Spring naar inhoud

- - - - -

allee nog problemen met pc GRRRRRRRR

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 04 november 2009 - 16:35

na vervanging van mijn harde schijf, zijn er nog steeds problemen met mijn pc :r :r :r
Heel vreemd : als ik hem op batterij laat werken is er niets aan de hand en werkt hij heel normaal. Als ik hem aan de lader hang en in stopcontact is hij zooooooooo verschrikkelijk traag, niet te schatten. Er valt dan niet mee te werken en zopas kreeg ik een foutmelding :r :r
Normaal zou het andersom moeten zijn........
Ik heb hier al alle stopcontacten geprobeerd en overal is het hetzelfde
Zal dus weer maar es bellen om hem te komen nakijken zeker :o
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#2 Geplaatst 04 november 2009 - 18:08

heb je een andere adapter/lader waarmee je kan proberen?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 04 november 2009 - 18:43

Ben je nu ook zeker dat het niet aan je stopcontacten zelf ligt? Want daar twijfelde je toch even aan he?

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 04 november 2009 - 19:51

Karolientje zei:

Ben je nu ook zeker dat het niet aan je stopcontacten zelf ligt? Want daar twijfelde je toch even aan he?

wel, ikdenk het niet,ik heb alle stopcontacten al uitgeprobeerd. pc aan alle stopcontacten gekoppeld en het is overal hetzelfde liedje.........pffffffffffffff

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 04 november 2009 - 19:52

jyotsna zei:

heb je een andere adapter/lader waarmee je kan proberen?

nee,maar ik vermoed niet dat het daaraan ligt. toen ze mijn pc komen halen zijn (harde schijf was toen stuk), heeft hij er ginds constant met mijn lader mee gewerkt en was alles helemaal ok
Zot word ik daarvan!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 04 november 2009 - 19:54

Zit er geen stof in? Want dat kan ook voor heel veel problemen zorgen

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 05 november 2009 - 05:41

Joloka zei:

Zit er geen stof in? Want dat kan ook voor heel veel problemen zorgen

ik denk het niet. hij is al uit elkaar gehaald hé, toen vincent hem heeft meegenomen voor een controle en vervanging van harde schijf. Is heel vreemd, vincent heeft (toen hij hem checkte en de schijf verving) mijn pc altijd in mijn lader aangesloten en toen ging die wel. Hij komt hem afleveren en zonder lader aan te sluiten ging die natuurlijk fantastisch terug. Maar eens hij terug weg was, stak ik lader in (ik ben gewoon om altijd de lader in te steken), leek het weer net hetzelfde als voor die harde schijf was vervangen
Hij gaat een nieuwe lader bestellen maar ik heb een gevoel dat het dit niet echt kan zijn

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#8 Geplaatst 05 november 2009 - 06:04

:geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 05 november 2009 - 10:35

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 05 november 2009 - 10:46

Zo'n dingen zijn echt niet leuk.  Ik hoop dat jouw PC horror snel opgelost zal worden.  Ben eens benieuwd wat de oorzaak nu zal zijn.  

Geplaatste afbeelding