jubikelcats zei:
Maar als mensen er niet open voor staan.
Niet willen weten wat er binnen hun ras speelt. Tja waarvoor dan open zijn, voor jan met de pet die graag alles doorlult?
Waar gebeurd;
Ik heb in Dortmund bij de fokker en keurmeester Gunther Wendt ( een grotere boerenlul bestaat er niet, maar dat terzijde) 2 katten gekocht. Beiden kosten 1200 euro per stuk.
Brettonparks Lola Montez en Brettonparks Obsession ( Kino)
Op het moment dat Cartousche net bevallen was van haar 2 baby's van Kino kreeg ik via een hele goede vriendin te horen, wil jij Kino DNA laten testen, want zijn moeder is PKD positief bevonden. De fokker zelf durfde mij dit niet te vertellen, want zo vertelde hij later, ik kan toch niet iedereen die een kat van haar heb bellen en zeggen dat de moeders positief is.
Dus met spoed Kino getest en tuurlijk mijn boot kon niet afhouden en zonk met mij erbij. Kino testte positief. Met de test in mijn handen heb ik direct de d.a. gebeld, Kino komt er aan, die moet direct gecastreerd worden en kreeg ook gelijk een tardak inj. Want dat gezeik moet ik niet hebben.
Heb zelf naar buiten gebracht dat Kino positief was en kreeg om me heen al te horen, oh dat wist ik al, of hadden we al verwacht want moeders is positief.
Heb de fokker woedend opgebeld. W.s. herkende hij mijn nummer, dus de hufter nam al niet op. Uiteindelijk heb ik via een ander telefoonnummer gebeld en ja hij nam op.
Aangegeven Kino is positief voor PKD en waarom niet verteld, waarop ik dus bovenstaande al kreeg te horen.
Ik eiste een andere kat en dat ik gerucht er verder ging van maken op mijn website.
Tja als ik dat ging doen, kreeg ik te maken met zijn advocaat, want die was al op de hoogte en hij kon zo een aantal rechtszaken gaan beginnen.
En verder vervolgde hij erbij, een andere kater, nee, ik heb je een dekkende kater verkocht. Hij kan dekken, dan moet je alleen al zijn kinderen maar testen. de positieve kunnen een lang leven in een liefhebbersgezin hebben en de negatieve kan je voor veel geld dan verkopen. WANT DAT DOE IK OOK.
Hij had zo'n verrot veel mazzel dat ik hier in Groningen zit en die vent in Duitsland, want ik had hem echt boven op zijn smoel geslagen op dat moment.
Ik kon er wel bij vermelden dat Kino al gecastreerd is, want ik wil niet meer geassocieerd worden met PKD.
Over zijn 2 dochters heb ik in grote angst gezeten met 10 weken heb ik ze DNA laten testen, ze waren gelukkig beide negatief.
Kino had 1 uitdekking gegeven bij een vriendin, daar is een zoon uitgekomen, ook die knul is gelukkig negatief.
Maar de geruchten gonsden dus wel al dat ik 2 positieve kittens had liggen.
Het gesprek heb ik overigens wel aan 2 vrienden laten weten in Duitsland. En daar is het dus ook doorgegaan onder de fokkers.
De fokkers in Duitsland die het gehele verhaal ook kennen die kotsen dus Wendt ook al uit.
Bij een hoop verenigingen in Duitsland hoeft hij niet meer te keuren.
Wanneer hij me ook tegenkomt, loopt hij bij voorbaat al een blokje om.
En ja het 2e succesverhaal bij G. Wendt is Lola, prachtige poes, alleen PL, Bronchitis en HCM verdacht, op 3 jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van bronchitis en HCM. Lola is gelukkig nooit zwanger geweest, ze liet zich niet dekken.
Wat een nachtmerrie, zulke mensen zijn het doodschoppen nog niet waard...
Maar voor mij wel een gegeven om open en eerlijk te zijn, wat er ook op mijn pad moge komen in de toekomst...moet er toch niet aan denken dat ik zoiets zou verzwijgen naar mijn kittenkopers toe, gruwelijk ....
Bewerkt door AngelCat, 06 november 2009 - 13:52.