Spring naar inhoud

- - - - -

Chopin - alles gaat goed!!!

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 08 november 2009 - 18:48

Ah Chopin wordt "gechopped"!
Rustig maar meid dat komt allemaal dik in de sacoche.
Voor je 't weet breekt hij weer de boel af.
Sterkte hoor! :thumb:
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#17 Geplaatst 08 november 2009 - 20:02

Komt wel goed hoor.. :thumb: :b

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#18 Geplaatst 08 november 2009 - 20:43

Etou weegt dus wel minder hé....en zelf als castraat.
Chopin heeft dus zijn pap al voorbij gestoken...Amaai flinke kater !!!
Etou weegt nu 4 kg 600, deze week bij de dierenarts gewogen na zijn jaarlijkse vaccinatie. Hij is zo'n 300 gram bijgekomen sedert juli, dus zo megaveel is dat niet. Hij lijkt gewoon veel dikker, zeker nu in wintervacht.

Heel veel succes morgen !!!! Ik zal aan hem denken...

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#19 Geplaatst 08 november 2009 - 22:35

'T komt wel in orde met het mooie manneke!! :geluk:

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 09 november 2009 - 10:32

Bedankt voor de lieve woorden iedereen.  Het doet me veel plezier

Ik heb Chopintje net binnengedaan bij de DA.  Jee, wat is het hier leeg zonder hem, ik mis hem verschrikkelijk!  Fientje loopt hem precies ook te zoeken.  Het zullen lange uren zijn tot vanavond.  Ik mag hem pas om 19u gaan ophalen, maar deze middag mag ik even bellen hoe het gaat met hem.  

Vannacht is het dus geworden zoals ik voorspeld had: rusteloos.  "Chopin" en "geen eten", dat is een zeer slechte combinatie (Hij weegt al 5 kg 100 blijkbaar).  Deze morgen keek hij naar mij met een blik van, "waarom versta je mij nu niet, ik wil eten ?", ik had er zo'n compassie mee!
Gelukkig mocht ik al vroeg bij de DA gaan en had ik niet teveel tijd om na te denken over vanalles en nog wat.  Dat is maar goed ook.  Na 2 ontsnappingen uit zijn reismand konden we eindelijk vertrekken, maar de rit in de auto was zeker ook niet naar zijn zin.  Hij was enorm nerveus.  
Ik mocht bij hem blijven tot hij in slaap viel, dat was wel een beetje een raar gevoel vind ik.  Je weet wel dat het enkel maar verdoving is, maar je voelt dat beestje zo wegglijden...  

Enfin, ik kijk ernaar uit tot hij terug bij ons kattenkwaad kan uitsteken.  

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 09 november 2009 - 13:31

Ik heb deze middag even gebeld naar de DA. Alles is goed verlopen en m'n ventje is beetje bij beetje wakker aan het worden :dancer: . Wat een opluchting!

Ons Fientje zoekt wel haar broertje, ze loopt een beetje verloren vandaag.  Ik vind het eigenlijk ook maar niets zonder hem erbij.  

Bewerkt door Marieke, 09 november 2009 - 13:37.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#22 Geplaatst 09 november 2009 - 13:42

super dat alles zo goed gaat!

ik vind het wel raar dat hij zo lang daar moet blijven, bij ons Sloeberke was dat binnen, we mochten bij de castratie bijblijven, dit duurde helemaal niet lang en dan mochten we hem direct terug mee naar huis nemen.
achja, het belangrijkste is dat alles goed verlopen is eh ;)

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 09 november 2009 - 13:58

Ik heb lang getwijfeld of ik zou wachten op hem om hem onmiddellijk mee te nemen of niet.  Ik heb dan maar uiteindelijk niet aan mezelf gedacht maar aan zijn gezondheid.  Bij onze DA is het de gewoonte dat ze op hun gemakske mogen wakker worden, lekker onder de rode warme lamp, en de DA houdt ondertussen scherp toezicht over hem.   Mocht er iets misgaan nadien, ik zou het mezelf niet vergeven dat ik hem toch had meegenomen.  

Wel nog lang hé tot 19 u, pfft!  Ik hoop dat ik vanavond m'n Chopintje zoals hij altijd is zal meekrijgen.  Ik ga m'n venteke eens goed verwennen!  Ik denk dat ik hem bijna zal platknuffelen als hij terug thuis is.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 09 november 2009 - 17:10

Nog een paar uurtjes dan kun je hem weer lekker knuffelen :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#25 Geplaatst 09 november 2009 - 17:20

Als Chopin vanmorgen al geholpen is, dan zal hij om 19 uur al wel goed wakker zijn.
Nog efkes, en je kan hem weer knuffelen.

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 09 november 2009 - 17:53

Nog heel even en je kan Chopin al weer knuffelen!
:loveshower:
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#27 Geplaatst 09 november 2009 - 18:54

:dans: :dans:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#28 Geplaatst 10 november 2009 - 13:14

Hoe gaat het met Chopin?

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 10 november 2009 - 13:27

De autorit vond hij alleszins niet leuk.  Hij heeft nogal van z'n oren gemaakt zeg.  En wriemelen in die box...  

Gisterenavond was hij vrij rustig maar ietwat onwennig. Er hing ook nog een vrij sterk geurtje over hem en zuslief wilde hem liefst onmiddellijk van kop tot teen inspecteren maar Chopintje wilde liefst met rust gelaten worden.
't Ziet er wel een pijnlijke affaire uit en het ziet er ook nog zo vers uit de wonde. :misselijk: Ik zou toch niet graag in zijn plaats zijn hoor.
Ik heb m'n poezebeestjes de hele nacht niet gehoord en ook vandaag zijn ze allebei zeer rustig :love3: . Hij likt er af en toe aan, maar dat zal wel normaal zijn zeker.

Bewerkt door Marieke, 10 november 2009 - 13:28.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 10 november 2009 - 13:36

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag