Spring naar inhoud

- - - - -

Select Gold

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 18 augustus 2009 - 08:32

Ik ken het merk ook niet, maar ik zou inderdaad eens kijken naar de samenstelling en vergelijken met de betere merken.
Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 18 augustus 2009 - 10:21

dit was een bericht van maart .... ondertussen geef ik sanabelle

Geplaatste afbeelding

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 10 oktober 2009 - 13:48

Ok, lang lang geledne, mar nog even melden: ondertussen zit de poezel van mijn stiefmoeder op select gold en die doet het daar erg goed op :) Is een zeer tevreden kat! En verzot op die brokjes :)

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#19 Geplaatst 10 oktober 2009 - 13:53

Ik ken het merk wel, maar heb er ook geen ervaring mee.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

joke23
joke23
  • 1 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 06 november 2009 - 16:18

clyde zei:

heeft er iemand ervaring met select gold , het merk van de zoomart ?
ja ik heb ervaring met select gold, ik ben klant bij zoomart! onze katjes zijn nu 7 maand en heb wat moeten zoeken voor wat ze graag lusten, heb ze eerst wiskas droogvoer gegeven omdat ze dat kregen in de nest, maar ik wilde het beste voor de katten, ze zitten trouwens ook binnen! en ben dan op aanraden van zoomart select gold beginnen kopen en ze zijn er dol op! het is ook niet goedkoop maar je zit met dit eten in de betere klasse van kattenvoer! voor kittens is er niet zo veel keuze maar als je overgaat vanaf 12maand heb je keuze zat!! maar af en toe koop ik tussen door eens purina of een ander goed merk om verandering te brengen, maar select gold is een lekkere maaltijd want ze zijn er dol op, en ik zie ook aan hun vacht dat ze gezond zijn!

dominiek
dominiek
  • 1 berichten

#21 Geplaatst 10 juli 2010 - 14:31

Select gold is een super premiumvoeding die gelijk staat aan Royal Canin.
Het wordt zelfs gemaakt in de fabriek van RC.
Mijn kat staat op SG en is er heel goed op.

poezenmoeder
poezenmoeder
  • 782 berichten
  • 12 katten

#22 Geplaatst 10 juli 2010 - 14:48

Die van mij vonden het niet lekker ...

chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 10 juli 2010 - 15:54

Ik heb het eens gekocht als snoepje , moet zeggen dat ze er gek van waren , select gold = RC zei mij de verkoper toen!!

Chriske en de poezels :catwalk2

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 10 juli 2010 - 15:56

ik heb het eens gegeven aan toulouse en toen moest ze overgeven... :/

Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.750 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 30 oktober 2010 - 14:27

Lang geleden gepost, maar voor de toekomstige zoekers: wij geven select gold, zeer goed natvoer, ze eten het ook erg graag, behalve de lichtversie. En toch wel vrij goedkoop hoor :d

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 30 oktober 2010 - 14:32

Ik heb een doos met natvoertjes gekocht voor hun, maar er is geen enkele die het lust. Ze trekken er allemaal hun neus voor op, behalve ons nieuwe vreetzakje O:) , maar ja het is adult en hij zou meer bepaald voor kittens moeten eten...

Bewerkt door Spanishke, 30 oktober 2010 - 14:32.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.845 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 17 januari 2011 - 22:21

Is Select Gold echt gelijk aan RC??? :catscratchhead :catscratchhead
Ze hebben me dit ook wel eens vertelt bij Zoomart maar ja...

De natte voeding stinkt wel vind ik :) .

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 18 januari 2011 - 01:57

:eat2 :eat ik brn ook overgeschakeld naar golden het is zeer goed voer en ze eten het heel graag het i iets goedkoper dan rc ,ik blijf het golden label verder gebruiken :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.417 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 20 maart 2011 - 11:10

Ik heb Select Gold ook gekocht op aanraden van de verkoopster in de Maxi Zoo.
Ik heb sinds een paar weken een kitten gehaald uit het plaatselijk asiel. Omdat ik al twee oudere katers had probeerde ik haar hetzelfde droogvoer te geven. Geen probleem na een paar keer ruiken at ze al gezellig mee.
Maar de laatste week vond ik meer en meer plasjes bruin vocht met kleine haarballetjes van haar. Ook toen ik ze hoorde op de kattebak gaan wast echt platte boel met een hoop geluidjes derbij.
Toch effe checken of ik geen wormpjes ofzo vond, omdat ze bij de sterilisatie in het asiel al wormpjes had overgegeven en een wormpjeskuur had gekregen.
Omdat ik niet zo snel naar een dierenarts wil lopen, begon ik hier de topics van "overgeven" en "diaree" derop na te lezen. Jullie spraken van de speciale kittenvoeding te geven en eventueel zelfs Royal Canin 27 of 36. Ik dus naar de Maxi Zoo.
Daar geen RC 27 of 36 te vinden natuurlijk :s Ik gaan klagen bij de verkoopster, en we zijn dan samen op zoek gegaan naar een oplossing.
Zij stelde ook Select Gold voor, dat is het eigen merk van Maxi Zoo en qua samenstelling heel erg vergelijkbaar met RC, alleen inderdaad een stuk goedkoper.
Ik ben nu een week ofzo bezig met Select Gold Kitten , en wonder bij wonder, geen overgeven en diaree meer, de kakjes zijn wel nog geen worstjes, maar na een paar dagen is dat al een heel goeie verbetering.
Zelfs mijn oudere katers zijn er zo verzot op dat ik ze appart moet eten geven of dat ze anders allemaal het kittenvoer van mijn kleintje willen eten!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 20 maart 2011 - 21:19

Ook ik ken het merk. Snoes, Sushi en Rambo doen het er goed op. Ze krijgen allemaal de Indoor. Rambo mag eigenlijk Senior krijgen maar verdraagt het huidige voer zo goed, dat we dit blijven geven. En Sushi hoeft geen kittenvoer meer. Ze eet al lang mee met de rest. Eigenwijze meid :) Snoopy kreeg het ook en deed het er goed op, maar hij heeft een gevoelige spijsvertering. Ik merkte dat de kattenbak stonk en dat hij bijna geen enkel merk van natvoer verdroeg. Tot ik natvoer van Bozita ben beginnen geven. Hij krijgt nu nog een klein deel brokken van Select Gold (doos is zo goed als leeg) dat ik meng met Applaws en Orijen. Daar doet hij het zeer goed op.

Ik heb de verpakking niet meer dus weet niet juist wat er in zit. Volgende keer dat ik in de Maxi Zoo kom ga ik eens goed kijken naar de ingrediƫntenlijst en dan beslis ik of ik opnieuw Select Gold ga kopen om te mengen bij de andere 2 droogvoeren, of dat de poezen enkel nog Applaws en Orijen krijgen in het vervolg. Het is soms een beetje zoeken waar ze het goed op doen.

Bewerkt door Tinne, 20 maart 2011 - 21:20.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.