Ze is naar 1050 g gegaan, maar nu is ze niet meer bijgekomen.
Ze eet weinig de laatste dagen tov daarvoor. Ik denk dat ze het beu is, maar ik heb dus geen flauw idee hoelang ze nog moet, een vriendin van mij heeft veel gerekend en is er van overtuigd dat ze 1 december gaat bevallen, dus dat is nog lang he.
De draagtijd is tussen de 65 en 72 dagen, de meeste doen toch wel 70 dagen uit. Ze is 12 sep bij de beer gezet, dus reken maar uit, het zou moeten lukken als ze de eerste dag al gedekt is. Vandaar dat Karine op 1 december gokt.
Ik ga vandaag haar hok verschonen voor het te laat is, want dat heb ik ooit meegemaakt. De zwangere caaf stond op de kamer van mijn zoon, ik ging naar boven met de bedoeling te verschonen en daar lagen 3 ukken, ze waren pas geboren.
met mams Ushi
en Lulu, die hier is blijven wonen en 2 dec 5 jaar wordt

op de foto is ze 2 dagen
In tegenstelling tot hamsters, konijntjes, poesjes zijn cavia's dus onmiddellijk op de pootjes, zoals een veulen, een kalf. Ze "popcornen" al snel door het hok, das een supergrappig zicht.
En om de vraag van Marianne te beantwoorden, kleuren zijn niet geslachtsgebonden.
Eergisteren dacht ik dat de geboorte bezig was omdat Rei veel aan haar derrière bezig was, maar ze was dus iets anders aan het doen
Aja, cavia's maken dus ook geen nest en voor zo'n bevalling wil elke vrouw tekenen, dat is "in een zucht en een scheet" achter de rug. Daarom worden veel bevallingen door de baasjes gemist omdat het zo snel gaat. Ikzelf heb één bevalling meegemaakt. Een andere bevalling is gebeurd terwijl ik in de douche zat, dus kun je nagaan! Zo zit er een zwangere en zo zitten er ukken bij.
Tot zover deze leerzame uitleg

en nu ga ik eens zoeken of ik die bevallingsfoto's kan terugvinden