Spring naar inhoud

- - - - -

baby,peuters,kleuters,pubers en half volwassen..

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 03 november 2009 - 20:16

Kortom Kinderen..

Een hoop hier hebben kinderen of kleinkinderen ,misschien anders nichtjes of neefjes waar zat over te vertelen is ,die genoeg leuke of minder leuke dingen uitvreten,of juist dingen die ze heel goed doen ,of juist leuke dingen om hier te vertellen..

Ik zal beginnen..
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 03 november 2009 - 20:16

Mijn zoon van nu 16 jaar ,heeft toen hij 12 jaar was eens stiekem de auto geleend van ons.

Het was zo hij kwam s'morgens om 7 uur ons wekken en vertelde ,papa je auto staat helemaal toto loss ze hebben er tegen aan gereden in de verkeerplats,wij uit bed en iddd helemaal toto loss,politie gebeld enz ,bleek later dat ons zoon 12 jaar  de sleutels gepakt heb en er een stukje mee is wezen rijden ,dat ging dus niet goed ,de auto is naar de sloop kunnen gaan ,en zoonlief heeft een engeltje boven zijn hoofd gehad..
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 03 november 2009 - 20:23

:o :o :o

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 03 november 2009 - 20:32

:o Ik heb wel straffe verhalen van wat ik allemaal heb uitgestoken, maar zoiets als jou zoon heb ik nooit gedaan Janet.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 03 november 2009 - 22:21

Oei Janet dan zijn mijn kids engeltjes. :o Ik geloof moest er ene hier zoiets uitsteken dat het kot te klein gaat zijn. :s

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 04 november 2009 - 09:36

:o Oh Janet... amai sech dat is ook niet plezant!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#7 Geplaatst 04 november 2009 - 09:38

Ja Janet, dat is al een heel verhaal... Ik was en ben nog steeds een engeltje :a
Aangezien ik ook nog geen baby's, peuters, kleuters, pubers (thank god!), ... rondlopen heb, heb ik ook niet zo een verhalen...
De enige puber die ik in huis heb is een 1-jarige kattin en dat is wel een braveke :goofy:

Guest_ChrisT_*
Guest_ChrisT_*

#8 Geplaatst 04 november 2009 - 10:28

Mijn neef was nog geen 16 maar hij reed achter het huis al wel op de scooters van zijn vrienden. Toen mijn tante dat een keer zag, heeft ze de politie gebeld!

Dat is ook snel afgeleerd zo ;)

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#9 Geplaatst 04 november 2009 - 22:16

Ik ben verpleegkundige en veranderde begin september van job.  Sinds dan werk ik in het rusthuis hier in het dorp ...
Mijn dochter van net 3 vroeg onlangs of ik die dag ook met de 'mensen met krimpels' moest gaan werken :LOL: :LOL: :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 05 november 2009 - 10:12

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 05 november 2009 - 10:27

:ha :ha :ha

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#12 Geplaatst 05 november 2009 - 10:34

Ons grootste "kadé" in uitspraken en streken is ons Aïsha... Zij is 6j en had overlaatst onder haar pyjama een BH van haar grote zus (14j) aangedaan. :ha :ha :ha
Ook zit ze er iedere vrijdag mee in dat ze moet gaan zwemmen met school, want ze is bang om te "verzinken" :twisted:
Deze zomer was ik aan het poetsen en had het echt hééééél warm. Ik zeg zo tegen mijn man: "pff het zweet lekt van mijn rug". Zegt zij er op: "maar mama dat kan niet...jij geraakt toch niet met je tong op je rug?" :louche: Zo'n uitspraken kan je enkel van haar verwachten :ha :ha :ha

Bewerkt door Mirella, 06 november 2009 - 11:31.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 05 november 2009 - 10:54

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 06 november 2009 - 11:30

die uitspraken van kleine kinderen vind ik altijd de max :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 06 november 2009 - 11:45

linda zei:

die uitspraken van kleine kinderen vind ik altijd de max :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

In  de libelle staat er ook altijd zo een uitspraak, "Flapuit", vind ik het beste stukje :)
Geplaatste afbeelding