Spring naar inhoud

- - - - -

bloed in stoelgang

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Guest_Hans&Nathalie_*
Guest_Hans&Nathalie_*

#16 Geplaatst 05 november 2009 - 01:09

Hij krijgt dezelfde voeding als altijd, gewone whiskas uit blik.  Eet hij al heel zijn leven.

Wat stress betreft: enerzijds kan het de komst van de vondeling niet zijn, hij heeft het al langere tijd.  Wat mij ook wel is opgevallen en waar ik nu ineens ook een link in zie, hij likt heel veel aan plastic, hij is zot van plastic zakken.  Likken, niet eten of knabbelen.  Dit kan ook een uiting zijn van stress naar het schijnt.  Waarvan heeft hij dan stress hé?  Heb wel 2 kindjes in huis van 4 en 2 jaar oud, die soms heeel veel lawaai produceren maar hij is ermee opgegroeid.  Hij heeft ook altijd een plaats waar hij naartoe kan gaan om gerust gelaten te worden, de kids mogen overdag niet naar boven en daar vertoeft hij dan weer wel eens.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#17 Geplaatst 05 november 2009 - 08:55

Kan je eventjes proberen op een andere voeding over te schakelen? Whiskas is een heel commercieel merk dat dingen bevat die een kat helemaal niet nodig heeft. Denk maar eens aan de granen en de suikers.
Goed blikvoer is Almo nature, Porta21, .... Als je ook brokken geeft, zou ik zeker even overschakelen op Hill's of Royal Canin.
Dat gaat al veel verschil geven.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 06 november 2009 - 11:47

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag