Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe spulletjes op komst

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#1 Geplaatst 06 november 2009 - 12:49

Ik heb me gisteren een beetje laten gaan, en online het Activity board en een Cat it besteld voor de poezels! :cheer:

Het Activity board om hen misschien een beetje te helpen met afvallen, en de drinkfontein omdat Floortje altijd aan de keukenkraan likt :louche: .
Hopelijk vindt ze de fontein dan leuker dan de kraan!

Ik kan niet wachten tot de spulletjes arriveren!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 06 november 2009 - 13:01

geweldig ,
foto tjes plaatsen ,
het activity bord en pipolino staan ook nog op mijn lijstje
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#3 Geplaatst 06 november 2009 - 13:02

Ja ik ben op zoek gegaan naar de Pipolino. In de Aveve hadden ze hem niet.
Heb nu een mailtje gestuurd naar de producent om te vragen of ze hem ergens bij mij in de buurt verkopen, ofwel dat ik hem via hen kan bestellen, maar dan met betaling via overschrijving. Want nu kan je hem enkel bij hen betalen met Paypal of creditcard, en ik heb geen van beiden...

Ik ga zeker foto's maken als de cadeautjes gearriveerd zijn!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 06 november 2009 - 13:04

:thumb: :thumb: :thumb: . Ik weet niet van waar je bent in de kempen, maar bij mijn DA verkopen ze de pipolini ook ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#5 Geplaatst 06 november 2009 - 13:04

Ha! dan moet ik hem dat eens vragen (ben van Leopoldsburg). Hij komt maandag toch langs voor de vaccinaties van de poezen. Dan ga ik eens informeren.

Merci voor de tip!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#6 Geplaatst 06 november 2009 - 13:44

in de tom en co hebben ze die ook denk ik

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#7 Geplaatst 06 november 2009 - 13:56

De dichtstbijzijnde Tom & Co hier, is die van Lommel. En daar hebben ze enkel het Activity board. Is wel een iets kleinere winkel...

Misschien bij gelegenheid in Hasselt eens gaan zien... Dat wordt weer gevaarlijk... O:)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#8 Geplaatst 06 november 2009 - 13:56

Libelle zei:

Ha! dan moet ik hem dat eens vragen (ben van Leopoldsburg). Hij komt maandag toch langs voor de vaccinaties van de poezen. Dan ga ik eens informeren.

Merci voor de tip!

In heusden vind je de pipolino ook. Heb die van mij daar gekocht. De hobby farm op de baan van Beringen naar Hasselt.

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#9 Geplaatst 06 november 2009 - 14:05

Haaa schitterend, dat weet ik liggen. Dan ga ik daar dit weekend nog langs.

Merci voor de tips iedereen!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#10 Geplaatst 06 november 2009 - 14:17

doe de doos wel open voor je die meeneemt ;) ik ben nog terug kunnen gaan omdat iets mis was met de pipolino.

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#11 Geplaatst 06 november 2009 - 14:21

Goed dat je het zegt.
Welke heb jij? De gekleurde of de witte? De witte lijkt me moeilijker om "mooi" te houden als dat ding altijd over de grond rolt?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#12 Geplaatst 06 november 2009 - 14:39

ik heb de gekleurde

Eigenlijk wordt die niet echt vuil. Ik heb die nu van in het begin van het jaar en tot nu is die nog maar 2 keer uitgewassen :oops:

Ze hebben maar een goede m² nodig om er mee te eten. het is niet dat ze door de hele living lopen met dat ding.

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#13 Geplaatst 06 november 2009 - 14:47

Gelukkig maar, het zou nogal wat geven als ze het hele huis doorrolden met dat ding. Ik zie me er 's morgens al over struikelen, met mijn slaapkop. :LOL:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 06 november 2009 - 15:11

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#15 Geplaatst 07 november 2009 - 20:00

Gisteren de Pipolino gekocht!!! :cheer:

Heb er nog een koopje meegedaan: deed de doos open in de winkel, en toen bleek dat één van de caoutchoukes rond de uiteindes er niet opzat. Dus ik vroeg aan de kassa of ze een andere hadden. Hadden ze niet, maar ik kreeg deze mee aan de helft van de prijs! :LOL:

Bram en Pim gebruiken hem al goed, bij Floortje gaat het nog niet zo goed. Maar zij leert alles wel trager dan de rest. Dus nog een beetje geduld, en dan komt dat wel in orde.

Ben er heel blij mee!