Spring naar inhoud

- - - - -

hij was nog niet van ons

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_patsy_*
Guest_patsy_*

#1 Geplaatst 05 november 2009 - 11:22

hallo iedereen,

ikke hier weer! wééral met slecht nieuws. weet je nog mijn kitten dat ik gisteren aan jullie allemaal voorstelde? onze bailey's! iedereen raadde me de koop af, omdat iedereen de wijze van de fokkers nogal verdacht vonden?

nu bailey's is een uurtje geleden overleden. hij was nog niet hier bij ons, maar toch waren we al verliefd op hem. weer een verlies te verwerken.

hij heeft niet lang geleefd, dus wil ik hem hier toch graag een eerbetoon geven.

het is de creme kleurige kitten op de foto

rust zacht lieve schat, en geef garfield een dikke kus en knuffel van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxGeplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 05 november 2009 - 11:24

Heel veel sterkte he meid. :hug: :hug: :hug: Jammer dat het niet zo mocht zijn.

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#3 Geplaatst 05 november 2009 - 11:25

Zo'n klein baby'tje nog, rust zacht lieve kleintje.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 05 november 2009 - 11:26

Dat er sterke twijfels waren bij de "fokkers" van Bailey's betekent natuurlijk niet dat we dat kittentje niet gunden om een mooi leven tegemoet te gaan. En natuurlijk zal het pijn doen hoor, je had eigelijk toch wel je hart al op dat kereltje gezet.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je in de toekomst toch voor een britje zult kunnen gaan dat van een goeie cattery komt. Zeg nooit nooit he. ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_patsy_*
Guest_patsy_*

#5 Geplaatst 05 november 2009 - 11:29

hey,

dat weet ik wel dat jullie me dat gunden, jullie hadden allemaal het beste met me voor. en jullie eerlijkheid stel ik op prijs!! nu heb daarnet naar mijn man gebeld en hem het nieuws verteld. en ik mag inderdaad op zoek gaan naar een goede cattery!! dus na regen zonneschijn zeker? maar inderdaad ons hartje was al verkocht aan bailey's :cry:

Karolientje zei:

Dat er sterke twijfels waren bij de "fokkers" van Bailey's betekent natuurlijk niet dat we dat kittentje niet gunden om een mooi leven tegemoet te gaan. En natuurlijk zal het pijn doen hoor, je had eigelijk toch wel je hart al op dat kereltje gezet.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je in de toekomst toch voor een britje zult kunnen gaan dat van een goeie cattery komt. Zeg nooit nooit he. ;)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#6 Geplaatst 05 november 2009 - 11:31

Ocharme dat kleine manneke! Het heeft niet mogen zijn... :cry: Tuurlijk was het jou van harte gegund dat hij mocht uitgroeien tot een flinke stoere kater, helaas heeft de natuur daar anders over beslist. En logisch dat dat manneke je hart al veroverd had... Veeeeel sterkte! En veel succes met het vinden van een nieuw bolleke!!! :hug:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 05 november 2009 - 11:32

Da's toch nog een lichtpuntje. Heel erg jammer dat Bailey's er niet meer is, maar ik vind het wel positief dat je man is bijgedraaid wat het zoeken naar een goede cattery betreft. Er zitten een aantal goeie brittenfokkers op het forum; en zoals ik je al zei; ik kan je ook aanraden om naar een kattenshow te gaan. Daar zie je allemaal verschillende rassen en fokkers van die rassen tesamen en kun je alvast kennismaken en informatie vragen.

En Bailey's zal altijd een plekje hebben in je hart - maakt niet uit hoe klein hij nog maar was, er zijn gewoon van die katjes die je op een of andere manier weten te raken en die je altijd zullen bijblijven.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 05 november 2009 - 11:36

Heel veel sterkte met dit zeer jonge verlies :(

Wel inderdaad goed dat je man is bijgedraaid, nu heb je toch iets om naar uit te kijken, wees vooral geduldig en laat je niet meteen verleiden door het eerste het beste kitten. Ik geloof dat hier zelfs nog een aantal mensen zijn met Brittenkittentjes, je kan eens op knuffelbezoek gaan? Maar wel geen 2 cattery's vlak na elkaar bezoeken, want dan zou je mogelijk ziektes kunnen overdragen.

Bewerkt door Spanishke, 05 november 2009 - 11:37.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 05 november 2009 - 11:38

wens je veel kracht en sterkte toe,
kijk hier eens , hier zijn ook caterries waar je mss te recht kan '

maar verwerk even eerst dit he
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#10 Geplaatst 05 november 2009 - 11:42

Ocharme dat manneke :(
Veel succes met de zoektocht naar een cattery. Misschien vind je in de kittenhoek van het forum wel een ander britje dat je toch ook een beetje verliefd kan maken :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 05 november 2009 - 11:44

wat erg, :hug: :hug:
sterkte en hopelijk wordt je terug vlug verliefd op een ander kittentje,
kijk wel goed uit naar een degelijke cattery

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten