Spring naar inhoud

- - - - -

Tjilp tjilp

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 03 november 2009 - 08:36

Ik heb dus een enorme schrik van vogels, of ja, schrik kan je dat niet noemen, ik vind ze gewoon eng. Wat er nu gisteren gebeurde :

ik kom dus thuis en begin aan het eten, roep mijn zoon die boven is met een vriend en we vinden Elliot niet. Komt Jason terug beneden, "Elliot heeft een beest, een vogel". Blijkbaar heeft Faizu een vogel binnen gebracht, in MIJN slaapkamer (morgen raam niet meer open hoor) en vond Faizu dat Elliot de knepen van het vak moest leren. Zegt mijn zoon : "je moet ff met stoffer en blik aan de gang"
Pardon, nee, JIJ moet ff met stoffer en blik aan de gang, ik word ellendig van vogels.
Heb ik moeten dreigen dat ik straks in ZIJN bed zou liggen, want no way dat ik in mijn kamer zou slapen als daar een dode vogel rondslingerde!! En ja, aangezien Bram blijft slapen en ze wel in Jason zijn kamer willen, heeft J de vogel "min of meer" opgeruimd.
Kom ik daarnet boven, mijn kamer op z'n kop. Enneh, overal veertjes.... Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Ik heb echt getwijfeld of ik wel boven zou slapen (mijn man is er een paar dagen niet) Ik ben gewoon panisch van vogels, die enge snaveltjes, die griezelig dunne pootjes en dan die flapperende vleugels, iek.

Maar Elliot is dus genezen, hij is ERG levendig.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 03 november 2009 - 08:42

Sorry maar moest stiekem toch ook wel een beetje lachen om je verhaal... Al snap ik wel dat je vogels eng kunt vinden hoor.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 03 november 2009 - 10:42

Ik ben zelf ook niet zo tuk op vogels, maar vooral omdat ze me doen schrikken met hun gefladder. De pluimen enzo zou ik nu wel zelf opkuisen, alleen het vogellijkje zou voor mijn man zijn O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 03 november 2009 - 19:25

:ha :ha ben ook geen held wat vogels betreft

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 03 november 2009 - 22:24

Ocharme dat vogeltje.  Pak de stofzuiger dan zijn de pluimkes in een wip weg. :thumb:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 04 november 2009 - 05:58

ik ben ook superbang van alles wat gevogelte is.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#7 Geplaatst 04 november 2009 - 08:26

Hier heb ik ooit de pluimen van de muren moeten halen, zo waren ze tekeer gegaan met een vogel.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#8 Geplaatst 04 november 2009 - 08:52

Amelie zei:

ik ben ook superbang van alles wat gevogelte is.

oef, ben blij nog een lotgenoot tegen te komen.
Ken er  nog wel hoor, de kleuterjuf van mijn zoon destijds vertelde eens een verhaaltje, ze kwam na het winkelen aan haar auto en er was een dode vogel door haar dakraampje gevallen. Ze is haar pa gaan bellen om die weg te halen.
Ik zelf ben eens zo goed als flauw gevallen toen er een vogel in mijn kamer fladderde. Ik had van die hoge plafonds en deed de balkondeuren dicht, hoorde in de hoogte een geluid en daar was ie. Ik ben gaan lopen, heb mij opgesloten in de badkamer, idioot natuurlijk, maar het werd zwart rond mij en ik hyperventileerde.
Nu met op den buiten te wonen is dit fel gebeterd. Er vliegt wel eens een mus voor mijn neus weg als ik naar de caafjes ga en ik gil dan niet meer de hele buurt bij elkaar.
Maar ze moeten BUITEN blijven!!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#9 Geplaatst 07 november 2009 - 21:56

:LOL: :LOL: Ben niet echt bang van vogels maar zo'n dood dier vastpakken, doe ik oook niet zo graag. Ik durf het wel met blik ofzo opnemen..

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#10 Geplaatst 07 november 2009 - 21:59

jij komt dan beter men 2 leraren uit het middelbaar niet tegen :ha :ha vogelfreaks tot en met :p
en in een bepaald deel van men middelbare school ben je omsingeld door volières :p

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#11 Geplaatst 07 november 2009 - 22:22

Iemand die ik ken heeft een panische angst voor duiven. Zo was ze op een mooie zomerdag eens een terrasje in Antwerpen gaan doen. Het was ongelofelijk hoeveel ze uit haar stoel is gesprongen en een eindje verder is gaan staan, omdat er een duifje in haar buurt kwam.
Ikzelf loop maar al te graag achter duiven :d Ik haat vooral insecten: lieveheersbeestjes enz vind ik echt vies.. Zo ook van die dikke vliegen ofzo... (en mijn ergste angst: SLAKKEN!!) Bah ^^
Maar vogeltjes, vogeltjes zijn lief, dode vogeltjes niet zo... :(

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#12 Geplaatst 08 november 2009 - 09:58

Duiven, weet ik alles van, heb vlakbij de Groenplaats gewoond in Antwerpen. Ik stak die dus nooit over, ging altijd rond.
Ik ben eens in een park geweest in Spanje dat vol zat met witte duiven, kon kiezen, mottig worden van de dorst of op dat terras gaan zitten. Ik heb doodsangsten uitgestaan, want ja, sommige mensen vinden dat leuk om ze te voederen :censored: :censored: :censored:

Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#13 Geplaatst 09 november 2009 - 13:41

Awel, ik heb mensen met een vogelfobie dus nooit gesnapt. Daar is nu toch echt niks aan om schrik van te hebben? (ik ben dus een vogelliefhebber O:) )

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#14 Geplaatst 09 november 2009 - 14:17

Feniks zei:

Awel, ik heb mensen met een vogelfobie dus nooit gesnapt. Daar is nu toch echt niks aan om schrik van te hebben? (ik ben dus een vogelliefhebber O:) )

tja, een fobie is niet logisch te verklaren, dat heeft niet zozeer met schrik te maken, een dode vogel kan mij niks doen, maar ik kan er niet naar kijken.
Waarom krijgen sommige mensen klamme handjes van een heuvel van 3m (een kennis van mij) en lopen anderen over hangbruggen van 100 hoog?