Spring naar inhoud

- - - - -

Schandalig!!! levende katjes gebruikt om haaien te vangen..:( :(:( [Hoax]

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#1 Geplaatst 02 november 2009 - 19:33

Dit is toch niet meer normaal? Hoe kan een mens zoiets over zijn hart krijgen???? Waar gaat de wereld in godsnaam naartoe??? Hoe ZIEKELIJK is dit??!!!!

Ik heb het filmje afgezet want ik begon spontaan te wenen bij het zien van deze beelden dus dit is echt niet voor gevoelige kijkers!!!!

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored:

HLN Bedreigde Dieren - Schokkend: levende katten gebruikt om haaien te vangen (1024264)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 02 november 2009 - 19:37

:censored: :censored: :censored: :censored: djeezzz,toen ik het katje zag heb ik het filmpje afgezet :cry: kan dit echt niet zien. Echt verschrikkelijk gewoon!!! Ik zou wel hetzelfde met hun kunnen doen!!! bah !!!

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#3 Geplaatst 02 november 2009 - 19:38

Brenda... zei:

:censored: :censored: :censored: :censored: djeezzz,toen ik het katje zag heb ik het filmpje afgezet :cry: kan dit echt niet zien. Echt verschrikkelijk gewoon!!! Ik zou wel hetzelfde met hun kunnen doen!!! bah !!!

ik heb het ook afgezet toen ik het katje zag hangen en zag bibberen.. ik kreeg tranen in mijn ogen van medelijden. Ik snap dit echt niet he, ik zou die mensen vol vishaken willen hangen en er nog eens een goei dosis zout en citroenzuur over kieperen zodat het nog wat extra brandt!!!! :censored: :censored: :censored:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#4 Geplaatst 02 november 2009 - 19:39

ik ga niet kijken, kan daar helemaal niet tegen, toen ik het hier al las, kreeg ik het al

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 02 november 2009 - 19:43

Pinkbubblegum zei:

ik heb het ook afgezet toen ik het katje zag hangen en zag bibberen..

Zo ver heb ik niet eens durven kijken,arme poetely :cry: :cry: :cry:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 02 november 2009 - 19:44

Kreeg al kippevel toen ik het leesde dus ik ga zeker niet kijken. Schandalig gewoon hoe is het mogelijk. :evil: :evil: :evil:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#7 Geplaatst 02 november 2009 - 19:53

ik ga ook niet kijken :( brr, wat voor mensen zijn dat.... :evil: :evil: :evil: :censored: :censored:

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#8 Geplaatst 02 november 2009 - 19:54

Heb op de link geklikt maar toen ik die gore rotvent zijn poten zag met die haak in .....heb ik wijselijk besloten niet te kijken... :misselijk: :misselijk:
Ik word spontaan misselijk van zo'n dingen...en wat ben ik dan beschaamd om tot het ras "mens" te behoren!!! :censored: :censored: :censored: :censored:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 02 november 2009 - 20:23

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#10 Geplaatst 02 november 2009 - 20:31

Ik heb het wel gekeken. Normaal kan ik tegen veel maar dit, dit is ... te erg voor woorden. :censored: Hoe kan je zoiets nu doen?! Mijn hartje breekt helemaal... :cry:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#11 Geplaatst 02 november 2009 - 20:36

Ik heb ook niet gekeken, k zou willen slapen vannacht...
Bah het idee alleen al, ik mag er niet aan denken... :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 02 november 2009 - 20:37

:trance:
gekeken, het is geen aanrader...

Bewerkt door Dier, 02 november 2009 - 20:38.

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#13 Geplaatst 02 november 2009 - 20:38

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:  daar zijn geen woorden voor :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 02 november 2009 - 20:45

Deze narigheid heeft eerder op een ander forum gestaan. het is niet echt mensen.
Het is natuurlijk heel erg zielig dat dat katje zo in het water wordt gedaan maar het is echt niet waar. De site waar deze beelden op staan van origine verkoopt t-shirts en andere prullaria tegen dit soort praktijken. Maar de filmpjes zijn door de verkoper zelf gemaakt. Snel verdiend he?
De haakjes gaan door een tuigje, diet door de kat zelf. Je kan ook zien dat het diertje helemaal niet reageert wanneer die man de haak zogenaamd door zijn ruggetje haalt. het is zieke zooi dit filmpje, maar dat er mensen op haaien vissen met katten is naar alle waarschijnlijkheid niet waar.
http://www.adsavvy.o...line-as-a-liar/ hier staat het filmpje ook, maar er staat bij uitgelegd dat dit een internet hoax is waarmee veel geld wordt verdiend.

Bewerkt door twinsisterjoyce, 02 november 2009 - 20:52.

Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#15 Geplaatst 02 november 2009 - 20:46

twinsisterjoyce zei:

Deze narigheid heeft eerder op een ander forum gestaan. het is niet echt mensen.
Het is natuurlijk heel erg zielig dat dat katje zo in het water wordt gedaan maar het is echt niet waar. De site waar deze beelden op staan van origine verkoopt t-shirts en andere prullaria tegen dit soort praktijken. Maar de filmpjes zijn door de verkoper zelf gemaakt. Snel verdiend he?

serieus? het lijkt toch levensecht....