Nouke zelf is krols geweest en dus terug aan de pil.

Nu had ik graag Adonis terug bij hen in de living gelaten,uiteindelijk is hij ook niet meer dan een groot kitten,groter dan Noukie alleszins ,maar toch nog net geen zeven maanden oud.

Hij wil al wel oefenen,maar er kunnen geen vodden van komen ,nu.

Ik vind echter dat hij nogal ruw met de kleintjes omgaat,hij bijt ze in de nek en ik hoor hen dan ook regelmatig piepen.

Adonis is dus nu terug verbannen naar de gang en de slaapkamers.

Weet iemand waarom hij dit doet,gaat dit gedrag over of mag hij echt niet bij Noukie en de kids in de living en keuken. Ik vind het zo zielig voor hem,zo alleen ,zeker nu Panda er niet meer is,die twee waren altijd samen.
Adonis kan zo zielig staan miauwen aan de deur en ik heb zo'n medelijden met hem. Niet dat hij geen aandacht krijgt,verre van,hij mag ook mee gaan slapen,maar een sphynx zit nu eenmaal niet graag alleen.

Adonis en Fee gaan goed samen,maar Fee zit nu ook apart want ze schelen net één dag en zolang Fee niet krols is geweest en aan de pil kunnen die twee echt niet samen. Geen vodden,Fee is nog veel te jong en ongetest ,daar mogen geen kids van komen op dit moment. Dus dagelijks ruilen Fee en Adonis eeen tijdje van plaats en dan kan Fee haar pootjes ook eens goed strekken.Maar dan zit Fee ook weer klaaglijk te miauwen aan de deur en heb ik ook weer medelijden met haar.
Fee en Noukie gaat ook niet samen,Noukie ziet Fee als een bedreiging voor de kids en heeft Fee al een flinke aframmeling bezorgd ocharme.
dus het is nu pendelen tussen Fee en Adonis . Noukie en de kids zijn hier altijd bij ons.
Hoe lossen jullie dit op? Mogen jonge katers bij een mams met een nestje?
En hoe introduceer ik Fee binnenkort het beste bij Noukie en de kids? Ik veronderstel dat het nu ook niet meer zolang gaat duren eer Fee de eerste keer krols gaat worden.
Er zullen altijd wel momenten zijn dat Adonis een tijdje apart moet,tegen de tijd dat de poezen na een nestje terug krols gaan worden. Maar sphynxjes horen nu éénmaal zoveel mogelijk samen te zijn.