Spring naar inhoud

- - - - -

Miew, ik ben pixie!

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 02 november 2009 - 22:32

Mieuw mieuw!
Ik ben gevonden in de bosjes nadat mensen mijn luide gepiep hoorden. Mijn mams was doodgereden op straat en mijn broertje is naast mij gestorven van de honger :(
Ik heb een checkup gehad bij de dierenarts en ik ben helemaal gezond hoor, maar ik ben nog een heel klein miepje en ik heb een beetje moeite met (half)vaste voeding. Daarom dat ik nu speciale korreltjes krijg en ook nog een beetje kittenmelk, en elektrolyten in mijn water voor mijn buikloopje.
Ik ben een heel klein poesje, maar ik ben bijgod vinnig hoor! Niemand kan me pakken hihi en ik spring heel graag rond de voeten van de mensen bij me. Binnen 2 weekjes krijg ik dan ook mijn eerste spuitje, als ik wat bekomen ben.

Spijtig genoeg ben ik een schildpad katinnetje met vooral veel zwart, waardoor ik niet zo populair ben en de mensen die me vonden me niet wilden houden. De opvanggezinnen zaten ook vol, dus heb ik mijn eerste nachtje bij de dierenarts moeten verbrengen. Dat vond ik toch maar een héél nare ervaring!

En dan was mijn huidig baasje er, op zoek naar een kitten voor bij een ouder katinnetje. Zij heeft eigenlijk al genoeg katjes opgevangen dit jaar. En eigenlijk wilde ze zo snel geen katje in huis halen en stiekem had zo ook ergens anders een leuk katje zien zitten dat binnen een maand in aanmerking kwam. Maar ik moest toch ergens kunnen slapen?

Gelukkig was mijn baasje helemaal aangedaan van mijn verhaal en wilde ze meteen de zorgen voor me op haar nemen.

Ondertussen ben ik al een dagje bij haar op studio en heb ik al kennis kunnen maken met Kira. Kira mag me heel graag en komt altijd snuffelen, en als ik begin te piepen als ik mijn papje krijg dan komt ze altijd eens kijken naar wat ik aan het doen ben. ze blaast zelfs niet naar mij, dus ik moet toch écht wel schattig zijn, niet?

Wel, oordelen jullie zelf maar:

Bijgevoegde thumbnails

• P1070910.JPG
  • P1070902.JPG

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#2 Geplaatst 02 november 2009 - 22:42

Ooooh.., wat een klein mini poezeltje! :love3: :heart:
Misschien, is dit wel het meest idiale vriendinnetje voor Kira!
Ik wens je echt van harte succes met dit kleintje!!

Bewerkt door Guschi, 02 november 2009 - 22:48.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 02 november 2009 - 22:44

:love: Och wat een klein knuffeltje

Geplaatste afbeelding

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#4 Geplaatst 02 november 2009 - 22:44

Ooooh zie hoe schattig!
veel plezier met je kleine prutske!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 02 november 2009 - 22:46

moh... wat een klein ieniemienie prutske!! :hart:

Geplaatste afbeelding

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 02 november 2009 - 23:02

:love: echt hé, ze is ZO ini mini!
Maar ze is echt al vrij vlot op de pootjes, ze kan al springen. Beeld het je in, zo'n ini mini dotje dat loopt te springen als ze uit de bench mag :love3:
En ja, ze zit nog in de bench, aangezien ze het concept "kattenbak" nog niet zo goed snapt. Als ik die hier laat loslopen hangt alles onder. Het is wel een ruime bench hoor, eigenlijk eentje voor honden, en het ligt vol speelgoed en een mandje en uiteraard een kattenbak en eten/drinkbakjes.

Ik heb nu zo'n nieuwe mousse gevonden voor baby katjes in de overgang van melk naar vast, van royal canin. En ook babycat van RC, dus ik hoop dat haar buiklioopje snel stopt! Soms geeft ze ook wat eten terug op, de DA dacht dat haar maag darm kanaal wat geirriteerd was. We weten ook niet hoelang ze precies zonder melk gezeten heeft hé, maar aangezien haar broertje al dood was en zij heel erg mager (maar wel goede eetlust) denken we dat ze toch al minstens een dag zonder gezeten heeft..
Ik ben mijn weegschaal verdorie vergeten thuis, morgen die van mijn kotgenote lenen en opschrijven hoe haar gewichtje evolueert :love3: tis mijn kleine pluizelie zenne, ze slaapt bij mij en spint al!! en luid!
:love: :dans: en kira is er ook content mee precies :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 02 november 2009 - 23:13

Oh... wat een schatje :love3: :heart:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 02 november 2009 - 23:14

zo'n snoesje!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 02 november 2009 - 23:48

Wat een ienemienie prutske. Hopelijk mag ze bij je blijven dier kira gaat haar mss bemoederen. :heart:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 03 november 2009 - 06:06

:heart:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#11 Geplaatst 03 november 2009 - 06:55

:love3: :love3: :love3:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#12 Geplaatst 03 november 2009 - 07:30

:love3: :love3:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 03 november 2009 - 07:36

Super dat ook Kira het met dat kleintje kan vinden. Dan heb je misschien wel meteen al een nieuw maatje voor haar gevonden. :)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 03 november 2009 - 08:09

ooooh wat een liefje :heart: :heart: :heart:
ikke zien :)

Kira heeft er een vriendje bij :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#15 Geplaatst 03 november 2009 - 08:30

Ja, dat heeft duidelijk zo moeten zijn, als dat poesje niet bij jou terecht gekomen was, wie weet wat zou er dan gebeurd zijn :h

Enne, waarom zijn die poesjes niet in trek, ik heb er zelf zo eentje!!
Wat een klein moppie is het. Succes met de voeding, tis niet simpel dat weet ik.