Spring naar inhoud

- - - - -

gizmoke genezen!!!

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 09 november 2009 - 11:16

veel beterschap voor Gizmo

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#17 Geplaatst 09 november 2009 - 19:30

Oei..koorts..da's wat minder..hopelijk is hij snel terug de oude!

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#18 Geplaatst 09 november 2009 - 21:55

sinds gisterenavond gaat het toch de goede richting uit denk ik...hij begint heel voorzichtig te spelen al is hij na 10 minutjes al weer bekaf maar ik zie toch al vooruitgang, hij voelt wel nog warm aan maar zijn neusje is wel terug nat(was droog vorige week, is dit ook zoals bij honden als er iets mis is dat hun neusje droog is?) nu echter was ik daarstraks de kattenbak aan het leegmaken..en zag ik toch wel plattere drolletjes. bij het uitscheppen zag ik precies wat bloedspoor en inderdaad er zat bloederig slijm in. nu is de vraag van wie is dit afkomstig, gizmo of casper...de zoektocht kan beginnen!! :o

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#19 Geplaatst 09 november 2009 - 22:35

Oei, dat is weer minder goed nieuws.
Dat is altijd een probleem om uit te zoeken wie van de twee op de bak geweest is.
Kan je niet zelf de temperatuur van Gizmo meten?
Als het echt te lang duurt voor hij opknapt, zou je misschien kunnen vragen aan de dierenarts of een bloedonderzoek zinvol is.
Veel beterschap voor Gizmo!

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#20 Geplaatst 09 november 2009 - 22:51

jah leuke was dat onze batterij van de termometer het begeven had. nu moest ik natuurlijk drie dagen van 12u werken (van timing gesproken!)dus eer ik thuis was, waren de apotheker natuurlijk toe. en vandaag is het er even tussenuit geglipt, nu hij aan de betere hand was tot ik dan die stoelgang zag pfuh. had eentje mee van mijn werk die ik niet meer gebruik en dus kon houden voor thuis maar is heeeeeel traag en zonder flexibele punt. en ja hij laat het helemaal niet toe dus dan is dit niet echt praktisch, hem ermee pijn doen wil ik ook niet natuurlijk! morgen eerste taak, naar de apotheker en als het niet veel verbeterd nog eens bellen naar DA zekers. en op zoek tocht van welke kat het afkomstig is natuurlijk... :o

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#21 Geplaatst 10 november 2009 - 12:16

nu plast meneer nog is in huis ook :evil: gisteren was ik de kattenbak aan het proper maken toen meneer gewoon vlak ernaast op het matje plaste, ik dacht ja het is omdat ik ermee bezig ben hij dringend moest maar nee hoor vandaag zie ik hun mandje, helemaal ondergeplast!!!vanverschillende keren hoor...dit heb ik weggedaan en nu plaste hij in de poef :louche: hij was aan het rondzoeken en aan het miauwen dus ik hield em natuurlijk in het oog en voila...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#22 Geplaatst 10 november 2009 - 12:23

get_well_soon_graphics_15.gif

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#23 Geplaatst 10 november 2009 - 13:06

ellentjeverh zei:

nu plast meneer nog is in huis ook :evil: gisteren was ik de kattenbak aan het proper maken toen meneer gewoon vlak ernaast op het matje plaste, ik dacht ja het is omdat ik ermee bezig ben hij dringend moest maar nee hoor vandaag zie ik hun mandje, helemaal ondergeplast!!!vanverschillende keren hoor...dit heb ik weggedaan en nu plaste hij in de poef :louche: hij was aan het rondzoeken en aan het miauwen dus ik hield em natuurlijk in het oog en voila...

Ik denk dat er met Gizmo meer aan de hand is, misschien is een nieuw bezoek aan de dierenarts echt wel nodig.

Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#24 Geplaatst 10 november 2009 - 13:49

Dat klinkt echt wel alsof er meer aan de hand is en ik zou zeker nogeens naar de d.a. gaan hoor.

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#25 Geplaatst 10 november 2009 - 17:27

HOERA zijn temerpatuur was 38,2 heb gelezen dat het tot 38,5 ok is? klopt dit? geen bloed in de stoelgang van gizmo, dus afwachten of dit van casper dan afkomstig is maar nog geen drollie van hem O:) heb daarstraks volledig heel de kattenbak leeggemaakt en nieuw grint ingedaan, misschien was hij niet meer proper genoeg naar hun goesting. had grint genomen dat geen klonters maakt maar zo absorbeert en ja soms zie je niet altijd evengoed wat er naar beneden zakt, blijkbaar was er toch nog wat vuil in dusja...sindsdien niet meer in huis gedaan dus hopelijk was het daardoor??? hij is nu aan het spelen, heb hem daarjuist op de kattenpaal kunnen lokken, dit deed hij niet meer waarschijnlijk door zijn pootje dat dan zeer deed. ga toch eens bellen naar dierenarts of het nodig is eens langstekomen nog vandaag. dan zijn we helemaal gerust :love3:

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#26 Geplaatst 10 november 2009 - 17:41

straks toch nog eens naar DA :(

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#27 Geplaatst 11 november 2009 - 13:22

gisterenavond naar DA geweest, volgens hem zag gizmo er klinisch niet ziek uit, alleen ja dat hij nog lusteloos is. dus heeft hij een super boost pikuur gekregen om toch wat leven te wekken! enja dit werkt wel maar nog altijd niet zoals hij ervoor was hoor! vandaag terug bloed in stoelgang (beetje slijmerig) maar geen platte stoelgang. als het volgende week allemaal niet beter is, gaat hij bloed trekken. achja laat ons hopen dat het nu beter gaat, zijn pootje was wel nog dik maar toch al minder en geen koorts..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 11 november 2009 - 14:28

:geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#29 Geplaatst 12 november 2009 - 21:24

pilletjes gestopt, geen koorts meer, speelt alweer iets meer maar nog niet de oude. toch vandaag weer bloederig slijm in stoelgang en ook 1x diarree. ik had het tegen dierenarts gezegd, maar die had hier specifiek niet op gereageerd. Dit omdat ik nog niet zeker was van wie het toen afkomstig was. moest het niet beter zijn moeste n we volgende week langskomen voor bloedafnamen. zou ik al vroeger nog eens bellen ivm het bloed in stoelgang?of toch nog enkele dagen afwachten? als bijwerking van zijn pilletjes is er wel diarree vermeld maarja bloed is toch weer iets anders? :o

Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#30 Geplaatst 13 november 2009 - 11:15

Kun je niet wat van de stoelgang laten onderzoeken misschien?