Spring naar inhoud

- - - - -

Op een regenachtige zondagavond...

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 02 november 2009 - 20:02

kan je best gewoon een dutje doen.

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Kijk dat buikje nu toch eens!  :love4:  Kunnen jullie nu geloven dat ik dat nog nooit geaaid heb? Ik heb er soms zo'n zin in, maar als ik zou proberen weet ik zeker dat ze me opeet  :o .

Nog een foto net voor Jaro Snoetje ging pesten  :s Hij weet precies hoe hij Snoet op stang moet jagen en doet dit ook omdat hij weet dat ze er gevoelig voor is. Hij staart haar aan zodat ze hem niet gewoon voorbij durft te wandelen maar moet rennen. Hij rent dan even achter haar. En hier ligt ze rustig te slapen, Jaro besluipt haar, snuffelt aan haar en mept dan heel hard (in haar oog). Ze mept natuurlijk wel terug. Resultaat is dat Snoet niet meer rustig voorbij Jaro kan wandelen en hem uit de weg probeert te blazen.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 02 november 2009 - 20:07

Wat zou je anders kunnen doen op zo'n mottige regendag? :)  Onze Bébé en Filou hebben net dezelfde relatie als jouw Snoet en Jaro. Bébé jaagt constant ook op Filou ik vind dit echt erg voor Filou zeker te weten dat ze beste maatjes waren toen Bébé nog een kitten was. :(

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 02 november 2009 - 20:10

:heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 02 november 2009 - 20:17

:) :) :)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#5 Geplaatst 02 november 2009 - 20:49

hahaha ziet dat liggen :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 02 november 2009 - 21:07

Leuke foto's :love3: :heart:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 02 november 2009 - 21:23

:x :x

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 02 november 2009 - 21:37

Zo'n regenachtige dag is toch ideaal om al slapend door te brengen. ;)

Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 02 november 2009 - 21:43

:love3:  lief zoals ze ligt te slapen.
Hier mag ik gelukkig aan alle buikjes komen... :heart:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 02 november 2009 - 21:57

Zalig zo'n luie zondag en maar genieten van een dutje :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#11 Geplaatst 02 november 2009 - 22:06

:heart: :heart: ooh hier komt charlie miauwend naar me toe , zodat ik op zen buikje zou strelen , en spinnen en rollen dat hij dan doet , hij geniet er echt van

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 02 november 2009 - 23:15

Mag je daar écht nie aankomen???? Ik zou er niet kunnen afblijven hoor!! ;) :LOL:

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 02 november 2009 - 23:18

Als Garvie er zo bij ligt dan wordt hij zeker op zijn buikje gekroelt :LOL: , leuke foto's hoor!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 02 november 2009 - 23:25

Dat buikje aaien...ik ga het toch niet doen hoor. Als je bedenkt hoe lang het geduurd heeft voor ze ons vertrouwde... ik doe de dingen waarvan ik weet dat ze ze niet graag heeft nooit, of enkel als het echt nodig is. Wie Snoet respecteert, krijgt respect en haar liefde en vertrouwen terug.

En ik denk niet dat ik gewoon een krab of geblaas zou krijgen  Geplaatste afbeelding . Ze doet niet snel iets, maar als ze iets doet... ze heeft errrrg scherpe klauwen en kan hard slaan. Gebeten heeft Snoetsie nog nooit (wel een keer geprobeerd bij de da), maar buikje aaien zou wel eens een stapje te ver kunnen zijn. Ze is gewoon te bang daarvoor en zou zich niet meer veilig voelen.
Al is het echt zonde... dat mooie, zachte buikje van mijn Toetje is zo uitnodigend.  
Kopje en nekje aaien vindt ze wel heeeerrrlijk :love4: . Dus dan doen we dat zo maar.

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 03 november 2009 - 00:30

Nathalie zei:

Dat buikje aaien...ik ga het toch niet doen hoor. Als je bedenkt hoe lang het geduurd heeft voor ze ons vertrouwde... ik doe de dingen waarvan ik weet dat ze ze niet graag heeft nooit, of enkel als het echt nodig is. Wie Snoet respecteert, krijgt respect en haar liefde en vertrouwen terug.

En ik denk niet dat ik gewoon een krab of geblaas zou krijgen Geplaatste afbeelding . Ze doet niet snel iets, maar als ze iets doet... ze heeft errrrg scherpe klauwen en kan hard slaan. Gebeten heeft Snoetsie nog nooit (wel een keer geprobeerd bij de da), maar buikje aaien zou wel eens een stapje te ver kunnen zijn. Ze is gewoon te bang daarvoor en zou zich niet meer veilig voelen.
Al is het echt zonde... dat mooie, zachte buikje van mijn Toetje is zo uitnodigend.                                            
Kopje en nekje aaien vindt ze wel heeeerrrlijk :love4: . Dus dan doen we dat zo maar.

In dat geval zou ik het zeker ook zo doen.....maar er zal wel veel wilskracht voor nodig zijn om het te laten.... ;) dus knap hoor!!!

Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!