Spring naar inhoud

- - - - -

Help, Santos lust geen Carnibest meer. :(

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 03 november 2009 - 16:33

Ok, even meedenken: de CB even opwarmen? Kokend water doen over de CB? En de ultieme tip: je plet die thrive kippensnoepjes en je mengt die door de CB (ik dacht dat op de verpakking van die Thrive stond dat je het over eten kan doen om ze beter te laten eten). Veel succes :thumb: :thumb: :thumb:

En ja, ik weet wat je bedoelt :ha

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 03 november 2009 - 16:35

Heb je geen andere winkels in de buurt die KVV verkopen ? Er is ook nog Bandit bv. Kan je per 500 g kopen
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 03 november 2009 - 19:18

Ik heb een mailtje terug gehad van Hondjegezond, daar kan ik per 10kg Haaksbarf aankopen. :dancer: Perfect! Er zijn wel verschillende smaakjes en nu weet ik niet goed wat te kiezen O:)

Haaks Kip (250Gr)
Haaks Kip (500Gr)
Haaks Kip (1Kg)
Haaks Zalm (250Gr)
Haaks Zalm (500Gr)
Haaks Zalm (1Kg)
Haaks Konijn (250Gr)
Haaks Konijn (500Gr)
Haaks Konijn (1Kg)
Haaks Rund/kip (250Gr)
Haaks Rund/kip (500Gr)
Haaks Rund/kip (1Kg)
Haaks Paard/Kip (250Gr)
Haaks Paard/Kip (500Gr)
Haaks Paard/Kip (1Kg)
Haaks Lam/kip (250Gr)
Haaks Lam/kip (500Gr)
Haaks Lam/kip (1Kg)

Iemand een idee?

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 03 november 2009 - 19:20

Roosje zei:

Heb je geen andere winkels in de buurt die KVV verkopen ? Er is ook nog Bandit bv. Kan je per 500 g kopen

In Bandit zit er rijst en groenten, dus dat is jammer genoeg geen optie :( .

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 03 november 2009 - 19:20

Joloka zei:

Ok, even meedenken: de CB even opwarmen? Kokend water doen over de CB? En de ultieme tip: je plet die thrive kippensnoepjes en je mengt die door de CB (ik dacht dat op de verpakking van die Thrive stond dat je het over eten kan doen om ze beter te laten eten). Veel succes :thumb: :thumb: :thumb:

En ja, ik weet wat je bedoelt :ha

De kippensnoepjes verkruimelen heb ik geprobeerd, de eerste keer had het succes, de tweede keer had hij mij door O:) , trok hij zijn neusje op en liep verder...

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 03 november 2009 - 19:27

Bibie zei:

Ik heb een mailtje terug gehad van Hondjegezond, daar kan ik per 10kg Haaksbarf aankopen. :dancer: Perfect! Er zijn wel verschillende smaakjes en nu weet ik niet goed wat te kiezen O:)

Haaks Kip (250Gr)
Haaks Kip (500Gr)
Haaks Kip (1Kg)
Haaks Zalm (250Gr)
Haaks Zalm (500Gr)
Haaks Zalm (1Kg)
Haaks Konijn (250Gr)
Haaks Konijn (500Gr)
Haaks Konijn (1Kg)
Haaks Rund/kip (250Gr)
Haaks Rund/kip (500Gr)
Haaks Rund/kip (1Kg)
Haaks Paard/Kip (250Gr)
Haaks Paard/Kip (500Gr)
Haaks Paard/Kip (1Kg)
Haaks Lam/kip (250Gr)
Haaks Lam/kip (500Gr)
Haaks Lam/kip (1Kg)

Iemand een idee?

Oesje, teveel keuze :ha

Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 04 november 2009 - 17:12

Bibie zei:

Haaks Kip (250Gr)
Haaks Kip (500Gr)
Haaks Kip (1Kg)
Haaks Zalm (250Gr)
Haaks Zalm (500Gr)
Haaks Zalm (1Kg)
Haaks Konijn (250Gr)
Haaks Konijn (500Gr)
Haaks Konijn (1Kg)
Haaks Rund/kip (250Gr)
Haaks Rund/kip (500Gr)
Haaks Rund/kip (1Kg)
Haaks Paard/Kip (250Gr)
Haaks Paard/Kip (500Gr)
Haaks Paard/Kip (1Kg)
Haaks Lam/kip (250Gr)
Haaks Lam/kip (500Gr)
Haaks Lam/kip (1Kg)

Iemand een idee?

Konijn vinden de meeste katten het lekkerste (dan ook gelijk de duurste), en de kip variant. Maar of dat ook voor jouw katten geldt? ;)

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 04 november 2009 - 19:06

Ik zou gaan voor kip en zalm dat heeft hij bij ons ook gehad, die andere soorten zijn helaas niet te vinden in kittenvoer :(
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 04 november 2009 - 19:08

Spanishke zei:

Ik zou gaan voor kip en zalm dat heeft hij bij ons ook gehad, die andere soorten zijn helaas niet te vinden in kittenvoer :(

Je kunt elke HB variant aan kittens geven.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#25 Geplaatst 04 november 2009 - 19:23

Wij hebben hier ook een main coon zitten die gewoonweg  zo goed als niets kan verdragen, al enkele verschillende merken geprobeerd maar het meeste draait uit op diarree, De DA had me aangeraden om hem een tijdje op RC sensitivity Control te zetten, ook geef ik hem 1 tabletje enzymen per dag (om zen eten beter te laten verteren) . Ik ben er nu sinds vorige week donderdag mee bezig en op 1 dag tijd had hij gewoon een perfecte stoelgang. Het is echt een succes. ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 04 november 2009 - 19:50

Fleterna zei:

Wij hebben hier ook een main coon zitten die gewoonweg zo goed als niets kan verdragen, al enkele verschillende merken geprobeerd maar het meeste draait uit op diarree, De DA had me aangeraden om hem een tijdje op RC sensitivity Control te zetten, ook geef ik hem 1 tabletje enzymen per dag (om zen eten beter te laten verteren) . Ik ben er nu sinds vorige week donderdag mee bezig en op 1 dag tijd had hij gewoon een perfecte stoelgang. Het is echt een succes. ;)

Hoe noemen die enzymen?

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 04 november 2009 - 19:55

Fleterna zei:

Wij hebben hier ook een main coon zitten die gewoonweg  zo goed als niets kan verdragen, al enkele verschillende merken geprobeerd maar het meeste draait uit op diarree, De DA had me aangeraden om hem een tijdje op RC sensitivity Control te zetten, ook geef ik hem 1 tabletje enzymen per dag (om zen eten beter te laten verteren) . Ik ben er nu sinds vorige week donderdag mee bezig en op 1 dag tijd had hij gewoon een perfecte stoelgang. Het is echt een succes. ;)

Waar kun je die enzymen kopen? Lijkt me een wondermiddeltje. :)

De haaksbarf ga ik nog even zo laten, de DA heeft vandaag Hills ID gegeven en als het na twee weken niet beter is moeten we terug voor verder onderzoek. Ze was helemaal niet te vinden voor CB. :(

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 04 november 2009 - 19:57

Bibie zei:

Waar kun je die enzymen kopen? Lijkt me een wondermiddeltje. :)

De haaksbarf ga ik nog even zo laten, de DA heeft vandaag Hills ID gegeven en als het na twee weken niet beter is moeten we terug voor verder onderzoek. Ze was helemaal niet te vinden voor CB. :(

Ik had via google ook al iets gelezen over bepaalde enzymen. Bibie, mocht je die geven, zou ik wel even contact opnemen met de da zodat hij/zij duidelijk kan opvolgen wat je geeft en wat niet.

Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#29 Geplaatst 04 november 2009 - 20:12

Joloka zei:

Hoe noemen die enzymen?

Die enzymen noemen Pancrex-Vet en die heeft de DA ons meegegeven. Ik geef hem 1 tabletje per dag en dat 's morgens. Het is natuurlijk niet de bedoeling om hem zen leven lang die enzymen te geven hè. Het gebeurt ook dat ik is een dagje geen tabletje geef en dan nog is zen stoelgang super. Natuurlijk komt het niet alleen door de enzymen hè dat zenne stoelgang zo goed is, het komt ook door die speciale voeding die hij van de DA krijgt.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 04 november 2009 - 20:16

Fleterna zei:

Die enzymen noemen Pancrex-Vet en die heeft de DA ons meegegeven. Ik geef hem 1 tabletje per dag en dat 's morgens. Het is natuurlijk niet de bedoeling om hem zen leven lang die enzymen te geven hè. Het gebeurt ook dat ik is een dagje geen tabletje geef en dan nog is zen stoelgang super. Natuurlijk komt het niet alleen door de enzymen hè dat zenne stoelgang zo goed is, het komt ook door die speciale voeding die hij van de DA krijgt.

Onze DA zei dat RC intestinal diet ook te proberen valt. Verschilt dat veel van sensitivity control? Momenteel geven we hem Hills ID, maar gezien de negatieve ervaringen van Flanelleke verwacht ik er niet teveel van..

Geplaatste afbeelding