet aan de plant kan knagen. :x
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#27 Geplaatst 09 november 2009 - 12:32

Ik heb geen gordijnen :x

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 09 november 2009 - 12:52

:ha  Die gordijnen he, Chanel kon dat vroeger ook goed, nu dooet ze het niet meer, gelukkig, hier leven al mijn gordijnen nog :) .
Ik moet er wel hangen want anders kan iedereen binnen zien.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#29 Geplaatst 09 november 2009 - 19:25

O o..wij gaan hier binnenkort behangen en dan binnen bepaalde tijd ook gordijnen..ik hou mijn hartje al vast! :)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#30 Geplaatst 10 november 2009 - 12:06

Amai dat klinkt wel echt erg zo al die spullen gesloopt...
Ben blij dat Syrah zo een droopy is die te lui is om kattenkwaad uit te halen :ha
Nog niks kapot gemaakt!! Zelf geen vaas omgesmeten, de laatste tijd zit ze wel verlekkerd te kijken naar de tv draad maar dan zeg ik "syrah" en dan gaat ze weg...(de deur is overdag toe van de living, ze kunnen enkel in de keuken/eetkamer/badkamer)