Spring naar inhoud

- - - - -

wat heeft je kat nu weer uitgespookt !

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_catniplover_*
Guest_catniplover_*

#1 Geplaatst 03 november 2009 - 08:26

de titel zegt het al ! laat hier weten wat je kat allemaal heeft uitgespookt :catwalk !
een vaas omgestoten of gewoon stiekem op de kast gekropen ?
zeg het maar ...

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#2 Geplaatst 03 november 2009 - 08:32

Elias ging net als een aapje klimmen tegen het rek naast mijn bureau. Dat HAD een lawine van dozen kunnen veroorzaken, dus heb ik m'n aapje eraf gehaald

enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 03 november 2009 - 08:40

die van mij heeft zoveel speelgoed, maar iedere morgen als ik wakker wordt heeft hij een nieuwe "my little pony" uit de rek op de speelgoedkamer gehaald :LOL:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 03 november 2009 - 08:50

Vannacht/vanochtend niks. Gisteren hebben we wel Axxes betrapt terwijl hij het vuilbakje in de badkamer binnenstebuiten aan het keren was. :x
Geplaatste afbeelding

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#5 Geplaatst 03 november 2009 - 10:35

:cry: mijn mooi gedroogd bloemstukje moest er net aan geloven!
Ik had hier een stolpje staan met een gedroogd plantje in ... allez, een stolpje ... hoe leg ik dat nu uit?  Vanboven, vanonder, vanvoor en vanachter is het gesloten maar links en rechts is er een opening ... een soort buis eigenlijk in glas dan ... Opeens zag ik dat hij klaar zat om erdoor te springen maar ik was te laat ... Den helft van de bloemen haalde hij er mee uit ... Gelukkig bleef de stolp nog op de vensterbank staan ...
Nen echten BOEF!!!
Politie, treed alstublief op!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 03 november 2009 - 10:52

vanmorgen hadden ze hun whiskasmand naar beneden gegooid. Deze staat normaal op een schabje, gelukkig kan het niet echt kapot
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fieke
Fieke
  • 3.158 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 03 november 2009 - 18:01

Gisteravond: zoals bijna elke dag Schanulleke en Mickey in de drinkbak gelegd. Zijn favoriete knuffels moeten toch ook voldoende drinken, nietwaar?
En de nieuwe tafellopers op de eettafel eventjes goed gelegd op een creatieve manier. (= geprobeerd om er een tentje van te maken). Dat doet hij af en toe: binnenhuisarchitect spelen. ('k zal er eens een fotootje van maken).
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#8 Geplaatst 03 november 2009 - 18:14

:LOL: :LOL: :LOL:

Guest_temptation_*
Guest_temptation_*

#9 Geplaatst 03 november 2009 - 18:24

Maya heeft net haar kattenbak ondersteboven gezet...
hoe doet ze het toch!!! maar ze is wel zo lief geweest om hem terug goe te zetten ze is enkel haar kattenzand vergeten hehe... :)
tzen toch schatjes eh

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 03 november 2009 - 18:43

(nog) niks

Maar nu zit hij wel heel geinteresseerd te snuffen aan mijn boekentas waar mijn lunchbox in zit. Ik had vandaag een stukje vis meegenomen :LOL:

Guest_catniplover_*
Guest_catniplover_*

#11 Geplaatst 04 november 2009 - 12:51

:LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 05 november 2009 - 12:39

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_MickyOllie_*
Guest_MickyOllie_*

#13 Geplaatst 05 november 2009 - 12:42

Je kunt beter vragen wat hij niet heeft uitgespookt, ha ha :LOL:

Casper
Casper
  • 67 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 05 november 2009 - 16:42

Mij ma kwam daarstraks langs en besloot mee een sandwicheke te eten.
Ik had de tafel klaargezet en de glazen cola ingegoten toen Casper het in zijn koppeke kreeg om van de zetel op de keukentafel te springen en van de ene kant naar de andere te schuiven.....  Gevolg: glazen cola omver en Casper vol cola :roll: .  Gelukkig konden we er nog mee lachen :LOL: maar hij zag er schoon uit zunne!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#15 Geplaatst 05 november 2009 - 16:56

Casper zei:

Mij ma kwam daarstraks langs en besloot mee een sandwicheke te eten.
Ik had de tafel klaargezet en de glazen cola ingegoten toen Casper het in zijn koppeke kreeg om van de zetel op de keukentafel te springen en van de ene kant naar de andere te schuiven..... Gevolg: glazen cola omver en Casper vol cola :roll: . Gelukkig konden we er nog mee lachen :LOL: maar hij zag er schoon uit zunne!

O my! Plakkat! :gek:
hihi