Spring naar inhoud

- - - - -

Zelfreinigende kattenbak?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#1 Geplaatst 02 november 2009 - 21:24

Hoi
Zijn er hier mensen met een zelfreinigende kattenbak?
Ik zag ze laatst op i-net en ben benieuwd of dat echt werkt..het lijkt me wel handig ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#2 Geplaatst 02 november 2009 - 22:17

Ik heb vroeger zo'n systeem gehad met water en plastiek korrels, the littre robot. Onze katten waren er bang van, het maakte een hels lawaai en hij heeft er welgeteld 1 week gestaan. Water en katten, tja niet echt handig...Als ze er in zaten en dat ding schoot in actie (met timer) dan verschoten ze zich een bult. Goed om onzindelijkheid op te wekken...

Dat rol over ding hebben ze me hier ook 1 keer komen demonstreren.
Ik had er grote bedenkingen bij, als je het omrolt blijft er toch vanalles aan de wanden hangen ?? Ik kan me niet voorstellen dat die proper zouden blijven ? Ik zie me hier ook al elke dag 10 bakken omrollen (want ik vind ze wel wat klein)??? Dan is het uitscheppen toch net iets handiger, denk ik. Dat scheelt ook in hef en tilwerk, niet ??

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#3 Geplaatst 02 november 2009 - 22:37

Hier staat wat meer info, over de zelfreinigende kattenbakken.

http://www.kattensit...ht=litter robot

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#4 Geplaatst 03 november 2009 - 06:59

ja bedoelde inderdaad die rol-over en  daar zit wel wat in jah dat het aan de wanden blijft plakken..
bedankt voor jullie reacties!

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#5 Geplaatst 03 november 2009 - 08:43

Grappig, op een Engels forum is een identieke discussie.
Ik zou het nooit kopen, gewoon kattenbak reinigen is nu niet het einde van de wereld.
Het is allemaal dure rommel uit de USA waar de mensen niet weten wat te verzinnen van gekkigheid