Spring naar inhoud

- - - - -

gizmoke genezen!!!

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#1 Geplaatst 05 november 2009 - 15:57

Sinds vorige week loopt ons ventje met een verschrikkelijke stinkende adem!! nu heb ik al gelezen dat het door de tandjes zou kunnen komen? hij is nu een dikke 5maand oud. Zijn hier ook andere redene voor en is het beter dat ik eens naar de DA ga?
hierbij komt dan nog dat sinds onze tweede kapoen Casper erbij is,zijn zin voor spelen ook weg is. dagen ervoor crosde hij nog heel het huis door, moest je hem achterna lopen, kwam hij wild spelen etc..nu komt hij wel nog naar je toe, bij je liggen slapen, loopt hij wel achter casper en vecht/speelt hier dan mee. maar spelen???neen, laat staan dat hij er zou in geinteresseerd zijn. Hij zal wel eens kijken en aanstalte maken tot..en daar blijft het bij, dan gaat hij liggen en kijkt hij je aan van " wat nu?". als je hem vastneemt en met je hand met hem speelt, kan hij maar niet snel genoeg wegzijn terwijl hij ervoor niets liever had! :( zou dit kunnen komen door de aanpassing nog van Casper of is er toch iets meer aan de hand? nu het toch al enkele daagjes duurt beginnen we ons toch een beetje meer zorgen te maken omdat we zien dat hij toch niet in zijn normale doen is zoals we hem kennen.
hij is toch niet boos vanwege casper zekers :LOL: ??we geven hem nogtans evenveel aandacht en nemen hem regelmatig apart om (poging tot)mee te spelen :love3:

groetjes!

Bewerkt door ellentjeverh, 21 november 2009 - 11:22.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 05 november 2009 - 16:02

De stinkende adem zal wel door de tandenwissel komen.
Misschien dat hij daardoor ook eventjes wat lusteloze is.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 05 november 2009 - 17:16

Hier duurde het ook eventjes voor ze weer als vanouds aan het spelen waren als er een nieuw kitten bij kwam. Ze moeten eventjes elkaar aftasten he :hug:

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 05 november 2009 - 17:59

Er is toch geen ammoniak geur in de adem hé?
katten mat nierproblemen krijgen een ammoniak geur in hun adem, maar daar is hij eigenlijk veel te jong voor.

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#5 Geplaatst 05 november 2009 - 18:30

neen ammoniak geur is het niet, al probeer ik even niet in te ademen als hij eens geeuwd ofzo :LOL: het nadeel is, hij zit dan te bijten in casper zijn nek, waardoor dit ventje ook helemaal stinkie doet!!! :o ocharmkes :trance:

Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#6 Geplaatst 05 november 2009 - 19:58

Wissel met deze leeftijd kan heel goed hoor en kan ook zo stinken maar als ie ook niet blij is en je heb twijfel ga je voor je eigen zekerheid toch even langs de dierenarts. Ben je ook beetje van je twijfel af ;)

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#7 Geplaatst 05 november 2009 - 22:08

ja naar de aventoe neemt het alleen maar toe, er zit gewoon geen "leven" meer in :s meneer slaapt, slaapt en als je hem wakker maakt om toch poging tot spelen te ondernemen, kijkt hij gewoon toe...hij is echt echt niet in zijn doen! probleem is dat ik en mijn vriend nu drie dagen moeten werken 12uren en pas na 20u telkes thuis ben, spreekuur is maar tot 19u30. als hij nog meer lusteloos is, zal ik toch een oplossing moeten zoeken. of hij ook koorts ofzo heeft weet ik niet, want we wonen nog niet lang samen en had maar één termometer maar de batterije zijn blijkbaar plat :s
maak mij toch meer zorgjes nu pfuh :( zeker als je weet dat hij zoooo zot en onozel is en rond loopt.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 06 november 2009 - 11:28

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#9 Geplaatst 06 november 2009 - 20:20

om 19u stuurde mijn vriend een smsje, hij was toch naar DA geweest, want gizmoke was nog niets beter. bij DA: 40° koorts!! pijnlijke poot en beetje opgezwollen(wat gisteren toch nog niet was). direct twee spuiten (veronderstel AB ofpijnstilling) en pilletjes meegekregen. zou binnen enkele daagjes beter moeten zijn, zoniet terug langs komen! hopelijk is het zijn pootje idd!! maar man toch dit ventje liep met 40° rond en ik had niks door!!voel me tochschuldig pffff....maar ja hij ete normaal, dronk normaal...en onze batterij was plat van termometer grrr...

hopelijk heeft hij niet te veel last want kan het niet echt aanzien dat hij ziekjes is :s :( zioe het zekers niet zitten terug te werken morgen!! dat ie maar gauw beter is :o

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 06 november 2009 - 20:34

Veel sterkte he meid :hug: :hug: :hug:

Ps als je bij de apotheker een thermometer koopt, vraag er dan eentje met een flexibele hals.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 07 november 2009 - 12:07

Beterschap voor Gizmo, hopelijk knapt hij nu snel weer op
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#12 Geplaatst 07 november 2009 - 14:29

Ja, ik heb er hier ook ene gehad die een paar dagen hoge koorts had en zo snel heb je dat niet door :oops:
Maar als ze lusteloos zijn, dan kun je er toch van op aan dat er iets mis is, al moet je soms zoeken wat het kan zijn.

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#13 Geplaatst 08 november 2009 - 20:52

gisteren was ons ventje nog niets beter, maar vandaag kreeg ik een positief berichtje! hij zou al wat zitten spelen hebben met casper en ook als ik thuis was liep hij al wat meer rond, alerter en zag er beter uit. nog niet zoals hij ervoor was maar gaat de goede richting uit!! had het toch maar moeilijk mee men ventje zo ziek te zien hoor!!!mijn poezenhartje :heart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#14 Geplaatst 08 november 2009 - 22:15

Hopelijk is hij snel weer beter. :hug: :rub:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#15 Geplaatst 08 november 2009 - 22:24

Hopelijk, blijft het nu enkel maar beter gaan met Gizmo!!