Spring naar inhoud

- - - - -

wat heeft je kat nu weer uitgespookt !

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 05 november 2009 - 16:58

Syrah doet zelden of nooit iets stouts...ze is meestal een engeltje :engel:
Het enige wat ze uitvreet is keihard miauwen als ze mijne wekker hoort smorgens, tot ik opsta op haar te knuffelen en dan neem ik ze op mijn schouder en dan met de nageltjes zo diep mogelijk :)
En haar afzetten met haar nagels op mijn lederen bank, maar daar mag ze enkel als ik erbij ben...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 05 november 2009 - 19:36

Goh, ik moet al echt nadenken om iets te vinden. Eigenlijk heb ik hele braafjes poezen!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 05 november 2009 - 19:55

Mijn kater heeft het gemunt op mijn prikbord de laatste tijd.  Zijn lasermuis hangt hieraan en die intrigeert hem zodanig dat hij deze er kost wat kost af wil halen (met het gevolg dus dat het hele prikbord op de grond ligt). :cry:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 05 november 2009 - 20:25

Anja zei:

Mijn kater heeft het gemunt op mijn prikbord de laatste tijd.  Zijn lasermuis hangt hieraan en die intrigeert hem zodanig dat hij deze er kost wat kost af wil halen (met het gevolg dus dat het hele prikbord op de grond ligt). :cry:

leg de laser ergens anders? :LOL:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 05 november 2009 - 20:31

Vandaag zijn ze super braaf, maar voor hoe lang nog. :ha :ha :ha

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#21 Geplaatst 05 november 2009 - 20:38

mijn prachtige cache pot :censored: Eén keer omvallen ging nog, twee keer was te veel.
Je zit aan je pc, hoort klingeling, kan vanalles zijn, aargh nee, niet die leuke cache pot, neen he!! :censored:

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 05 november 2009 - 20:52

Onze kat heeft met al haar kracht HAAR teritorium verdedigd.  Er had een andere kat het gewaagd in HAAR tuin te komen.  Het gevecht was zo enorm dat de andere kat tegen de muur op naar omhoog sprong en terecht kwam op het terras van de buren op de eerste verdieping.  Onze kat hield er een abces in haar oor aan over en dat heb ik dan vandaag laten opensnijden + de nodige antibiotica en pijnstillers.  Slim hé! :oops:

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#23 Geplaatst 05 november 2009 - 21:27

ashley vind mijn schemerlamp erg interressant...dus sprong ze er bovenop en viel met lamp en al om :doh:
hihihi ondeugend meisje.

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 06 november 2009 - 16:49

Willow heeft mij heel de nacht laten zoeken achter hem. :evil:

Vond meneertje niet terug in huis en dacht die is buitengeglipt met mijn schoonbroer die nog op bezoek is geweest.
Niet dus, hij was onder de bank gekropen, stuk los gekrabt en heeft daar lekker heel de tijd liggen slapen. O:)

Om 4u toen mijn vriend wakker werd samen nog eens t huis uitgekamd en toen werd meneertje wakker en hoorden we dat hij in de bank zat.
Dus ipv te slapen heb ik de bank maar netjes dichtgenaaid en verschoven zodat er niet meer onder of in kan. :x

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 06 november 2009 - 18:31

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 12 november 2009 - 17:02

Grijsje durft wel eens vlees uit de pan stelen als we even niet opletten tijdens het koken... :s

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 12 november 2009 - 18:33

veerlevs zei:

Onze kat heeft met al haar kracht HAAR teritorium verdedigd.  Er had een andere kat het gewaagd in HAAR tuin te komen.  Het gevecht was zo enorm dat de andere kat tegen de muur op naar omhoog sprong en terecht kwam op het terras van de buren op de eerste verdieping.  Onze kat hield er een abces in haar oor aan over en dat heb ik dan vandaag laten opensnijden + de nodige antibiotica en pijnstillers.  Slim hé! :oops:

Die andere kat zal wel twee keer nadenken volgende keer... :d

Een jaartje terug ben ik het kattenleven ingegooid omdat ik een kater had gevonden.
Ik was nog naïef toen... O:) en had een heel brave kater getroffen die enkel z'n eigen eten at.  Toen kwam Bas er bij. Aangegeten en beknabbelde etenszakken en natvoeding die mooi en professioneel werd leeggeschept door kattenpootjes waren vanaf toen niet abnormaal.  Nu zit alles in een grote afsluitbare emmer...
Voor de rest, brave poezels...  Links en rechts is er al wel eens een glas gesneuveld maar niks ergs.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 14 november 2009 - 14:20

Nette, het poesje van mijn moeder, is vanmorgen ontsnapt langs het hondenluikje, gelukkig heeft mijn mama het direct gezien en is ze weer veilig binnen. Het hondeluik is zeker 4 keer zo groot als een poezenluikje, want de hond is een labrador. Ik had onlangs nog gezegd, dat gaat ze nooit open krijgen hoor, en vandaag was ze er al door gegaan :trance: , en hier krijgen ze amper hun poezenluikje open :wall:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fieke
Fieke
  • 3.158 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 16 november 2009 - 14:17

Bewijs dat Shiva af en toe voor binnenhuisarchitect speelt. Ik moet toegeven het heeft wel iets. :catscratchhead Het probleem is wel dat ik hem niet kan straffen: als ik thuis ben, doet hij het niet en hij doet niets kapot...

Bijgevoegde thumbnails

• HPIM5863.JPG

Geplaatste afbeelding

Umbaba
Umbaba
  • 173 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 16 november 2009 - 22:02

Lamber vond dat hij ook een fopspeen nodig had en zijn tanden zijn veel scherper dan die van de kleine, schoot niet veel van over dus.
Was wel zo handig om de kleine te overtuigen dat die vieze oude fopspeen nu echt wel aan vervanging toe was.
Geplaatste afbeelding