Spring naar inhoud

- - - - -

Met Finn en Flanelle naar de da

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 06 november 2009 - 20:57

Goed nieuws joloka dat het maar acne is ze zullen wel gauw weer beter zijn die knappe kereltjes van jou :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 06 november 2009 - 21:34

Super Lutje! Komt wel snel goed met je knap mannetje en ons knappe zusje :love4:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 06 november 2009 - 21:50

super nieuws!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#19 Geplaatst 06 november 2009 - 22:07

super nieuws :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 07 november 2009 - 16:57

Gelukkig laten ze zich allebei goed verzorgen met die lotion. Voor mij heeft die een raar geurtje maar Zita is er blijkbaar gek van want daarna hangt die aan haar broertje en zusje :heart: . Ik heb nu wel opgemerkt dat waar gisteren Finn dat kleine miniwondje had, hij nu een kaal plekje heeft maar in het geheel ziet het er al veel beter uit. En na de verzorging worden ze allebei verwend met een lekker snoepje :thumb: .

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 07 november 2009 - 17:25

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#22 Geplaatst 07 november 2009 - 22:23

Gelukkig dat het inderdaad geen allergie ofzo is...hopelijk laten ze het aanbrengen van de lotion goed toe.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 08 november 2009 - 15:36

Het aanbrengen van de lotion gaat heel vlot. Maar bij Finn komt er heel wat van af, bij Nelleke is het doekje eigenlijk proper. Ik heb nu toch even de cat-it aan de kant gezet en een gewone stenen kom gezet voor het drinkwater. Dus wat gebeurt er: nu kan Finn zijn poten nog beter wassen :LOL:

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 08 november 2009 - 16:02

Joloka zei:

Het aanbrengen van de lotion gaat heel vlot. Maar bij Finn komt er heel wat van af, bij Nelleke is het doekje eigenlijk proper. Ik heb nu toch even de cat-it aan de kant gezet en een gewone stenen kom gezet voor het drinkwater. Dus wat gebeurt er: nu kan Finn zijn poten nog beter wassen :LOL:

werk gespaard voor jou lut... moet je toch niet meer dweilen :twisted:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 08 november 2009 - 17:04

Joloka zei:

Finneke toch :ha :ha :ha