Spring naar inhoud

- - - - -

Select Gold

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Guest_emmie-award_*
Guest_emmie-award_*

#31 Geplaatst 20 maart 2011 - 21:57

Ik was onlangs op zoek naar anti-haarbal-eten voor kitten. Onze kat had nogal last van haarballen. Bij Zoomart gaven ze me select gold mee Hair & skin (bij de andere merken was er geen kitten anti-haarbal). Ik meng een beetje SG en een beetje RC antihaalbal onder zijn RC kitten 36. Moet wel zeggen dat de SG veel vetter aanvoelt dan het ander eten. Voor de rest lust hij het wel maar weet niet of je het kan vergelijken met RC? Voor de kenners de samenstelling van select gold hair & skin.

Hier de samenstelling van SG:
gevogeltevleesmeel (min 30%)
dierlijk vet, maïs, tarwemeel, zalmmeel (min 5%)
lever, vlees, ei, vleeskraantjes, gedroogde s kerbietenschnitzel, garnalenmeel, lijnzaad, gedroogde biergist, visolie, kaliumchloride, vlooienzaad, witloofpoeder, natriumchloride, zeealgenmeel, macadamianotenolie. inhoudsstoffen: ruw eiwit 36,5%, ruw vet 23,5%, ruwe vezels 2,5%, ruwe as 7,5%, calcium 1,25%, fosfor 0,95%, natrium 0,4%, magnesium 0,08%

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#32 Geplaatst 21 mei 2011 - 15:59

Select Gold natvoer heeft nu een samenstelling van 66% vlees, ik heb het gekocht :)
Zal later laten weten wat zazou ervan vindt :d
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#33 Geplaatst 21 mei 2011 - 16:05

hier willen ze enkel de kitten, de rest willen ze niet... te verwend?

Guest_Ginger_*
Guest_Ginger_*

#34 Geplaatst 21 mei 2011 - 16:06

Aangezien Missy bij haar aankomst nogal kieskeurig was heb ik een resem merken geprobeerd bij haar.  Fonske kreeg Hill's en RC maar daar trok ons madam haar neus voor op.  Uiteindelijk bij Select Gold blijven hangen want dat ging er heel goed in.  Wel enkel de korreltjes, het natvoer moeten ze geen van beiden van weten. Natvoer geef ik enkel RC, en dat lust ze wèl.

Onze Golden Retriever daarintegen kreeg jeuk van de brokken van Select Gold...dus die zit terug op Hill's....aard van het beestje zeker ? :onzeker:

Guest_peterdv_*
Guest_peterdv_*

#35 Geplaatst 16 juni 2012 - 10:34

Ik geef het al jaren op aanraden van de dierenarts. Het is zeer degelijke voeding, alleen wat prijzig.

Armani
Armani
  • 15.385 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 16 juni 2012 - 10:59

Ik geef als natvoer Porta21.

Ik was eens door mijn voorraad heen en terwijl mijn bestelling nog moest toekomen van Zooplus had ik bij MaxiZoo Select Gold natvoerblikjes gekocht.
3 verschillende smaken en geen enkele wou hij opeten. :o

En nochtans is hij niet kieskeurig qua smaken.
Ik vroeg me toen af waarom hij daar niet wou van eten.

Select Gold is niet duurder dan andere kwaliteitsvoeding.

Armani
Armani
  • 15.385 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 16 juni 2012 - 11:00

Geen ervaring met Select Gold gewone kattenbrokjes.