Spring naar inhoud

- - - - -

Help, Santos lust geen Carnibest meer. :(

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 04 november 2009 - 20:17

Joloka zei:

Ik had via google ook al iets gelezen over bepaalde enzymen. Bibie, mocht je die geven, zou ik wel even contact opnemen met de da zodat hij/zij duidelijk kan opvolgen wat je geeft en wat niet.

Ja zeker, ik ga hem niet zo maar pilletjes beginnen bijgeven :ha . Eerst twee weken die Hills volhouden O:)

Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#32 Geplaatst 04 november 2009 - 20:22

Bibie zei:

Onze DA zei dat RC intestinal diet ook te proberen valt. Verschilt dat veel van sensitivity control? Momenteel geven we hem Hills ID, maar gezien de negatieve ervaringen van Flanelleke verwacht ik er niet teveel van..

Ik geloof dat onze DA de RC intestinal diet ook vermelde maar daar ben ik nie meer zeker van. Ik weet ook nie juist wat het verschil met de sensitivity control is. Ik denk dat je dat best is aan uw DA vraagt.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 05 november 2009 - 08:15

Bibie zei:

Waar kun je die enzymen kopen? Lijkt me een wondermiddeltje. :)

De haaksbarf ga ik nog even zo laten, de DA heeft vandaag Hills ID gegeven en als het na twee weken niet beter is moeten we terug voor verder onderzoek. Ze was helemaal niet te vinden voor CB. :(

Ja, allicht zal zij geen CB aanraden. ;) Jammer dat je ermee stopt.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 05 november 2009 - 11:08

Ester zei:

Ja, allicht zal zij geen CB aanraden. ;) Jammer dat je ermee stopt.

We zijn gisteren bij een nieuwe DA geweest (een goed dierenartsenteam) en zij willen Santos behandelen. Onze vorige DA had eerder een "zoek-het-zelf-maar-uit"-mentaliteit. De CB deed hem wel goed, dat weet ik, maar dan zoals hij zaterdag weer diarree had, dan voel je je toch weer bij "af". Ik zou heel erg graag de oorzaak van dit alles weten. Dus ik ben wel bereid om het stappenplan dat de DA voorschrijft te volgen, misschien komen we er dan eindelijk op uit hoe het zit. Als dat niet lukt, dan weet ik dat CB nog altijd het beste is wat hij al gehad heeft. :) Maar nu testen we dus sinds gisteren Hills i/d.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 05 november 2009 - 11:17

:thumb: :thumb: :thumb: en :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 05 november 2009 - 11:45

Super!
hier luten Iruna en Thaira ook niet altijd even graag de CB,
de ene keer eten ze er een beetje van , de andere keer laten ze t liggen

hopelijk komt er iets uit de onderzoeken
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 05 november 2009 - 12:17

veel succes!

en de meeste DA's trekken hun neus op voor vers...

Geplaatste afbeelding

Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#38 Geplaatst 09 juni 2010 - 23:35

Ik zie dat dit al een oud bericht is maar misschien heb je er wat aan......al hoop ik wel dat het nu goed gaat met je poezel.

Sting wil ook geen carnibest maar wel almo kip dus nu geef ik Carnibest Lam met een schepje almo kip er doorheen en dat werkt super.