brood en kittens?
#1 Geplaatst 06 november 2009 - 00:48
Gizmo ging het gewoon stelen van tafel en voor de rest jammeren om een stukje.
Kan dit kwaad voor een kitten? Of mag ik hen af en toe een klein stukje geven?
#2 Geplaatst 06 november 2009 - 01:04

#3 Geplaatst 06 november 2009 - 01:22
vele jaren geleden had ik zelf ook een klein katje. Hij noemde Blackie (ook een vondelingetje). Hij had wel iets aan zijn achterste pootje. Van Mama (toen was ik nog klein hee) mocht hij niet binnen slapen, dus moest ik hem in het tuinhuis zetten. we gingen naar zee, en toen we terug kwamen, lach hij daar, dood. Met een klein stuk kaasje in zijn mondje

#4 Geplaatst 06 november 2009 - 08:33

#5 Geplaatst 06 november 2009 - 09:55
Ze kunnen dat inderdaad niet goed verteren, maar kmoet toegeven dat ik ze dat soms wel eens laat opknabbelen, zo heel af en toe eens. Wij hebben toch ook eens graag iets lekkers?

#6 Geplaatst 06 november 2009 - 10:27
Karolientje zei:
inderdaad
@Black Diamond: tis niet omdat de kat er niet dood van gaat dat het ook gezond voor ze is he

#7 Geplaatst 06 november 2009 - 11:05

#8 Geplaatst 06 november 2009 - 12:09
Rumpleteezer stal op show altijd mijn brood weg.
Het werd dus zelfs zo erg dat ik speciaal voor haar altijd 1 belegde boterham meenam.
Die werd op de korstjes na volledig opgevreten.
Tja als ik je zal vertellen dat ze met de leeftijd van 1 jaar en 1 week al Gr. Int. Ch. was. en wij pas konden beginnen met de titels met 10 mnd, kan je je ook bedenken hoeveel shows die griet heeft gelopen.
Ze is wordt binnenkort 6 jaar en is kerngezond.
En overigens als ik brood eet, jat ze nog steeds mijn brood weg, dus ze vreet nog steeds heerlijk brood mee. Haar dochter Cassandra is niet zo'n maniak. Haar kleindochter Melody, kreeg ik niet aan het eten, en wat vrat ze als eerste uiteindelijk zelf....................... Jawel BROOD, alleen dan krentenbrood, wat vele malen zoeter is, meer suiker inzit.
Tja gezond of niet. Ik eet ook wel eens dingen die niet gezond zijn. Ik ga ook pas 38 jaar mee.

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!
#9 Geplaatst 06 november 2009 - 12:17
Ik legde hem toen uit dat ik eens iets anders wou meenemen om eens af te wisselen want dat wij toch ook niet altijd graag hetzelfde eten.
En hij zei dat dieren geen afwisseling nodig hebben, dieren vinden eten het minst belangrijke volgens hem. En eens ze goed zijn met een bepaalde voeding je hen best op dit houd.
Ik durf mijn poezels ook wel af en toe eens iets geven hoor als extraatje

#10 Geplaatst 06 november 2009 - 13:08

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat